Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft er een hekel aan zijn/haar ex?

Pagina's : [1] 2

LZN
09-10-2003, 20:39

Ik vraag het me af.... :D want mijn gevoel veranderde gelijk. die verliefdheid, veranderde opslag in... .....tja ik wilde bijna zeggen haat. maar dat is het net niet... het is een gevoel van "DISLIKE".... :rolleyes: maar hoe zit het met jullie? :zwaai:.

AMALMEKNESIA
09-10-2003, 20:41
waarom haat. dat is iets wat ik niet kan begrijpen als het aan is dan is hij gewedig maar zodra het uit is is het een sukkel.

rozella
09-10-2003, 20:43
het is niet voor niets uit..... snappez vous... Origineel gepost door AMALMEKNESIA waarom haat. dat is iets wat ik niet kan begrijpen als het aan is dan is hij gewedig maar zodra het uit is is het een sukkel.

Lady_moi
09-10-2003, 20:43
ik heb geen ex :confused: maar wel zo iemand waar ik gewoon zo stiekem van hield :( en die is nu getrouwd hmm ja ik wens hem het beste :verdriet:

sweet_karima
09-10-2003, 20:44

ik haat hem niet...

MidGet
09-10-2003, 20:44
ligt eraan waarom het uit is gegaan en zijn gedrag erna

Chyhaan
09-10-2003, 20:46
Ik persoonlijk heb niets tegen me exen.... Ook al hebben ze me leven tot een hel gemaakt.... Ik ben niet iemand die een persoon nooit zal vergeven.... Ik ben door grote dele vamn mijn exen gewoon gebruikt om de sex en daar schaam ik me niet meer voor... Het is gebeurd en klaar!!!! Een paar hebben excusses aangeboden, en dat heb ik geaccepteerd... En die dat niet gedaan heet even goede vrienden!!! (alhoewel het andersom niet t geval is) Ik vind mijn exen wel schatjes

Lady_moi
09-10-2003, 20:49
Origineel gepost door Chyhaan Ik persoonlijk heb niets tegen me exen.... Ook al hebben ze me leven tot een hel gemaakt.... Ik ben niet iemand die een persoon nooit zal vergeven.... Ik ben door grote dele vamn mijn exen gewoon gebruikt om de sex en daar schaam ik me niet meer voor... Het is gebeurd en klaar!!!! Een paar hebben excusses aangeboden, en dat heb ik geaccepteerd... En die dat niet gedaan heet even goede vrienden!!! (alhoewel het andersom niet t geval is) Ik vind mijn exen wel schatjes ook al heb je sex gehad jij hebt een wit hart :goedzo:

Chyhaan
09-10-2003, 20:52
Origineel gepost door lady_cassis ff voor alle duidelijkheid, een hekel hebben aan iets of iemand is anders dan haten..... :rolleyes: Dank je wel!!!! Ik kan wel boos blijven, maar mijn leven gaat door.... Ik heb binnenkort mijn 2de kind.... En ik ben daar gewoon mee bezig en met me werk... Een keer houdt t geroddel over mij wel op... En ik haat ruzies gewoon

Chyhaan
09-10-2003, 20:53
Origineel gepost door Femme___FataLe_ ook al heb je sex gehad jij hebt een wit hart :goedzo: Ja, ik weet t... Ik ben e zelf bij geweest, en dat is me 100 keer dor mensen verteld... En ja zoals ik al zei mijn leven gaat door... ook als ik sex heb gehad met iemand die niets om me gaf

Chyhaan
09-10-2003, 20:55
Origineel gepost door lady_cassis :goedzo: Moge Allah je veel vreugde schenken in dit leven, en hierna... en let nie op wat men zegt. want men kijk nooit naar zichzelf, alleen naar de ander.... :rolleyes: :) Inderdaad!!! Dank je wel.... (ben blij met zo ene reactie)

MidGet
09-10-2003, 21:00
tenminste ben je eerlijk :goedzo: je hebt het één en ander ervan geleerd maak daar gebruik van ;) succes met het opvoeden van je kinderen en misschien als ze op een bepaalde leeftijd zijn, dat je ze kan vertellen over jouw verleden om te voorkomen dat hun hetzelfde "lot" ondergaan ;) Misschien heb je er dan toch nog iets goeds uit kunnen halen :)

eyes_of_maroc
09-10-2003, 21:00
he maar schat je tweede kind he? dus je bent wel getrouwd (is niet bot bedoeld hoor) ben nieuwsgierig!!!!!

Chyhaan
09-10-2003, 21:03
Origineel gepost door MidGet tenminste ben je eerlijk :goedzo: je hebt het één en ander ervan geleerd maak daar gebruik van ;) succes met het opvoeden van je kinderen en misschien als ze op een bepaalde leeftijd zijn, dat je ze kan vertellen over jouw verleden om te voorkomen dat hun hetzelfde "lot" ondergaan ;) Misschien heb je er dan toch nog iets goeds uit kunnen halen :) Dank je wel... Mijn dochter is nog maar 2jr dus gaat nog een tijd duren voordat ik haar wat kan vertellen... En in maart komt de 2de

Chyhaan
09-10-2003, 21:07

Origineel gepost door eyes_of_maroc he maar schat je tweede kind he? dus je bent wel getrouwd (is niet bot bedoeld hoor) ben nieuwsgierig!!!!! Nee, de vader van mijn eerste kind waar ik 3jr meegehad heb... Die moest trouwen van ze vader met een meisje uit marokko.... Toen hij getrouwd was, had hij t me verteld... terwijl we gewoon dingen deden die hij niet moest doen als hij getrouwd is... Maar ja, daar heb ik nog wel contact mee... Mijn tweede kind, de vader is niet eens op de hoogte van mijn zwangerschap, ik had ene grote fout gemaakt in e zomervakantie en daar was hij nogal bos om... En is het uit gegaan... Daarna wilde hij me terug maar ik vond t beter van niet... Toen kwam ik er paar weken later achter dt ik zwanger van hem was... Ben nooit getrouwd geweest

Pagina's : [1] 2