Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hebben jullie ook van die irritante broers?!!

Pagina's : [1] 2 3

Melalia
09-10-2003, 19:27

ik wordt gek van hem! waar ga je met wie waneer!!!!!!! Nog meer slachtoffers???

Marocca
09-10-2003, 19:29
Nope ik niet... :D Ik heb maar 1 oudere broer en denja henja...hij vraagt zelfs of ik geld nodig heb :p Maar ik kan me voorstellen dat het soms irritant kan zijn :(

Lady_moi
09-10-2003, 19:32
irritant op zn zachtst jaaah :maf: overal waar ik ga kom ik zekers wel 1 van mijn broers tegen :jammer: ze zijn overal :stoned: vandaar da ik dus zo braafkes ben :engel:

Melalia
09-10-2003, 19:41
Nerie Join the club! Echt erg hoor. Waar ga je , shkoen, oe fien, inta!!11 nerie gadie n7mak

MissChica
09-10-2003, 19:42

Ik word ook gek van me broer damnnn soms wil ik hem egt shi bounia en rekela verkopen

Chyhaan
09-10-2003, 19:47
Wees blij dat jullie broers hebben!!! Je kan tenminste ook wel eens met ze lachen je hart luchten over irritante jongens.. Hij kan je raad geven!!!! En ik heb halfbroers die ik amper zie... En als ik ze ze praten ze niet......... Ik zou zeggen wees zuinig op ze!!! Want ik mis het zus broer gevoel heel erg...

Lady_moi
09-10-2003, 19:48
Origineel gepost door lady_cassis Nou echt niet dak braaf ga zijn omdat meneertje mij dat beveelt...:ego: Ik ben niet zijn kind, dus hij heeft het recht niet om mij wat dan ook te maken. De mijne bereigt me altijd....:jammer: hahaha bedreigen woelah bij mij elke minuut bedreigd smorgens smiddags savonds snachts :maf: pff broers :schiet:

nadorlady15
09-10-2003, 19:52
nou ik heb maar 1 oudere broer en hij is absoluut niet zo ik ken wel meisjes die van dat soort broers hebben echt erg ze zetten ze buiten gewoon voorschut voor iedereen bijv van wat doe je hier ga naar huis nu!!!!!!!!!!!! echt erg ik heb medelijden met hun

Chyhaan
09-10-2003, 19:57
Origineel gepost door lady_cassis Chyhaan, ik heb er 5.... je mag die K L O O Tzak hebben. De andere 4 kunnen nog van pas komen...:D Je, moet gewoon met m praten waarom hij zo doet??? Je kan je eigen broer toch niet haten!!!! Als je vraagt wat m zo dwars zit en waarom hij zo doet!!! Moeten jullie er toch wel uitkomen.... Jullie zijn tenslotte echte familie .....

Melalia
09-10-2003, 20:02
Irritant zijn ze er valt niet met ze te praten

soraya88
09-10-2003, 20:14
Origineel gepost door Chyhaan Je, moet gewoon met m praten waarom hij zo doet??? Je kan je eigen broer toch niet haten!!!! Als je vraagt wat m zo dwars zit en waarom hij zo doet!!! Moeten jullie er toch wel uitkomen.... Jullie zijn tenslotte echte familie ..... makelijk gezegt dan gedaan he het zijn nou eenmaal marokkanen en geen nederlanders

soraya88
09-10-2003, 20:15
wejoh die broers van mij kan ik helemaal niet uit staan alatief ga naar huis luister naar jemma hou je mond wejoh je krijgt gewoon eznoen van ze (hoppen dat als ze ouder zijn goed van pas komen )

Chyhaan
09-10-2003, 20:22
Origineel gepost door lady_cassis Nou ik heb gevraagt waarom hij zo doet. weet je wat ie zegt de tyfuslijer...:boos: Ik citeer: Omdat jij geboren bent....:jammer: Zegt ie alleen om stoer te doen!!!

AMALMEKNESIA
09-10-2003, 20:47
ik zelf kan heel goed met mijn broers opschieten omdat ik de jongste ben. maar mijn tantes wejoooooooooow die zijn pas erg

Endless
09-10-2003, 21:05

Liever een zus gehad.. :( Ik heb 1 broer, lijkt alsof ik er chi 7 heb ofzo.. :rolleyes: :kwaad:

Pagina's : [1] 2 3