Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoeveel aandacht eisen jullie op?

Pagina's : [1] 2 3 4

mashalahbroeder
19-08-2007, 09:40

ola chica's! Ik was hier wel effe benieuwd naar....jullie zijn getrouwd/verloofd/hebben vriendjes...hoeveel aandacht eisen jullie op van hen? heb je continue die aandacht nodig of juist helemaal niet? voel je je sneu als hij je niet belt van werk? of heb je er geen moeite mee om hem een dag te zien? ik vind het wel belangrijk als je hier gewoon eerlijk op reageert een geen enkel antwoord valt af te leiden of je wel of geen goed huwelijk hebt of jullie wel of niet veel van elkaar houden....ik ken namelijk vrouwen die heel veel aandacht eisen en dat is oke en ik ken vrouwen die dat niet doen en dat is ook oke.. maar ik wou gewoon jullie ervaringen daarin horen...is hij bereid je elke keer die aandacht te geven? want mannen kunnen maar 1 ding tegelijkertijd of werken of vrouwtje bellen, maar niet beide:hihi: maar goed, mijn punt is duidelijk.

Mozhima1
19-08-2007, 09:52
:stout: Heb echt geen behoefte aan een vent die heel de dag aan mijn reet plakt en mezelfs op werk gaat bellen :rolleyes: tenzij het noodzakelijk is. Ik heb collega´s die door hun vrouwen worden gebeld en dan hebben ze het over ´de kleine die dit en dat heeft gedaan´. :rolleyes: Volgens mij kan dat ook wel wachten tot in de avond te bespreken. Ik ben erg gesteld op mijn eigen dingen te doen en ondernemen en hij ook de zijne. We zien elkaar 1 x in de week en dat is voornamelijk door afstand, drukte etc. En soms een week niet, zoals nu. Maar het is dan echt niet zo dat ik een shot van aandacht mis ofzo van hem, absoluut niet. Je weet gewoon of je relatie goed zit of niet en dan is de aandacht er natuurlijk ook automatisch, in proporties :stout:

mashalahbroeder
19-08-2007, 09:57
hmmmmm,maar je hebt niet dagelijks contact met hem nodig?

Mozhima1
19-08-2007, 10:00
:lol: we bellen overdag met elkaar of smsen, ja dat klopt, maar als ik werk zit en hij op zijn werk, dan stalken we niet elkaar. Maar we hebben een vast moment van de dag dat we elkaar een shot toedienen van aandacht :maf:

mashalahbroeder
19-08-2007, 10:05

hmmmzz ohke.....zou je uit jezelf die shot vragen als hij het vergeten zou zijn of je gepasseerd voelen? jah ik vraag al deze vragen omdat ik denk dat ik echt een leeuw van sterrenbeeld ben.....:moe:

Helinim
19-08-2007, 10:07
Ik wil wel aandacht het liefst 24 uur lang :D maar dat gaat dus niet. Zoals nu hij slaapt en ik probeer hem wakker te maken zodat ik aandacht krijg, maar hij wordt maar niet wakker :moe:

mashalahbroeder
19-08-2007, 10:08
hoe was het weerzien? :stout: ik ben ook zo'n persoon helinim dat zit in men aard :moe:

Helinim
19-08-2007, 10:10
Was leuk :love: en leuk en leuk :banana: ik had hem echt gemist pfff :maf2: Ja we zijn nu 3 jaar getrouwd en er is helemaal niets veranderd :maf: nog steeds wil ik 24 uur lang met hem zijn al hebben we een kind.

Mozhima1
19-08-2007, 10:14
hmmmzz ohke.....zou je uit jezelf die shot vragen als hij het vergeten zou zijn of je gepasseerd voelen? jah ik vraag al deze vragen omdat ik denk dat ik echt een leeuw van sterrenbeeld ben.....:moe: Nee, zo zit ik niet in elkaar. Als hij een hele dag niet heeft gebeld, dan zal ik daar wel wat van zeggen, maar me niet gepasseerd voelen. Kweet niet, ik hecht daar minder waarde aan :maf::moe: Misschien ben ik te koel:rolleyes:

mashalahbroeder
19-08-2007, 10:14
leuk man , beter dat die weer thuis is!!! maar 24/7 aandacht....voel je je dan gepasseerd als hij zegt: schatje, nu effe niet?

Mozhima1
19-08-2007, 10:15
Oh mijn god, ik moet er niet aan denken. Het zou mij benauwen. 24 uur klef doen :eek: Nee thanks!

mashalahbroeder
19-08-2007, 10:16
Nee, zo zit ik niet in elkaar. Als hij een hele dag niet heeft gebeld, dan zal ik daar wel wat van zeggen, maar me niet gepasseerd voelen. Kweet niet, ik hecht daar minder waarde aan :maf::moe: Misschien ben ik te koel:rolleyes: dat kan volgens sommige heeft het met onzekerheid te maken...als je onzeker bent dat je dan continue die bevestiging nodig hebt...volgens mij klopt dat niet zo... volgens mij wilt de een aandacht omdat die altijd aandacht wilt van iedereen dus ook van zen partner...maar dat kan best beknellend werken toch? jij bent zeker koelbloeidg...niemand weet waar die *** voor staan :ego:

Helinim
19-08-2007, 10:17
leuk man , beter dat die weer thuis is!!! maar 24/7 aandacht....voel je je dan gepasseerd als hij zegt: schatje, nu effe niet? Ja echtwel volgend jaar ga ik Insallah mee maar hij blijft dan wel langer ivm zaak. Nee niet maar ik zou het wel willen 24 uur met hem zijn, maar als hij thuis zit lig ik ook niet in zijn armen hele tijd hoor :D Ik kan ook best apart zitten voor de tv ofso maar heb liever in zijn armen :maf2: snapje het een beetje ":haha:

mashalahbroeder
19-08-2007, 10:17
Oh mijn god, ik moet er niet aan denken. Het zou mij benauwen. 24 uur klef doen :eek: Nee thanks! hmmm het betekent niet eens echt klef doen...maar meer van denkt hij wel al die tijd aan mij?e n dat je wilt weten dat hij dat doet hij moet het laten zien en dan kun jij chill verder :hihi:

mashalahbroeder
19-08-2007, 10:18

eigenlijk heel weinig.... de aandacht geven we elkaar meestal wel thuis... ik werk namelijk ook.. Af en toe mailtje als de ander iets nodig heeft... en soms heel soms krijg ik een sms met dat ie van me houdt lalalala.. dan is het ook weer leuk om m te lezen.. anders wordt het bij mij al snel Pffffff:) hmmm dus je eist niet veel en je wilt ook niet dat er geist wordt? maar als je thuis bent dan....vind je het na zo;n lange werkdag oke dat die dan tv kijkt of naar zen ouders schaat of wil je dan wel 100% aandacht?

Pagina's : [1] 2 3 4