Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help Deze Krullebol!!

Lady_Leila
22-08-2007, 13:08

klik dan! [ wie weet hoe ik die rottige pluizige haartjes weg kan krijgen, ik wil zo'n look dat mijn krullen mooi glanzend nat lijken!! Oeff ik heb zoooveeel geprobeerd, heeft iemand het ideale HAARLAK of creme... En kom aub niet met die van Andrelon Krulcreme, want die doet het soms goed bij mij en de andere keer lijk ik zo'n dode pluizebol... dus hierbij heeft er iemand tipss voor mij? ]

Naanaa
22-08-2007, 14:32
Je kan wetlook stylingproducten gaan kopen en uitproberen. De meeste zijn gel varianten dus ik weet niet of gel goed uitpakt bij jou. Gewoon ff proberen.

Lady_Leila
22-08-2007, 19:44
Je kan wetlook stylingproducten gaan kopen en uitproberen. De meeste zijn gel varianten dus ik weet niet of gel goed uitpakt bij jou. Gewoon ff proberen. ?? heb je daar verschillende merken van of wat.. :hihi:

BLABLAA_
22-08-2007, 20:20
Gwne goedkope gel vn 1 euro nog iets :haha: Die gebruik k altijd.. ben er tevreden over maar k haat het dat me haren hard worden.. dus ga k die nieuwe vn Nivea ff proberen:hihi: Als k die A-merk gel ga halen kan k om de 3 dagen ofso een nieuwe potje gaan halen.. zit zo weinig in :hihi: Maar als j nog meer glans wil moet je gwn van Taft/L'oreal enzo kopen.. wet-look gel zoals Naanaa al zei

Lady_Leila
22-08-2007, 20:48

aah dus gewoon wetlook gel halen van eigen-merk..:p

Lady_Leila
22-08-2007, 20:54
aah dus gewoon wetlook gel halen van eigen-merk..:p

BLABLAA_
22-08-2007, 21:02
Gwn van welke merk je zelf wil..

Lady_Leila
22-08-2007, 21:19
ok dankje