Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : creme/gel tegen cellulites

lief_meisii
23-08-2007, 21:07

de titel zegt t al, ik zoek een creme of gel tegen cellulite. hebben jullie ervaring met cremes/gels en welke werken t best..? ik wil er echt van af, vind t zo lelijk:(

Nefertari
24-08-2007, 23:50
't Schijnt dat de berkenolie van Weleda helpt...elke dag goed insmeren en goed masseren...misschien best met een massageroller met noppen zodat de olie goed indringt in de huid. ;)

lief_meisii
25-08-2007, 12:06
't Schijnt dat de berkenolie van Weleda helpt...elke dag goed insmeren en goed masseren...misschien best met een massageroller met noppen zodat de olie goed indringt in de huid. ;) heb je er zelf geen ervaring mee? en weet je misschien waar je hebt kan kopen?

lief_meisii
25-08-2007, 12:30
olijfolie op me been smeren?? moet ik dat dan elke dag doen, gaat toch stinken??

MargaD
25-08-2007, 13:35

Lees het artikel over cellulite maar op de site van beautydiscover. Het beste is veel drinken, gezond eten, sportief zijn, lopen, wandelen, fietsen en zwemmen Mar7aban

Dorra
25-08-2007, 13:42
dat is waaar zuster... zwemmen veeeeel drinken veeeel water en gezond eten groente en fruit etc.. onse huid i dolll op waterrrr snakt t liefst er elke min naar vergeet drm dan ook nooit je deur te verlaten sonde reen flesje in je hand en geloof me veel water hahaha het doet wondere ik heb t oook... gehaddd... op me benen en onder de son ligen wauw water & zon.. gwn perfecti

lief_meisii
25-08-2007, 14:07
ik drink al veel water en probeer ook gezond te eten, maar ik ben niet zo van het sport:o niemand die ook cremes heeft gebruikt, waarvan het resultaat goed was?

Nefertari
25-08-2007, 15:37
heb je er zelf geen ervaring mee? en weet je misschien waar je hebt kan kopen? Ben de olie momenteel zelf aan het gebruiken en best tevreden...misschien is het ook omdat je dan moeite doet om elke dag die olie goed te masseren waardoor je je ook wat beter in je vel gaat voelen. De olie ruikt trouwens overheerlijk :D Deze bereken cellulitisolie maakt de huid ook steviger waardoor de cellulitis minder zichtbaar wordt, verdwijnen zal die nooit aangezien het hormonaal is. Ikzelf heb de berken cellulitisolie bij Bioplanet online besteld aan 13,95 euro. Ik heb op het internet gezien dat je de berken cellulitisolie ook op de website van drogisterij.nl kan bestellen (ietsje duurder). ;)