Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben getrouwd en ik wil mijn man overhalen, waar moet ik beginnen?

guapa
23-08-2007, 16:57

Assalaam Ou A3likom ou Rahmatoullahi wa barakatou, Ik ben afgelopen zomer getrouwd en ik ga inshallah verhuizen naar Belgie om mijn man over te halen,wie weet hier meer over waar ik mee moet beginnen om de papieren etc enzo in orde te maken want eerlijk gezegd weet ik er niet zoveel over..En over de visa? Chokran voor jullie hulp alvast. Ma3 Salama.

hoofddoekje
23-08-2007, 17:19
Waar wil je gaan wonen in Belgie?

cifraatje
23-08-2007, 18:39
om te beginen ga je eerst werk en een wonig zoeken en dan komt de rest

dobra
24-08-2007, 16:55
ik zit momenteel in belgie en ben er ook mee bezig maile me je msn door als je meer wilt weten want ik weet nie hoe deze zooi hier werkt hoop dat dit in iedere geval door komt thalay

dobra
24-08-2007, 17:20

heb je maile ontvangen ik heb je wat terug gest heb je wat ontvangen

xfatimax
24-08-2007, 19:30
Assalaam Ou A3likom ou Rahmatoullahi wa barakatou, Ik ben afgelopen zomer getrouwd en ik ga inshallah verhuizen naar Belgie om mijn man over te halen,wie weet hier meer over waar ik mee moet beginnen om de papieren etc enzo in orde te maken want eerlijk gezegd weet ik er niet zoveel over..En over de visa? Chokran voor jullie hulp alvast. Ma3 Salama. Salaam zuster, Ik snap het niet. Dit ga je toch eerst allemaal regelen en uitzoeken, voordat je gaat trouwen? Veel succes

Pas_Mamma
25-08-2007, 13:50
Assalaam Ou A3likom ou Rahmatoullahi wa barakatou, Ik ben afgelopen zomer getrouwd en ik ga inshallah verhuizen naar Belgie om mijn man over te halen,wie weet hier meer over waar ik mee moet beginnen om de papieren etc enzo in orde te maken want eerlijk gezegd weet ik er niet zoveel over..En over de visa? Chokran voor jullie hulp alvast. Ma3 Salama. Kijk op de volgende site hier vind je veel info en ook een forum waar je die vragen het beste kan stellen.. www.buitenlandsepartner.nl Heel veel succes !

Goodwife
25-08-2007, 15:38
ga bij de gemeente vragen

donia81
26-08-2007, 14:36
ja maar ze moet ook werk vinde, want als je van een andere land komt moet je ten eerste appartement hebben en een werk

malha_24
28-08-2007, 14:01
hallo, Nou ik zit er momenteel zelf in, dus weet precies hoe het allemaal moet... ten eerste je moet een adres hebben, of het bij je tante is of een eigen maak niet uit.... ten tweede een baan...... Dan krijg je van hun een n.n nummer en een verblijfsvergunning (ik heb een blauwe gekregen omdat ik een nederlandse nationaliteit hebt). en dan ga je naar het districthuis en zeg je ik wil een visum voor mijn man aanvragen, want ben getrouwd bla bla.... dan krijg je een formulier van hun die moet je invullen en naar hem opsturen en hij moet in marokko naar de belgische consulaat... en dan als je alles heb ingeleverd wat je moet inleveren dan kan het vrij snel gaan .... want bij mij was het binnen een maand .. dat komt omdat ik een woning hier heb en een baan.. waarom zouden ze dan moeilijk doen... maar als je deze dingen niet hebt kunnen ze heel moeilijk doen want belgie is niet meer makkelijk als voorheen... ze zijn ook niet dom(al zeggen ze belgen zijn dom).. waarom komen al die hollanders hier, maar als je al deze dingen hebt kunnen ze je niets maken. groetjes als je meer wilt weten zeg het maar:goedzo:

anissa_4ever
28-08-2007, 21:21
safi blijven jullie daar voor altijd in belgie