Bekijk originele versie : De vrouw haar recht is het aangerecht
Vrouwen die getrouwd zijn belanden zowiezo in de keuken tussen de potten en de pannen :D.
Origineel gepost door Kadieja
Vrouwen die getrouwd zijn belanden zowiezo in de keuken tussen de potten en de pannen :D
onzin :rolleyes:
dat heb je nog altijd zelf in de hand ;)
TwinkleEye_19
10-10-2003, 13:17
En enige recht van de man...Rechtbank :bril:
lallafatoush
10-10-2003, 13:18
het is aanrecht, niet aangerecht ;)
ilias_18
10-10-2003, 13:19
a3la bladerdeeg
tuurlijk heb je dat zelf in de hand..hangt natuurlijk ook af van de man die je kiest :p
celine_4ever
10-10-2003, 13:20
hoort deze topic niet in onzin hoekje....
meisje je bent echt onzin aan het uit kramen..
:rolleyes:
Vrouwen die getrouwd zijn belanden zowiezo in de keuken tussen de potten en de pannen :D
Onterecht!!! Jij hebt een rol en dat is de deegrol!!!! :zwaai:
:rolleyes: Droogheid :rolleyes:
Trouwens, 'Aanrecht' heet zo'n ding tegenwoordig
Atlas_Gebergte
10-10-2003, 13:26
Vrouwen die getrouwd zijn belanden zowiezo in de keuken tussen de potten en de pannen
Sorry dame, maar hier ben ik het dus niet mee eens, want ik ben ook heel gelukkig getrouwd, maar zit echt niet de hele dag in de keuken hoor, we doen alles samen.
knuffelbeertje
10-10-2003, 13:56
Je bent blijven hangen in de jaren 50-60. Tegenwoordig doen mannen en vrouwen alles samen!
Moessie21
10-10-2003, 14:22
En haar enige rol is de Deegrol
misschien is dat bij jou in de familie zo maar bij de meeste niet hoorde meeste meiden die gaan sturderen en halen hun diploma en gaan misschien lekker verder studeren of een goeie baan zoeken dus wat je hier schrijft is BULL.SHIT
Wie van de vrouwen gaat nou toegeven dat je gelijk hebt!
Oki dan! Jij geeeft haar dus geen gelijk! Ik overegens ook niet hoor, maar ik wou even weten wie zich daarbij neerlegd!
Doegieeeeeeeeeeeeeeee
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.