Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vieze geur leren tas uit marokko

Pagina's : [1] 2

MMonstertje
19-08-2007, 00:43

Hoi dames, Ik heb in Marokko een leren tas gekocht maar er zit zon vieze leergeur aan, en ik weet niet hoe ik die geur eruit moet krijgen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. liefs moi

caftani27
19-08-2007, 01:39
nee moppie dat blijf je houden het zelfde metdie slippers ik ken het ja moppie wie er mooi bij wilt lopen je moet er wat voor over hebben hahahahaha

Asaala
19-08-2007, 01:49
Jakkes ik heb ooit zo'n lederen zakje gekregen en heb hem later weg gesmeten werd echt misselijk van die geur !!

caftani27
19-08-2007, 01:54
Jakkes ik heb ooit zo'n lederen zakje gekregen en heb hem later weg gesmeten werd echt misselijk van die geur !! hahah weetje als die teenslippers van marokko nat worden pffffffffffffffffff val je zo wat dooodddddddddd van de geur de aroma komt je dat echt tegemoet hahahaha:maf2: :maf2: :maf2:

MMonstertje
19-08-2007, 02:01

nee moppie dat blijf je houden het zelfde metdie slippers ik ken het ja moppie wie er mooi bij wilt lopen je moet er wat voor over hebben hahahahaha aaaaah dat meen je niet, de geur is echt ondraagelijk, mn hele kamer stinkt erdoor, maar aan de andere kant is de tas heel mooi. Wat nu...

MMonstertje
19-08-2007, 02:02
Jakkes ik heb ooit zo'n lederen zakje gekregen en heb hem later weg gesmeten werd echt misselijk van die geur !! t is zon mooie tas :huil:

Fashion_Juillet
19-08-2007, 11:45
Volgens mij, trekt die geur na een tijdje weg. Maar tot die tijd blijft die geur. Misschien moet je er maar geurzakje inleggen en parfum spuiten en dan op balkon laten waaien.:kweetnie: Iets anders kan ik niet bedenken. Kusjes, :kus:

Loupppie
19-08-2007, 12:08
Ik heb vorig jaar zoveel tassen vandaar gehaald, En nu een jaar later zit die stank er nog steeds op:s Je kan er niks etegn aan doen denk ik. Er heeft op geregend, k heb ze zovaak om. Maar die stank blijft xxx

x_Ikrame_x
19-08-2007, 12:19
Ik heb ook een hele mooie leren tas gehaald uit Marrakech en die geur wilt bij mij ook niet weg. Maar t maakt me niet zoveel uit ,die tas is het waard :likje:

mocrokaantje124
19-08-2007, 13:46
ik ook heb die marokaanse slippers )belga) op dat moment aan maar die geur wil bij maar ook niet verdwijnen

mocrokaantje124
19-08-2007, 13:46
ik weet ook niet wat ik eraan moet doen ?

Treasure
19-08-2007, 15:14
goed wassen in t water ... hoop voor je dat het niet van die goedkope troep is .. en vaak laten luchten spaar van die bolletjes .. ( die meestal in schoenen zitten je weet wel ) en stop die der in .. Mn vader had wel eens van die leren jassen .. op een gegeven moment was de geur weg ..

MMonstertje
19-08-2007, 16:17
Bedankt voor jullie reacties meiden, ik ga m goed wassen, dan parfum spuiten en van die bolletjes erin. Hoop dan dat de geur verdwijnt. Zo niet, jammer dan. Straks gaan mensen nog denken dat ik zo stink als ik voorbij loop met mn tas, schande.

caftani27
20-08-2007, 02:32
aaaaah dat meen je niet, de geur is echt ondraagelijk, mn hele kamer stinkt erdoor, maar aan de andere kant is de tas heel mooi. Wat nu... potporri,ehuuuuu hele fles dior erover heen gooien hahahahaah

MMonstertje
20-08-2007, 16:43

potporri,ehuuuuu hele fles dior erover heen gooien hahahahaah ik zal t proberen, thanks honey :D

Pagina's : [1] 2