Bekijk originele versie : .................. Berberse mannen in trek!! ..................
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
RENTMEESTER
20-08-2007, 19:01
Goeiedag dames,
Ik zie dat de Berberse mannen de laatste jaren erg in trek zijn bij voornamelijk de Arabische lady's ondanks dat ze vaak de trotste Berbers afkraken :moe: Maar goed vind je het gek. Ik bedoel... Welke vrouw valt er nou op een Arabische mama's kindje??! Alles wordt voor hun door de moeder bepaald: Of hij zijn nieuwe huis moet verven of behangen, hoe hij met zijn vrouw moet omgaan, wat hij met zijn geld moet doen en zelfs wat voor kleur slips hij moet kopen.
Wanneer jullie vrouwen zulke dingen zien raken jullie dan niet heel erg teleurgesteld in jullie broers en mannen??
vraagje; wat is jou issue met berbers/arabisch? Waar komt je trauma vandaan zeg maar, was die op geld beluste verloofde van je Arabisch ofzo?
RENTMEESTER
20-08-2007, 19:08
vraagje; wat is jou issue met berbers/arabisch? Waar komt je trauma vandaan zeg maar, was die op geld beluste verloofde van je Arabisch ofzo?
Ehmm nee heb geen issues jij wel? En in antwoording op je tweede vraag: Néé.
pelikaan
20-08-2007, 19:11
Bla bla, je volgende topic is zeker Rentmeester is erg in trek :rolleyes:
RENTMEESTER
20-08-2007, 19:14
Bla bla, je volgende topic is zeker Rentmeester is erg in trek :rolleyes:
Dit gaat nu niet over mij of probeer je nu de aandacht op mij te richten omdat de waarheid je niet aanstaat :moe:
mashalahbroeder
20-08-2007, 19:16
ey gast,
ten eerste wilik bron zien dat berberse mannen meer in trek zijn
ten tweede, arabische mannen mama's kindjes? ze respecteren hen moeder, dat is idd iets onbekends voor berberse schreeuwlelijkerds...ik verwijs naar je vorige topic.
met alle respect hoor, maar ik zie juist dat berberse jongens hun leven laten bepalen door hun ouders, ze nemen leningen voor hun ouders, doen braaf elke week boodschappen met hun moeder en trouwen zelfs met een meisje die door hun moeder is uitgekozen, en die jongens waar ik het over heb zijn nog geen eens 21 jaar.. nou sorry hoor maar ik denk dat je overal wel wat van dit soort mensen hebt, of je nou berbers bent of arabier..
RENTMEESTER
20-08-2007, 19:21
ey gast,
ten eerste wilik bron zien dat berberse mannen meer in trek zijn
ten tweede, arabische mannen mama's kindjes? ze respecteren hen moeder, dat is idd iets onbekends voor berberse schreeuwlelijkerds...ik verwijs naar je vorige topic.
Bron?? Je hebt hier genoeg vrouwen op het forum die het aan je kunnen bevestigen, je moet eens weten hoeveel er hier met een Berber man zijn getrouwd.
En ze mogen dan wel hun moeder respecteren maar gros van hen mishandelt tegelijkertijd ook hun vrouw omdat ze ze niet aankunnen met hun grote mond.
Viezerikken gebruiken meteen hun handen tegenover hun partner als ze de situatie niet meer in de hand hebben. :jammer:
RENTMEESTER
20-08-2007, 19:23
met alle respect hoor, maar ik zie juist dat berberse jongens hun leven laten bepalen door hun ouders, ze nemen leningen voor hun ouders, doen braaf elke week boodschappen met hun moeder en trouwen zelfs met een meisje die door hun moeder is uitgekozen, en die jongens waar ik het over heb zijn nog geen eens 21 jaar.. nou sorry hoor maar ik denk dat je overal wel wat van dit soort mensen hebt, of je nou berbers bent of arabier..
Nou ik ga mijn hele leven met allerlei mensen en wat jij vertelt herken ik onszelf totaal niet in!
pelikaan
20-08-2007, 19:24
Dit gaat nu niet over mij of probeer je nu de aandacht op mij te richten omdat de waarheid je niet aanstaat :moe:
Tss jouw niet boeiende waarheid, kan mij het schelen dat berberse mannen bij jou zo in trek zijn :moe:
rentmeester, de berbers in Nederland vallen misschien mee maar neem effe een kijkje hier in Frankrijk je zal je eigen volk niet herkenen.. zo erg is het hier.. en een berber is een berber toch of hij nou uit Nederland komt of uit tokio...
mashalahbroeder
20-08-2007, 19:29
jah die berberse jongens moeten toch altijd hen nicht uit de bergen huwen???
weet je heoveel meisjes in nl liefdesverdriet hebben door de moeders van deze berberse jongens.
RENTMEESTER
20-08-2007, 19:31
rentmeester, de berbers in Nederland vallen misschien mee maar neem effe een kijkje hier in Frankrijk je zal je eigen volk niet herkenen.. zo erg is het hier.. en een berber is een berber toch of hij nou uit Nederland komt of uit tokio...
Ja ik moet je nageven die Franssen zijn wel erg anders dan ons met hun driekwart broeken en hun buiktasjes :hihi: Maar leuk dat je uit Frankrijk komt! Waar woon je daar?? Ik wil zelf daar ook een paar maandjes gaan wonen als het meezit!
pelikaan
20-08-2007, 19:31
Nysha je klinkt nu echt als een wannabe Mocro met je verhalen over berberen en arabieren.
mashalahbroeder
20-08-2007, 19:32
Nysha je klinkt nu echt als een wannabe Mocro met je verhalen over berberen en arabieren.
erger nog.....het is niet eens uit vrije wil.....onbewust heeft het bezit van me genomen:moe:
enige wat ik tegenwoordig nog zeg is inshallah mashallah hamdoulilah:maf:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.