Bekijk originele versie : ik wil scheiden
ik wil van mn vrouw waar ik mee 9 jr getrouwd ben scheiden omdat ze geen sexy lingerie wil dragen en van die oma ondergoed krijg ik last van impotentie :jammer: ik heb van alles gedaan ik koop vaak cadeutjes strings bh's maar walu ik krijg nix op mn bord van haar dus de vraag aan jullie mag ik van haar scheiden om dat ik geen opwinding meer krijg van haar oma ondergoed :(
a u b alleen sireuze reacties :o.
Origineel gepost door TONYMONTANA
ik wil van mn vrouw waar ik mee 9 jr getrouwd ben scheiden omdat ze geen sexy lingerie wil dragen en van die oma ondergoed krijg ik last van impotentie :jammer: ik heb van alles gedaan ik koop vaak cadeutjes strings bh's maar walu ik krijg nix op mn bord van haar dus de vraag aan jullie mag ik van haar scheiden om dat ik geen opwinding meer krijg van haar oma ondergoed :(
a u b alleen sireuze reacties :o
:giechel: HAHAHA ik ga wel een keer met haar shoppen en laat ik zien wat sexy is!!!!
OujDa_LaDy
09-10-2003, 21:19
Misschien was je wel met een bejaardt getrouwdt...:maf2:
mocromagic
09-10-2003, 21:21
:rolleyes: mischien ben jij niet meer aantrekkelijk voor haar....
verras dr.... kook voor haar, zet overal kaarsjes neer,leg mooie lingerie op t bed neer en geef haar de gelegenheid om t aan te trekken.
Met dit advies komt een niet goed floes terug garantie :D
Sexy_Casanova
09-10-2003, 21:21
ik denk dat je schijten bedoelt, een klein drukfout van je, maar kan geen kwaad :D
OujDa_LaDy
09-10-2003, 21:23
ik ben toch niet met jouw getrouwd :lekkerpuh:
:D
Neej joH...anders zat je nu in het gekkenhuis...:stout:
mocromagic
09-10-2003, 21:31
IK HEB ALLES GEDAAN EN IK BEN ZEER AANTREKELIJK DE DOCHTER VAN MN BAAS WILT OOK VAN MIJ SNOEPEN MAAR NIET VOOR IK BEN GESCHEIDEN :D
IK GING N KEER VOOR HAAR EROTISCH DANSEN EERST MN SHIRT GOOIDE IK OP BED DAN MN MN SCHOEN EN VOOR IK T WIST HAD IK DIE SCHOEN WEER IN MN GEZICHT :jammer
:eek: ik zie meteen wat je verkeerd hebt gedaan!! NOOIT MET SCHOENEN OP T BED KOMEN!!!! weet je dat dan nog steeds niet...
jongen er is maar 1 ding dat je kan doen...en dat is bij mij een workshop komen volgen!
PM me maar
ik weet t niet hoor :(
ik vin dat eng jou ondertiteling onder je naam ik krijg naar gevoel doet me denken aan voodoo praktijken
HAHAHHA sorry maar jij kiert mij echt....die meid probeert je serieus te helpen en jij begint meteen heel wantrouwend over voodoo!!
Je hebt wel humor :D.....I like that!
Sexy_Casanova
09-10-2003, 23:20
:kwaad: ik heb n probleem en jij lacht kifash:kwaad:
jou probleem is dat je privezaken hier zet, dat doet me lachen, haha kifaasch zegt ie :rolleyes: kiefash elmeshmaash
Life_sucks
09-10-2003, 23:24
doe het eens anders
koop oma onderbroeken voor haar.
dan doet ze vanzelf die sexy lingery aan.
mocromagic
09-10-2003, 23:31
ik weet t niet hoor :(
ik vin dat eng jou ondertiteling onder je naam ik krijg naar gevoel doet me denken aan voodoo praktijken
a willie!! Allah ie hfed na! ik doe niet aan dat soort shit....die mocromagic staat voor iets anders :)
sneakynawal
09-10-2003, 23:41
je bent nie eens getrouwd volgens mij...
mocromagic
09-10-2003, 23:41
mocro magic ik jokte met jou tuurlijk denk ik niet zo :D
owke :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.