Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat neem je mee?

hilwa
10-10-2003, 14:24

Wat neem je mee als je de hand van een meisje gaat vragen, dit vraag ik voor een jongen die ik ken. hij is ten einde raad, dus plz help. Hilwa

Sammy333
10-10-2003, 18:33
hahaha das wel erg veel HCL :zwaai:

appelsap
10-10-2003, 18:50
:D een lekker schapie..veel nootjes maar wel van het dure merk zodat ze zien dat je geen gier bent..bloemen..en natuurlijk mooie kados voor het vrouwtje ..zoals parfum..schoenen een mooie marokkaanse jurk..wat sieraden..en als je echt indruk wil makengeef je je schoonpaps een auto kado :D p.s het liefst een busje

appelsap
10-10-2003, 18:54
Origineel gepost door NadYaa_Y :maf2: Hmm Oke..... Nou ehh mijn pa wilt een mercedes en ikke........naah je moet alleen komen;) :Iluvu: i come flying :Iluvu:

Manal01
11-10-2003, 14:46

Hou het gewoon eenvoudig, neem suiker mee, een doos bonbons... vrouwen houden nou eenmaal van chocolade :Iluvu: en een bos mooie bloemen. En als het meisje kleine zusje en broertjes heeft wat lekkers voor hun meenemen. Maar het belangrijkste is dat je er gewoon zelf er ook goed uitziet. Dus wel een beetje op je uiterlijk letten, goed gekleed en goed verzorgd! en de taart, kleding enzo. moet je pas weer meenemen als het meisje ja heeft gezegd. Gr. Faisa

0uidath
11-10-2003, 22:40
Sexy moi wat is dat nou weer voor een vraag:kwaad: Enne hcl een hele schaap wat moet ik daar nou weer mee:confused: ik lust geen schapenvlees laat ze maar een Koe meenemen:)

Hoceimakaoutar
12-10-2003, 10:56
De man neemt suiker mee voor de bruid en een aantal cadeautjes zoals parfum, kleding etc..ligt eraan hoe de man is! :Iluvu: en nadat je ja hebt gezegt, is het FEEST!!!!!!!!!!! :verliefd:

Mouhajir
12-10-2003, 15:27
Origineel gepost door hilwa Wat neem je mee als je de hand van een meisje gaat vragen, dit vraag ik voor een jongen die ik ken. hij is ten einde raad, dus plz help. Hilwa suiker (kaleb)