Bekijk volle/desktop versie : Download complete Koran (in mp3) met maar 1 KLIK. Alsudais/ElGhamdi/Bassit



Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

27-08-2007, 22:48
DJazaak allahoe gairan

27-08-2007, 23:15


MashaAllahhhh

Djazakalahoe ghairan aghi! Moge Allah je rijkelijk belonen, zowel in dit leven als in het hiernamaals InshaAllah!

31-08-2007, 22:12
Barak'Allahoe fiek

01-09-2007, 01:25

Citaat door tijdelijk_lid:
Assalaamoe 3alaykoem

Insha'Allah verkeren jullie in goede gezondheid taqwa en imaan en natuurlijk ook jullie
dierbare familie leden Allahoema Ameen.

Vind je het teveel werk om 114x op 'opslaan als..' te klikken? Voor jou heb ik dan de complete Koran geüpload in mp3 formaat

Klik HIER om de hele Koran te downloaden (reciteur: Abdul Rahman Alsudais).

Klik HIER om de hele Koran te downloaden (reciteur: Abdul Basit Abdul Samad).

nieuw:
Klik [URL=http://www.megaupload.com/?d=UBFEQ2WT][b]HIER[/URL] om de hele Koran te downloaden (reciteur: Saeed El Ghamdi).[/B]


NIEUW: veel mensen vroegen steeds om uitleg hoe je download, nou ik heb een filmpje gemaakt en op youtube gezet.Inshallah is het nu wel helemaal duidelijk.
UITLEGFILMPJE: http://www.youtube.com/watch?v=-Pjyz5UaMlQ


Je komt dan in een venster en rechtsboven zie je een code van 3cijfers staan die vul je in en dan klik je op download na enkele seconden (gemiddel 45) kan je nogmaals op download klikken om te downloaden.(mocht die link niet meer werken laat dan een post achter zodat ik opnieuw kan uploaden en nieuwe link kan koppelen)

Mocht je nog problemen tegenkomen met download dan zet maar een post, ik help je graag verder.

Wa3aleikoum salaam


PS: plaats de link ,om de Koran te downloaden met 1 klik, in zoveel mogelijk fora en op zoveel mogelijk sites, zodat iedereen er gebruik van kan maken.
Ik heb doelbewust ervoor gekozen om GEEN link naar mijn site (zie ondertekening) te zetten in die map die je download, reclame voor mijn site hoeft niet want dat weerhoud andere misschien ervan om de link op hun site te zetten.


salam Alaikoem Broeder,

Sokran bezaf Mag Allah swt jou belonen Mag Allah swt jouw zondes vergeven Inscha Allah

sokran bezaf ik was op zoek naar sudais

Mascha Allah...

wa3alaikoem salam

02-09-2007, 14:02


Tla3!

02-09-2007, 15:56
Vraagje: ik ben je filmpje aan het zien op youtube, wat precies typ je in het kleine vakje? Helemaal in het begin

03-09-2007, 21:57

Citaat door tijdelijk_lid:
daar typ je die 3-cijferige code in (code staat in kleur),
mocht het nog niet lukken dan laat me weten.
Als er meer mensen zijn die het filmpje nog niet duidelijk genoeg vinden dan maak ik een nieuwe en zet op youtube.


ooh ik had erover gekeken maar ik heb hem nu! Shoekran bezzaf.
Moge Allah swt je belonen!!!! Heb je mss ook andere recitators zoals, Sheikh Ahmed Ali Ben Al Ajmi

05-09-2007, 05:36
uUuuUpPpP>..!!!!

06-09-2007, 16:28
Sallamu alaikum warahmatu llahi wa barakatuh

jazaaki allahu kheiran ukhti!!

Ik heb bi ithnillah ook de complete Quran van achi Ahmed AlAjmi geuploaded inscha llah zal jullie ook naar het luisteren een LEREN!!!

barak allahu fikum

Ahmed Al-Ajmi[/SIZE]
http://www.megaupload.com/de/?d=GECNBH9V



[SIZE="4"]and inscha llah MIshary Alafasy zal komen bi ithnillah ta3ala

06-09-2007, 17:01
dankjewel, moge Allah je hiervoor belonen, dit zocht ik nou juist..

06-09-2007, 17:23
Perfect!
Kwas al tijdje op zoek naar de hele Qoraan door AbduRahmaan Assudais!
BarakAllaahu fik agy!

06-09-2007, 19:46
wa iyyakum

oh noooooooo, sorry akhi, maar dit is een link de verlopne kan, cause ik heb daar geen account, and i didn't knew that i can take of the "dood" funktion!, maar barak allahu fik, nu wet ik het voor de next time inschallah

Mishary Rashid Alafasy
[url]http://www.megaupload.com/de/?d=7BT57NY3[/url]


06-09-2007, 22:16


Barak allahu fik ya akhil karim

Inscha-allah zal allah subhanahu wata3ala deze kleene werk voor de Umma belonen, een onzere niyya oprecht zijn laten

(amai, jammer dat ik geen nederlsnd good sprek, maar alhamdulillah :S)

07-09-2007, 21:33
El fawq, bi idni lah!

08-09-2007, 15:25
een Dikke upppppppp


up

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14