Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help! Mijn Haar Wordt Dunner

dunyatjuh
17-08-2007, 17:05

ik style mijn haren tegenwoordig elke week omdat mijn krullen onhandelbaar zijn (pluis, klit etc :rolleyes: ) het stylen beviel me wat beter, maar nu word het echt heel dun en ook nog eens heel vettig om de 2/3 dagen. wat kan ik eraan doen dat het weer wat dikker word???

Letchiinaa_
17-08-2007, 22:31
Poosje niet stylen, je haar goed verzorgen d.m.v. maskertjes, een goede shampoo, conditioner etc. En misschien wel henna.... maakt je haar weer dikker, maar niet doen als je de kleur niet anders wil hebben. Als het weer dikker is en onhandelbaar kan je het verdunnen.... dan knippen ze je haar met zo'n speciale schaar dat het dunner word ofzoiets. Ik weet het niet precies, maar het schijnt wel goed te zijn. Beter hou je lekker dik haar, vind ik veel mooier dan dun barbiehaar. Maarja is mijn mening. Succes. :goedzo:

dunyatjuh
17-08-2007, 22:43
Poosje niet stylen, je haar goed verzorgen d.m.v. maskertjes, een goede shampoo, conditioner etc. En misschien wel henna.... maakt je haar weer dikker, maar niet doen als je de kleur niet anders wil hebben. Als het weer dikker is en onhandelbaar kan je het verdunnen.... dan knippen ze je haar met zo'n speciale schaar dat het dunner word ofzoiets. Ik weet het niet precies, maar het schijnt wel goed te zijn. Beter hou je lekker dik haar, vind ik veel mooier dan dun barbiehaar. Maarja is mijn mening. Succes. :goedzo: dunner hoeft niet hahahaha... als het dik is dan mag het zo blijven maar het probleem is... ik kan niet zonder het stylen...

OemHoudaifha
17-08-2007, 22:46
Niet meer stylen; is écht slecht. Knip ook je dode punten regelmatig bij, haar wordt er voller en gezonder van.

dunyatjuh
17-08-2007, 22:50

Niet meer stylen; is écht slecht. Knip ook je dode punten regelmatig bij, haar wordt er voller en gezonder van. k ga heel vaak naar de kapper voor mijn punten.... om de ander halve maand

Letchiinaa_
17-08-2007, 22:57
dunner hoeft niet hahahaha... als het dik is dan mag het zo blijven maar het probleem is... ik kan niet zonder het stylen... Je zal wel moeten als je weer je gezonde haar terug wil.

hallo1981
17-08-2007, 23:01
paar teendjes knoflook knoflook persen en met olijfolie mengen dan als maskertje gebruiken daarna gewoon je haar wassen met milde shampoo. anders 1 ei met olijfolie en dan die als maskertje gebruiken en daarna je haar wassen. Maar die met knoflook helpt beter oud marokaans gebruik.

dunyatjuh
17-08-2007, 23:15
paar teendjes knoflook knoflook persen en met olijfolie mengen dan als maskertje gebruiken daarna gewoon je haar wassen met milde shampoo. anders 1 ei met olijfolie en dan die als maskertje gebruiken en daarna je haar wassen. Maar die met knoflook helpt beter oud marokaans gebruik. k ga dat denkj ik maar eens proberen... bedankt meid

Asiah
19-08-2007, 17:59
k ga dat denkj ik maar eens proberen... bedankt meid En wat voor effect heeft het geleverd?

magjewillen
19-08-2007, 19:54
ik heb t zelfde probleem.. ik style me haar ongeveer 2 keer per week.. ik ben er verslaafd aan geraakt:( en mijn haar wordt ook steeds dunner..:( t maskertje met knoflook kan wel goed zijn ,,maar blijft die geur niet in je haar???

arouithlady
19-08-2007, 20:53
ik heb knoflookolie....het stinkt heel erg en als je doucht ruik je het nog steeds maar je ruikt et alleen als je haar nat is...als het droog is dan ruik je niks...naar 2 of 3 wasbeurten is de geur er helemaal uit

dunyatjuh
19-08-2007, 22:25
ik heb henna met knoflook gedaan.... mijn haar ziet er wel gezonder uit... nu even een maandje of 2 afwachten kijkn of het ook dikker word