Bekijk originele versie : Wie wil er in een tv programma iets vertellen over Marokkaanse Jongeren & Liefde
Beste mensen,
Ik ben drie maanden geleden benaderd door Endemol Producties met het verzoek om een pilot programma op te nemen met Marokkaanse jongeren als gasten.
Ik wil graag een aantal jongeren uitnodigen om deel te nemen aan deze programma. Zij mogen alles met Nederland delen, in principe datgene dus doen waar ze op deze forum goed in zijn. Het mag dus gaan over mooie jongens/meisjes, nare ervaringen, haat, liefde, jaloezie en wraak. Het maakt niet zoveel uit als het maar inhoud heeft. Deelname blijft niet onbeloond, maar je hoeft niet te rekenen op bedragen met meer dan drie nullen. De werktitel van het programma is 'Ganzen met gouden veren'.
Mocht het een geslaagde pilot worden die in productie wordt genomen dan hoop ik de volgende programma over eerwraak te laten gaan. Thema's die ons allemaal wel iets zeggen en waar wij zeker een mening over hebben.
Als er iemand interesse heeft in deelname dan moet hij/zij even contact met mij opnemen:
Endemol Producties
Hakim El Kadouri
Tel: 035 - 539 99 99
Fax: 035 - 539 99 82
E-mail: ganzenmetgoudenveren@endemol.com
Ps. Als je minderjarig bent dien je eerst toestemming te vragen aan je ouders/voogd.
Origineel gepost door doenja_18
ben benieuwd :bril:
Waar ben je benieuwd naar?
TwinkleEye_19
10-10-2003, 12:05
Ik ga zeker kijken :bril:
naar t programma :rolleyes:
naar wat anders dan :confused:
Mooi ik dacht bijna dat je benieuwd was naar iets anders, iets wat helemaal niets met het programma te maken zou hebben. Iets waardoor wij eventueel in potentie geen pilot op de markt zouden kunnen brengen, aangezien de nieuwsgierigheid van mensen niet geprikkeld wordt, wat mede door 'Ganzen met gouden veren' voorlopig niet gestimuleerd wordt. De gasten die aanwezig zullen zijn, naar alle waarschijnlijkheid niet volledig hun verhaal zouden willen vertellen in verband met de link die wordt gelegd naar een eventuele volgende programma dat zal gaan over 'Eerwraak' en waar de deelnemers geen onderwerp van zouden willen uitmaken. Dat dacht ik dat je bedoelde maar gelukkig is dat niet zo.
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Ik ga zeker kijken :bril:
Mooi dat is al één kijker :)
Beheer wordt het geen tijd om hier een TOPPER van te maken :)
nee:)
nu ga je te ver, misbruik van gastvrijheid:jammer:
:hihi:
Hoe bedoel je?
Dit betekent alleen maar meer bekendheid voor het forum van Marokko.nl en daar hebben de beheerders vast geen bezwaar tegen. Bovendien worden de founders van deze forum nog benaderd door iemand van Marketing Sales. Dus gaat allemaal wel goed komen, maak je vooral niet bezorgd.
:eek: ik word bang als mensen mij serieus opnemen :(
niet doen :kwaad:
Als je niet serieus genomen wilt worden dan heb je het moeilijk denk ik, in deze harde serieuze maatschappij. Wil je hier niet iets over komen vertellen in het programma?
:haha:
neeeeh :rolleyes:
ik heb het ook heel erg moeilijk in deze maatschappij :verdriet:
Vertel eens? Waar heb je het moeilijk mee, wat zijn de hedendaagse problemen waar je dagelijks tegenaan loopt?
ik ben veeeeeeeeeeeeeeeels te dik :( heb zoveel dieeten achter de rug alle sporten beoefend maar welloe!!!
nog steeds dik :(
Word je hiermee geconfronteerd? Hierbij kun je denken aan contacten met andere jongeren (schelden, pesten etc.). Of heb je het zelf hier erg moeilijk mee?
Met andere woorden is het jouw probleem of het probleem van anderen?
Life_sucks
10-10-2003, 12:41
just play the game and don't let the game play you
douniaberkania
10-10-2003, 12:45
ik denk dat echt veeeeeeeeel jongeren gaan kijke, is echt interresant
Origineel gepost door Da_flow
Beste mensen,
Ik ben drie maanden geleden benaderd door Endemol Producties met het verzoek om een pilot programma op te nemen met Marokkaanse jongeren als gasten.
Ik wil graag een aantal jongeren uitnodigen om deel te nemen aan deze programma. Zij mogen alles met Nederland delen, in principe datgene dus doen waar ze op deze forum goed in zijn. Het mag dus gaan over mooie jongens/meisjes, nare ervaringen, haat, liefde, jaloezie en wraak. Het maakt niet zoveel uit als het maar inhoud heeft. Deelname blijft niet onbeloond, maar je hoeft niet te rekenen op bedragen met meer dan drie nullen. De werktitel van het programma is 'Ganzen met gouden veren'.
Mocht het een geslaagde pilot worden die in productie wordt genomen dan hoop ik de volgende programma over eerwraak te laten gaan. Thema's die ons allemaal wel iets zeggen en waar wij zeker een mening over hebben.
Als er iemand interesse heeft in deelname dan moet hij/zij even contact met mij opnemen:
Endemol Producties
Hakim El Kadouri
Ps. Als je minderjarig bent dien je eerst toestemming te vragen aan je ouders/voogd.
Een soort Jerry Springer dus. Weer een bewijs dat veel Marokkanen Nederlanders zijn geworden. Haramrelaties aangaan en dat ook nog eens trots op de televisie vertellen. Hoe laag kun je gaan? En dan iemand die voor de kijkcijfers daarvan wil profiteren.
oumkaltoum
10-10-2003, 13:30
Aan welke eisen moet je voldoen?
minimuis
10-10-2003, 13:35
Origineel gepost door Da_flow
Beste mensen,
Endemol Producties
Hakim El Kadouri
1: Pilot wordt nog niet uitgezonden! een pilot dient ervoor de producent ervan te overtuigen je programma te kopen!
2: wist niet dat Endemol hiermee bezig was. en ik kan het weten als persoon die nauwe betrekkingen aangaat met Endemol en het produceren van programma's.
3: endemol zit sedert een paar jaar in Aalsmeer en het nummer begint dan ook met 0297, ipv 035. En ja ik weet dat je dan alsnog imand van endemol aan de lijn krijgt, maar dat komt omdat die lijn is doorgeschakeld naar aalsmeer
Volgens mij is het duidelijk wat ik wil zeggen!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.