Bekijk originele versie : ik huil nog steeds, maar stilletjes
hey allemaal,
tot voor kort dacht ik de ware gevonden te hebben, hij deed me zo erg geloven dat ie van me hield, alleen al zijn blik als ie naar me keek, hij was net de ware voor mij, hij was bang om me aan te spreken uit respect omdat hij namelijk een bekeerde nederlander is, ik voelde dat er zoveel oogcontact was ik heb het ook niemand verteld bang dat misterie en romantiek eraf zou gaan het was zo heerlijk om het allebei zo lang vol te houden en elkaar stiekeme lachjes toe te sturen,
er bloeide iets geweldig en alles moest nog komen
maar deze middag heb ik vernomen dat ie aan een hele goede vriendin van me heeft gevraagd of ze met hem wou trouwen, ik ben er echt kapot van en zit hier vol onbegrip, had ik het dan al die tijd mis, waren zijn lachjes allemaal niet echt wolah begrijp het echt niet en ben er echt kapot van mijn ogen zitten vol tranen maar huilen niet, mijn neus is rood maar snuiten doe ik niet. Ik doe alsof ik blij ben voor haar maar het is zo moeilijk, ik probeer het kwade uit mezelf te halen maar het is zo moeilijk........
najiba05
09-10-2003, 19:52
mischien liegt je beste vriendin wel om je te kwetsen.
Lady_moi
09-10-2003, 19:54
Origineel gepost door najiba05
jah wou ik ook net typen :)
C_warrior
09-10-2003, 20:01
Origineel gepost door nohajla
hey allemaal,
tot voor kort dacht ik de ware gevonden te hebben, hij deed me zo erg geloven dat ie van me hield, alleen al zijn blik als ie naar me keek, hij was net de ware voor mij, hij was bang om me aan te spreken uit respect omdat hij namelijk een bekeerde nederlander is, ik voelde dat er zoveel oogcontact was ik heb het ook niemand verteld bang dat misterie en romantiek eraf zou gaan het was zo heerlijk om het allebei zo lang vol te houden en elkaar stiekeme lachjes toe te sturen,
er bloeide iets geweldig en alles moest nog komen
maar deze middag heb ik vernomen dat ie aan een hele goede vriendin van me heeft gevraagd of ze met hem wou trouwen, ik ben er echt kapot van en zit hier vol onbegrip, had ik het dan al die tijd mis, waren zijn lachjes allemaal niet echt wolah begrijp het echt niet en ben er echt kapot van mijn ogen zitten vol tranen maar huilen niet, mijn neus is rood maar snuiten doe ik niet. Ik doe alsof ik blij ben voor haar maar het is zo moeilijk, ik probeer het kwade uit mezelf te halen maar het is zo moeilijk........
Hij Had geen verantwoordelijkheid tegen over jouw:) hij vond je leuk maar ja hij kan niet ruiken wat er achterzit en of jij niet plannen hebt met iemand anders hij is dus vrij van zijn keuze sorry
Origineel gepost door najiba05
maar ze kon het toch niet weten, ik heb het niemand verteld, misschien overdrijft ze wel dat hij met haar wil trouwen, misschien heeft ie gewoon gezegd dat ie haar leuk vind of zo, maar het klonk zo echt uit haar mond, hij wou echt zijn leven met haar delen, wolah kan het nog steeds niet geloven en ik hoop echt dat het allemaal niet waar is maar daar vrees ik voor
Origineel gepost door moiself
arme ziel
:(
dank je voor je oprechte medeleven, hopelijk ben ik er morgen over maar hoe ik me nu voel kan het nog heel lang duren voor al eer ik er over ben
sweet_karima
09-10-2003, 20:42
miskiena meid, maar heel ons leven zit vol onverwachte minder leuke verrassingen maar we moeten verder...
sterkte...
waarom vraagt je het niet gewoon aan hem :rolleyes: :confused:
ga naar hem toe (gewoon alsof er nix aan de hand is)
en zeg hem (zo vrolijk mogelijk) :
Ik heb gehoord dat je ..... (haar naam) ten huwelijk hebt gevraagd.
en dan begin je er een gesprekje over zogenaamd geinteresseerd...
als het blijkt te kloppen, hou het gesprek dan zo kort mogelijk
en probeer niet teleurgesteld over te komen...
Feminine
09-10-2003, 21:10
GET OVER IT!!!!
Dit is me toch de grootste onzin dat ik ooit hier op deze site gelezen heb.
Liefdesverdriet vanwege een man waar ze nooit contact mee heeft gehad behalve oogcontact en af en toe lachen.
GET A LIFE ajb!
shut up met jullie pessimistische opmerkingen!!!
meid, stap op m af en zeg heel normaal en een beetje verwijtend: ik heb gehoord dat je janneke ten huwelijk hebt gevraagd???
als het waar is: een neppe pijnlijke glimlach (maar wel vriendelijk) en zeg dan: veel geluk samen, en ga dan weg.
als het niet waar is: werp hem een verleidelijke blik toe en zeg dan: ik zie je nog wel, en loop dan weg
pirfictooo!!!!!:goedzo:
Feminine
09-10-2003, 21:53
Origineel gepost door LadyLo
shut up met jullie pessimistische opmerkingen!!!
meid, stap op m af en zeg heel normaal en een beetje verwijtend: ik heb gehoord dat je janneke ten huwelijk hebt gevraagd???
als het waar is: een neppe pijnlijke glimlach (maar wel vriendelijk) en zeg dan: veel geluk samen, en ga dan weg.
als het niet waar is: werp hem een verleidelijke blik toe en zeg dan: ik zie je nog wel, en loop dan weg
pirfictooo!!!!!:goedzo:
Noem het pessimistisch, ik noem het realistisch!
Of is iedereen die je een glimlach en oogcontact schenkt een potentiƫle partner?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.