Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor je vader zijn neus

Pagina's : [1] 2

AbaHoeCh
21-08-2007, 15:50

Stel je voor je loopt met je mannetje hand in hand of jullie gedragen je echt als een verliefd koppeltje en je ziet je vader, laat je je man/verloofde meteen los of blijf je zijn hand vasthouden? :o

hanane_13
21-08-2007, 15:55
WUhahahahahaha ik zie het al voor me joh:gniffel: Ik zou me dood schamen:o

AbaHoeCh
21-08-2007, 16:03
WUhahahahahaha ik zie het al voor me joh:gniffel: Ik zou me dood schamen:o Ik niet hoor. :stout: Ewa safi wat is er mis mee? Zo kan die zien dat we een heel gelukkig koppeltje zijn en zal die des te meer blij voor zijn dochter zijn. :D

maroma
21-08-2007, 16:05
Ik loopt ook hand in hand rond met mijn man maar zodra ik mijn moeder of vader tegenkom of ooms dan zou ik zijn hand loslaten. Beetje uit respect vind ik!!

kindly_mom
21-08-2007, 16:09

ik zou nonchalant loslaten... doe alsof ik iets aanwijs " kijk dat eens" en weg is mijn hand :D vervolgens zou ik papa gaan groeten :D:D:D wel met een rode kop, maar me3liesch :D

lach_parel
21-08-2007, 16:10
we lopen gewoon naast mekaar, scheelt mij een hoop strees, contstant de kop heen en weer bewegen of ik niet m'n pa/ schoonpa tegen kom, of iemand anders.

nuriye
21-08-2007, 19:17
hahaha, ik denk dat mijn man mij 3 meter verderop zou duwen als ie mijn vader zou zien. Hij is zo verlegen meskin. Met zijn vader zou ie gewoon m'n hand loslaten,denk ik.

Helinim
21-08-2007, 19:23
Ik zou me hand ook loslaten uit respect, me vader zal aan ons gezicht ook wel zien hoe gelukkig we zijn. Daarvoor hoeven we niet hand in hand te lopen.

essytazia
21-08-2007, 19:24
:haha: ik zie het helemaal voor me...zo verliefd hand in hand door de stad en opeens zie ik mijn paps....ik zou mn man flink knuffelen en zoenen(kijk pap we are so in love) :stout: nee nooit, gwn los laten, zou me schamen!!!! :o

ellae
21-08-2007, 20:43
tis ons een keer overkomen, maar ik zag hun pas later toen ze voorbij reden in de auto. toen zei ik tegen me man: " ze hebben ons hand in hand gezien:eek:"... als ik eraan terug denk ik schaam ik me echt dood!

Nisrientje
21-08-2007, 21:14
Wat ons een keer was overkomen, echt fdiha!!!! We belden aan bij mijn ouders, de deur werd opengedaan, ouders wonen op 1 hoog, dus wij boven weer wachten tot de deur werd opengedaan, geef ik mijn man snel een kus, deed uitgerekend mijn VADER open!!!!!! :eek:

zanouba
21-08-2007, 21:29
nee we doen toch niks verkeerds.ik zou me ook niet schamen.

safa85
21-08-2007, 21:36
Een keer liep me oom achter ons en zag dat we hand in hand liepen; Zei hij: kijk je uit dat je m nie kwijt raakt. Moest erom lachen.:lekkerpuh

Salamalikoum
21-08-2007, 21:59
Ik durf buiten sowieso niet hand in hand met hem te lopen. Sommige "marokkaanse" mensen kunnen je heel raar aankijken. Of ze staan je de hele tijd door aan te staren. Het is ook niet goed voor l3ain. Subhanallah ik heb het wel es gehad dat we gelukkig en lachend naar buiten gaan en zodra we thuis zijn ontstaat er uit het niets een ruzie.

hanane_13
21-08-2007, 22:02

Ik niet hoor. :stout: Ewa safi wat is er mis mee? Zo kan die zien dat we een heel gelukkig koppeltje zijn en zal die des te meer blij voor zijn dochter zijn. :D Ik denk dat me pa dan al heel goed weet dat we ziels veel van elkaar houden zonder geklef gedoe:o Geklef gedoe doen we wel samen als we alleen zijn:stout:

Pagina's : [1] 2