Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Last van mee-eters??? KLIK DAN HIER

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

doaa
18-08-2007, 23:09

salaam allemaal, Ik had heel erg veel last van mee-eters, en ik had van alles geprobeerd om die weg te krijgen, maar ze kwamen altijd weer terug, nu heb ik een nieuw product gevonden die heel erg goed werkt. Ik heb het van marokko gehaald, bij een kruidenwinkel, het heet savon beldi, natuurlijke zeep. Je gezicht wordt heel erg schoon, en al je mee-eters gaan weg. Als je het ziet dan denk je niet dat dat zeep is, ziet eruit als honing, lijkt ook wel op gemalen dadels, en het ruikt een klein beetje naar zeep. Het is vloeibaar, maar wel dik vloeibaar. Is een beetje geel/bruinachtig. IS erg goedkoop, een kilo voor 2 euro. ik heb een kilo gehaald dacht ik probeer het uit kijk of het werkt. En het werkt echt al men mee-eters, zijn weg, en heb een heel schoon en zacht gezicht van gekregen. :banana: :banana: :banana: ik heb bij google geprobeert een paatje te zoeken maar kon geen plaatje ervan vinden IIk dacht ik deel dit even met jullie, dan kunnen jullie het ook zelf uitproberen, ik weet niet of het in nederland te koop is. oke salaam alkm

Goodwife
18-08-2007, 23:29
je bedoelt sabon le baldi ? wat vrouwen in de hamam gebruiken? mn vriendin heeft er ook soms last van smeerde je dat gewoon elke morgen en avond op je gezicht en dan afwassen...?

doaa
18-08-2007, 23:42
je bedoelt sabon le baldi ? wat vrouwen in de hamam gebruiken? mn vriendin heeft er ook soms last van smeerde je dat gewoon elke morgen en avond op je gezicht en dan afwassen...? ja dat klopt, ja ik smeer elke ochtend en avond op men gezicht, en dan 5 minuutjes wachten en dan wassen

Goodwife
18-08-2007, 23:43
oke en je ziet echt al verschil.......vervagen je littekens ook .... dat is waar mn vriendin het meest last van heeft

doaa
18-08-2007, 23:53

oke en je ziet echt al verschil.......vervagen je littekens ook .... dat is waar mn vriendin het meest last van heeft ja je ziet wel verschil. als je het elke dag gebruikt. je mee-eters, gaan inieder geval weg, puistjes ook wel. bruine vlekken vervagen wel na een tijdje, bruine vlekken van uitgknepen puistjes bijv.

miss_mokro_lady
19-08-2007, 00:05
Waar in marokko kan je dat kopen?....

doaa
19-08-2007, 00:08
Waar in marokko kan je dat kopen?.... ik heb het van nador gekocht

SWEET_ANISSA
19-08-2007, 00:48
salaam allemaal, Ik had heel erg veel last van mee-eters, en ik had van alles geprobeerd om die weg te krijgen, maar ze kwamen altijd weer terug, nu heb ik een nieuw product gevonden die heel erg goed werkt. Ik heb het van marokko gehaald, bij een kruidenwinkel, het heet savon beldi, natuurlijke zeep. Je gezicht wordt heel erg schoon, en al je mee-eters gaan weg. Als je het ziet dan denk je niet dat dat zeep is, ziet eruit als honing, lijkt ook wel op gemalen dadels, en het ruikt een klein beetje naar zeep. Het is vloeibaar, maar wel dik vloeibaar. Is een beetje geel/bruinachtig. IS erg goedkoop, een kilo voor 2 euro. ik heb een kilo gehaald dacht ik probeer het uit kijk of het werkt. En het werkt echt al men mee-eters, zijn weg, en heb een heel schoon en zacht gezicht van gekregen. :banana: :banana: :banana: ik heb bij google geprobeert een paatje te zoeken maar kon geen plaatje ervan vinden IIk dacht ik deel dit even met jullie, dan kunnen jullie het ook zelf uitproberen, ik weet niet of het in nederland te koop is. oke salaam alkm Thanks voor het zeggen :goedzo: maar is het ook in nl te verkrijgen? bye bye

nissrintje
19-08-2007, 00:49
Thanks voor de tip...!!! Ik heb ook mee-eters op me neus :( ik wil er vanaf ...!!! Shorkran meid...!!!!!!

nissrintje
19-08-2007, 00:51
ik ken wel die zeep die je voor kleding gebruikt

Zahra__
19-08-2007, 12:24
kan je het niet in marokaanse winkels halen hier in Nl?

x_Ikrame_x
19-08-2007, 12:38
In marokko kan je het ook in hammams kopen. Die gebruiken vrouwen namelijk in badhuizen,ze smeren sabon beldi op hun hele lichaam en dan wachten ze in de warmte van de hammam.En daarna scrubben ze hun lichaam door die zeep gaat al het viezigheid makkelijker uit je lichaam. Misschien kan je het ook in Marokkaanse winkels kopen. En vast ook wel in beverwijk

mocrokaantje124
19-08-2007, 13:51
klopt in beverwijk kan je het zeker vinden en klopt het is heel goed voor je huid sabon el beldi

doaa
19-08-2007, 15:36
ik ken wel die zeep die je voor kleding gebruikt nee dat is niet die zeep, deze is vloeibaar.

doaa
19-08-2007, 15:37

kan je het niet in marokaanse winkels halen hier in Nl? ik weet niet of het hier bij marokkaanse winkels, of beverwijk te koop, is ik heb het in ieder geval nog nooit in beverwijk gezien, of bij marokkaanse winkels. Maar wie weet is het wel daar te koop. Ik heb er niet echt naar gevraagd in beverwijk, dus mischien is het er wel te koop.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17