Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar heb je echt zin in?

Pagina's : [1] 2 3

OemmyAicha
21-08-2007, 13:14

Ik in hariraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ook in inktvisringen met een frisse salade:likje:

salwa23
21-08-2007, 13:20
Harira dat ga ik vanavond drinken insha allah

blauwe_hemel
21-08-2007, 13:20
Ik in hariraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ook in inktvisringen met een frisse salade:likje: Ik ook in hariraaaaaaaaaa :D Heb dan maar de handen uit de mouwen gestoken en ben eraan begonnen :hihi: Kan niet wachten tot het klaar is :p

marocloubna
21-08-2007, 13:21
Ik heb zin om een ritje in de auto van mijn pa te maken, helaas moet ik nog een week wachten :hihi: Voor de rest heb ik ook nog zin in visbestilla die we vanavond gaan eten en heb echt echt echt zin om naar een warm oord op vakantie te gaan :love:

schatje26
21-08-2007, 13:24

Heb zin om weer terug te rijden naar Marokko :o En in Marokko aangekomen wil ik Harira met verse vijgen :likje:

Chaimaez
21-08-2007, 13:24
heb ook wel zin in harira...........................:huil: Ga me mama vragen of ze het voor me wil maken, want kan op het moment geen etensgeuren ruiken (i.v.m. zwangerschap)

OemmyAicha
21-08-2007, 13:25
harira visbestilla van noona kip uit de oven met frietjes vis van antwerpen moet ik doorgaan:likje: Wij eten vanavond ook kip in de oven met friet en salade, maar ik wil nu harira:huil: :huil: Ja ga door, hmmmmmm gekruide vis van de visboer met knoflooksaus:likje:

Lella_Nigella
21-08-2007, 13:26
Vakantie!!!!!!

goudvisje83
21-08-2007, 13:26
Ik heb zoooooooooooo zin in Chicken Wings. Ik lijk wel een zwangere!

OemmyAicha
21-08-2007, 13:27
Hahahaha, iedereen wil harira. Het zal wel aan het weer liggen. Ik kan er nu niet aan beginnen omdat ik geen kikkererwten gisteren heb laten weken. Ik kan het wel nu doen maar dan eet ik pas morgen harira:traan1: Maar ik wil het nu:kwaad: Ik ga wel zo denk ik een zakje groente tomatensoep van honig in een pan water gooien en dan zo drinken:moe:

SweetRose
21-08-2007, 13:30
k kan haast niet wachten tot k aant zwembad lig en lekker lig te bruinen met mijn mannetje :love: nog twee weken :banana:

maroma
21-08-2007, 13:30
Ik heb net een kom tomatensoep gedronken was héél lekker!!! mmmmmmm effe denken waar ik zin in heb? in msemen!!!

maroma
21-08-2007, 13:31
Hahahaha, iedereen wil harira. Het zal wel aan het weer liggen. Ik kan er nu niet aan beginnen omdat ik geen kikkererwten gisteren heb laten weken. Ik kan het wel nu doen maar dan eet ik pas morgen harira:traan1: Maar ik wil het nu:kwaad: Ik ga wel zo denk ik een zakje groente tomatensoep van honig in een pan water gooien en dan zo drinken:moe: Slm meid, harira zonder kikkererwten is ook zalig hoor!!!!! :likje:

Mozhima1
21-08-2007, 13:31
Zin in beghir met een honinglaagje er overheen en daarbij een glas nah nah thee :likje:

SweetRose
21-08-2007, 13:32

Hahahaha, iedereen wil harira. Het zal wel aan het weer liggen. Ik kan er nu niet aan beginnen omdat ik geen kikkererwten gisteren heb laten weken. Ik kan het wel nu doen maar dan eet ik pas morgen harira:traan1: Maar ik wil het nu:kwaad: Ik ga wel zo denk ik een zakje groente tomatensoep van honig in een pan water gooien en dan zo drinken:moe: ik heb geen zin in harira :o maar ey jij bent zwanger :eek: mabroooooooooooooook :hoera::hoera:

Pagina's : [1] 2 3