Bekijk originele versie : Pijn
Samira__22
20-08-2007, 15:55
Ik en mijn vriend hebben nu 2 maanden met elkaar, we zijn van plan volgend jaar zomer te trouwen.
Ik was gisteravond bij hem gaan slapen, en je raad het al, hij wou pagga doen.:kus: ik wou eerst niet maar toen later heeft die mij toch overgehaalt. alleen ik wou nog maagd blijven dus heeft die mij in mijn kont geneukt, ik zat echt de hele tijd te springen op zijn zebbie.
maar sinds vanmorgen voel ik de pijn, mijn kontgat doet heeeel erg pijn, vooral als ik naar de wc moet, wat nu :( :confused:
as_la3rossa
20-08-2007, 16:04
heel trots zijn op jezelf
loser,
moge Allah je vergeven voor je stommiteit, keer je tot Hem ipv hier denken dat je de held uithangt want uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee
hang je zelf op of zo...levenloze wijf
Samira__22
20-08-2007, 16:07
tazz zoek een leven
wuhahahahahahahahhahah, dat jullie HEM/haar zo seri nemen zegt al genoeg hoe dom achterlijk jullie zijn:haha:
Alleen jij neemt haar serieus:ego:
tazz zoek een leven
Dat kan je beter tegen jezelf zeggen zielepoot:jammer:
beverwijk
20-08-2007, 17:48
nu moet je juist vandaag weer je anaaal laten bonen je moet sterker zijn dan de pijn laat je niet kennen. Gewoon die anus tunen dat is die shittt
mokkamoker
20-08-2007, 18:11
ewa ja moest je maar vaseline gebruiken of baby olie ofzo :rolleyes: maar dat je verloofd bent met die jongen en nu al bij hem blijft slapen (anyway deze verhaal is krom van alle kanten )
lastminute
20-08-2007, 18:36
en hij wil met jou trouwen??? alleen al de manier waarop je hier je probleem tentoonstelt! gedraag je als een vrouw
C_warrior
20-08-2007, 21:37
1 jaar is heel lang en heel veel kan gebeuren.
een man die een vrouw in der achterste geeft.
heeft geen respect voor der.
Je mag vooral blij zijn als het over 2 dagen geen pijn meer doet....
Lekkere vriend heb jij zeg die zo voor de eerste keer het maar even daar doet, alsof dat iets is wat zomaar even gaat, tuf erop en gaan met die banaan....ongelovelijk, wat een nare ego...
Je wilt graag een beschadigde darm ofzo?????
Beste tip die ik kan geven, koop of een seksspeeltje, of een grote winterpeen, zo ter grote van die van jouw vriend en duw die eens zo eventjes bij hem erin, weet hij ook gelijk hoe dat voelt, daarna is maagd blijven tot het huwelijk ineens een stuk minder groot probleem.
Mafkezerij, alsof anaal doen dan minder erg is zeg, hoe hypocriet kan je zijn....
Wil je tips over hoe dit beter aan te pakken, internet is je vriend, maar please denk na over wat je doet met je laten overhalen terwijl je zelf eigenlijk niet wil, dat is dom, heel dom, als hij echt om je geeft blijft hij zo wel bij je, anders is hij je niet waard.
Aicha1986
20-08-2007, 23:34
een man die een vrouw in der achterste geeft.
wat geeft hij haar dan :hihi:
Samira__22
20-08-2007, 23:42
a iegejoers antwoordt normaal, of antwoordt niet :S is toch serieuze vraag
Aicha1986
20-08-2007, 23:53
a iegejoers antwoordt normaal, of antwoordt niet :S is toch serieuze vraag
jaha, anale sex is een serieus onderwerp waar de politiek zich een keer over zou moeten buigen :hihi:
Samira__22
21-08-2007, 00:02
jah waarom niet, ik ben tenminste nog maagd (H)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.