Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zijn Arabieren.....

zinedin
13-08-2002, 00:10

Hallo dames en heren, Zijn Arabieren romantisch ? Of niet ? in het bijzonder Marokkanen wat zijn jou ervaringen ? wie is er bekend met Arabische poëzie ? wat vond je ervan ? Is Arabische muziek romantisch ? en zo ja welke artiest of groep ? Kortom wie heeft er een onwijs romantische ervaring mee gemaakt ? Beslama zinedin.

spidey
13-08-2002, 00:15
Romantiek, wat is dat? Liefde wat is dat?

zinedin
13-08-2002, 00:21
Origineel gepost door spidey Romantiek, wat is dat? Liefde wat is dat? dat moet jij toch wel weten Spidy ?

Bentdialnador
13-08-2002, 00:25
Salaam Zinedin op de vraag van "Zijn Arabieren romantisch ? " kan ik alleen antwoorden van jazeker ge hebt er ook die niet romantisch zijn geldt denk ik ook voor de berbers er zijn er die romantisch zijn en ook weer niet. Over de Arabische poezië dat kan ik niet weten heb ik nooit gehoord. En romantische muziek eeum effe denken:boogie: die is er natuurlijk maar jammer genoeg ken ik de zangers niet. Groetjes :blauwekus:

zinedin
13-08-2002, 00:29

Origineel gepost door Bentdialnador Salaam Zinedin op de vraag van "Zijn Arabieren romantisch ? " kan ik alleen antwoorden van jazeker ge hebt er ook die niet romantisch zijn geldt denk ik ook voor de berbers er zijn er die romantisch zijn en ook weer niet. Over de Arabische poezië dat kan ik niet weten heb ik nooit gehoord. En romantische muziek eeum effe denken:boogie: die is er natuurlijk maar jammer genoeg ken ik de zangers niet. Groetjes :blauwekus: met Arabieren bedoel ik de Arbische gemeenschap, dus inclusief de berbers uit Marokko

Bentdialnador
13-08-2002, 00:33
dan is mijn antwoord duidelijk genoeg ja Groetjes :blauwkus:

zinedin
14-08-2002, 01:01
Origineel gepost door mazelinia Arabieren zijn de nummer één als het over Romantische muziek gaat!!!! luister maar naar oum-keltoum helemaal mee eens..... :D

soussiasaida
15-08-2002, 01:59
Ik zou het niet weeeeeetttttteeeeen......................... inderdaad zoals mazelina vroeg, vertel eens.....

Najib26
15-08-2002, 09:34
Origineel gepost door zinedin met Arabieren bedoel ik de Arbische gemeenschap, dus inclusief de berbers uit Marokko Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar bij mijn weten behoren de berbers niet tot de Arabische gemeenschap, wel tot de Marokkaanse gemeenschap.