Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie zou een niet marokkaan of iemand uit een andere streek omwille van zijn geloof?

saada_lady
10-10-2003, 10:31

Salaam wa Alaykom Ik heb een vraag stel je komt later een jongen tegen die geen marokkaan is maar een goede moslim, zou je dan voor die jongen kiezen, ongeacht zijn afkomst maar door zijn sterke geloof? of denk je afkomst is belangrijker, want stel je bent zwak in je geloof en je weet dat hij je meer kan leren.zou je dan wel met zo`n iemand mogen trouwen van je ouders? ik heb het hier dus een niet marokkaan of een bekeerde moslim. Wie zou wel die stap durven nemen?? om voor haar geloof te kiezen?omwille voor haar standvastigheid. Saada_LD

saada_lady
10-10-2003, 10:38
leeukkkkkkk.... Het gaat er gewoon om of hij een moslim is.En of hij je kan helpen met je kennis opbouwen in islam. Ik zelf vindt het echt belangrijk.

saada_lady
10-10-2003, 10:43
ja dat is natuurlijk een belangrijke zet als je ouders erachter staan en het goedkeuren. Ik ben echt blij voor jou.......... wees lief tegen hem oke?

saada_lady
10-10-2003, 10:52
nou weet je ik kom over het algemeen bijme vriendinnen thuis en ze zijn allemal moslims ik ken een vriendin waarvan haar broer is bekeerd tot de islam. Ik zie hoeveel moeite hij doet voor het geloof en dacht waarom moeten we naar afkomst gaan kijken terwijl hij een goede moslim is. dus naar aanleiding van dat ben ik nu deze topic begonnen.

chicamaroquia
10-10-2003, 10:55

Oooooooh, en waar komt hij vandaan?

saada_lady
10-10-2003, 10:58
hij is latino uit mexico

dienaartje
10-10-2003, 15:05
dit is een mooie forum voor AliGhataar

chicamaroquia
10-10-2003, 15:36
Origineel gepost door HighClassLady Thanks voor het beantwoorden van mijn vraag, ik kan soms erg nieuwsgierig zijn. :o Mijn mannetje is een Algerijn. :D HCL. Gefeliciteerd... :) Nieuwsgierigheid is een ziekte waar we allemaal mee besmet zijn... :hihi:

dienaartje
11-10-2003, 11:28
Moge Allah swt jullie huwelijk zegenen en jullie gelukkig maken samen