Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagdvlies herstellen?

la_haine
10-10-2003, 10:34

Seleem allemaal Ik zou graag willen weten of er een kliniek is hierzo in Holland waarbij een meisje haar maagdvlies kan laten herstelt !!!!! (het liefst een privé kliniek). BVD.

Zeyneb_tounsia
10-10-2003, 10:45
waarom wil je dat weten????

saada_lady
10-10-2003, 10:48
Doe toch eens normaal !!!!!!!!!!! Stel je bent ontmaagd die je berouw te tonen in plaats van zulke stomme praktijken.Lekker genieten en dan komen herstellen alsof er niks is gebeurd:kwaad: ALLAH ziet toch alles dus herstel maar wat je wilt herstellen ,maar als je je levenlang geen berouw toont dan zal hij je daar toch voor gaan straffen. Allah ou hilm

la_haine
10-10-2003, 10:52
Origineel gepost door saada_lady Doe toch eens normaal !!!!!!!!!!! Stel je bent ontmaagd die je berouw te tonen in plaats van zulke stomme praktijken.Lekker genieten en dan komen herstellen alsof er niks is gebeurd:kwaad: ALLAH ziet toch alles dus herstel maar wat je wilt herstellen ,maar als je je levenlang geen berouw toont dan zal hij je daar toch voor gaan straffen. Allah ou hilm Seleem ou aleikom, als eerst ben ik geen meisje, en het spreekt voor zich dat het niet voor mij bedoeld is. namelijk voor een meisje dat ik ken, ik kan er niet te veel over zeggen, maar ik dacht dat ik hierzo hulp bij zou krijgen.

saada_lady
10-10-2003, 10:54

ik heb je niet persoonlijk geantwoord ik spreekt tegen die gene die dat in hun hoofd halen, eerst sexen en dan herstellen. alsof Allah niks ziet dat soort mensen houden zich zelf voor de gek.

la_haine
10-10-2003, 10:58
Origineel gepost door saada_lady ik heb je niet persoonlijk geantwoord ik spreekt tegen die gene die dat in hun hoofd halen, eerst sexen en dan herstellen. alsof Allah niks ziet dat soort mensen houden zich zelf voor de gek. Ik begrijp je oghtie, Allah ziet alles, maar de bedoeling voor het te herstellen van de maagdvlies ligt nogal anders dan jij denkt. Het herstellen is niet bedoeld za3ma ik ben nog maagd, maar ligt nogal ingewikkeld, en dat kan ik niet uitten (ik hoop dat je me begrijpt)

saada_lady
10-10-2003, 11:02
Allah weet het beste

la_haine
10-10-2003, 11:25
Origineel gepost door doenja_18 ga hier naar de zoekmachine hier en toets maagdenvlies. WEDDEN dat je talloze topic krijgt waar het in staat :D , want dit is een een topic waar we allang uitgepraat over zijn :bril: good luck!!! http://www.my-smileys.de/cul2.gif Merci, ik heb het al gevonden. Er hoeft nu niet meer gereageerd te worden op deze topic Merci voor de reacties !!!