Bekijk originele versie : Eerwraak rondom tien
Ja de marokkanen zijn weer goed bezig eerwraak de leven zuur maken als een meid een nederlandse vriend heeft wordt ze bedriegd en mishandeld en soms vermoord.
Dus mannen houd je zussen in het oog je bent goed bezig :zwaai:.
Jim_Morrison
10-10-2003, 12:56
Marokkaanse meisjes met Nederlandse vrienden zijn lomp :)
Jim_Morrison
10-10-2003, 12:57
Origineel gepost door Kadieja
Ja precies en die jongens hebben het recht om het meid te mishandelen en te vermoorden :zwaai:
Ja :)
Origineel gepost door Jim_Morrison
Marokkaanse meisjes met Nederlandse vrienden zijn lomp :)
Marokkaanse meisjes met Marokkaanse vrienden zijn ook lomp :)
Jim_Morrison
10-10-2003, 12:58
Origineel gepost door Najib26
exactement :)
Origineel gepost door Najib26
precies wat is het verschil tussen een marokkaanse vriend en een nederlandse......
haram is haram.......meid...als je iets doet doe het dan goed...
Ja precies en die jongens hebben het recht om het meid te mishandelen en te vermoorden :zwaai:
heb jij soms een nederlandse lover wella ? :rolleyes:
Origineel gepost door adiltje
precies wat is het verschil tussen een marokkaanse vriend en een nederlandse......
haram is haram.......meid...als je iets doet doe het dan goed...
mee eens :)
Jim_Morrison
10-10-2003, 13:14
Ach verzin nog wat vandaag een nederlandse vriend en volgende keer gaan ze zeggen dat ik uitgaa naar disco dus tjaaaa Kom je uit Peru of Bolivia?? :)
Dus mannen als je zusje een vriendje heeft een marokkaan of een nederland ga haar mishandelen en indien nodig vermoorden :zwaai:
Da's de beste oplossing ja :)
Jij..met je Gare Topics :kwaad:
Ach verzin nog wat vandaag een nederlandse vriend en volgende keer gaan ze zeggen dat ik uitgaa naar disco dus tjaaaa
dat komt ervan als je meisjes aanspoort tot het nemen van nederlandse vrienden (een vriend nemen is al erg genoeg), en alle mannen over 1 kam scheert.
Wat is de reden van je frustratie ? wat hebben de mannen je aangedaan ? (of moet ik vragen: NIET aangedaan ? ;))
[QUOTE]Origineel gepost door Kadieja
[B]Wablief?? Ik heb een heel leuke,zorgzame, lieve vriend :Iluvu: :Iluvu:
Da's een Applausje waard mensen :)
Jim_Morrison
10-10-2003, 13:45
Wablief?? Ik heb een heel leuke,zorgzame, lieve vriend :Iluvu: :Iluvu: dus houd die onzin dat ik mannen haat eerst zeg je heb je een nederlandse vriend en nu beweert meneer dat ik marokkaanse mannen haat dus tjaaaaaa
Heb je een Nederlandse vriend dan?? :)
Wablief?? Ik heb een heel leuke,zorgzame, lieve vriend :Iluvu: :Iluvu: dus houd die onzin dat ik mannen haat eerst zeg je heb je een nederlandse vriend en nu beweert meneer dat ik marokkaanse mannen haat dus tjaaaaaa
ik heb niet gezegd dat je marokkanse mannen haat :rolleyes:
Dus mannen als je zusje een vriendje heeft een marokkaan of een nederland ga haar mishandelen en indien nodig vermoorden :zwaai:
En wat moeten ze met jou soort doen? Laten leven is schande dus die opsie vervalt!
Groetjesssssssssss
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.