Bekijk originele versie : Quintis en Het Geheim van De Single Vrouw
Vanaf zaterdag 15 september gaat Quintis Ristie op Nederland 1 wekelijks in Raymann is Laat op zoek naar Het Geheim van de Single Vrouw!
Ben jij single en wil je daar in Raymann is Laat over praten? Geef je dan nu op!!!!...want Quintis Ristie biedt het komende seizoen een luisterend oor voor alle single vrouwen.
“ Hoe kan het toch zo zijn”, vraagt Quintis zich af, “dat anno 2007 zoveel vrouwen single zijn...en nog happy ook!...op elk potje past toch een dekseltje?” Hij hoopt hier antwoord op te krijgen in Quintis en Het Geheim van de Single Vrouw.
Dus....ben jij Surinaams, Amerikaans, Marokkaans, Kazachstaans, Antilliaans, Italiaans, Gregoriaans of heel exotisch...Nederlands...het maakt niet uit....stuur dan een mailtje naar single@menatwork.tv o.v.v. “Single in Raymann”. Zet in deze mail de volgende gegevens:
Naam:
Leeftijd:
Geboorteplaats:
Afkomst (Etniciteit):
Hobbies:
Schrijf in maximaal 50 woorden waarom je graag in Raymann is Laat wil spreken over je leven als single. Jouw motivatie kan van doorslaggevend belang zijn.
Stuur een recente foto van jezelf mee!
Alle informatie zal met uiterste zorgvuldigheid en discretie worden behandeld.
mashalahbroeder
20-08-2007, 18:17
uufttt dan gaan ze me echt keihard uitlachen de syrische gemeenschap hoor....:rolleyes:
:hihi:
Ik vind dat wel iets voor jou Nysha, serious : ).
mashalahbroeder
20-08-2007, 18:30
denk je dat ik ermee te kooploop dat ik single ben?
draag zo'n bordje, ik ben single...help mij!
geloof me wordt demikpuntvan bespotting :moe:
:hihi:
Volgens mij heb jij nog wel een woordje of twee te zeggen over mannen : ).
mashalahbroeder
20-08-2007, 18:34
ach zielige mannen....ze kunnen niet voor en niet achter ons lopen...wat ze doen is ook nooit goed..
ik ben absoluut geen mannenhaatster hoor :o
what about you?
ach zielige mannen....ze kunnen niet voor en niet achter ons lopen...wat ze doen is ook nooit goed..
ik ben absoluut geen mannenhaatster hoor :o
what about you?
De mannen in mijn omgeving zijn echt één voor één toppertjes. Maar goed, ik ga dan ook gewoon vriendschappelijk met ze om. Ze zijn allen bezet of bezig met iets en de laatste is homo haha.
mashalahbroeder
20-08-2007, 18:52
jah he mannen zijn echt te enig! heb veel mannelijke vrienden en allemaal toppertje sop hen eigen manier....ik heb alleen nog geen homo vriend...moet die echt aanschaffen :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.