Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom

mounir19
09-10-2003, 15:09

Waarom zijn marokkanen zo, Nader uitleg, de marokkaanse gemeenschap is een volk dat elkaar niets gunt, als iemand een goede baan heeft en met een mooi auto rond rijd zegt iedereen meteen hij is dealer en waarom zijn marokkanen zo, ze hebben altijd vooroordelen, we moeten eerst naar ons zelf kijken en ons zelf verbeteren met de fouten die we zelf maken. en dan pas naar iemand anders kijken en er dan wat over zeggen. Dit probleem zit ook wel bij de marokkaanse jeugd ze hebben altijd wel iets te vertellen over een ander die is dat die doet dat en onder tussen doen ze het zelf ook. WAAROM KUNNEN WIJ MAROKKANEN ONZE MONDEN GEWOON NIET HOUDEN, en mensen in hun waarde laten.., Dit is nou een negatief punt van marokkanen, WIJ ZIJN GEWOON DE GROOTSTE RACISTEN ONDER MEKAAR ELKE reacties is goed leef je uit en vertel wat je wil vertellen ik ga niemand vooroordelen met de reactie die men heeft, ieder ziet er anders tegen op dan een ander. dus zeg maar wat je wil zeggen op deze reactie.

Bachelorette
09-10-2003, 15:12
niet iedereen is zo :engel:

masterswazzup
09-10-2003, 15:14
gooi het er maar uit....net als of we dit niet 10 duizend keer vaker hebben gehoort

MOcROzINA
09-10-2003, 15:55
Origineel gepost door mounir19 Waarom zijn marokkanen zo, Nader uitleg, de marokkaanse gemeenschap is een volk dat elkaar niets gunt, als iemand een goede baan heeft en met een mooi auto rond rijd zegt iedereen meteen hij is dealer en waarom zijn marokkanen zo, ze hebben altijd vooroordelen, we moeten eerst naar ons zelf kijken en ons zelf verbeteren met de fouten die we zelf maken. en dan pas naar iemand anders kijken en er dan wat over zeggen. Dit probleem zit ook wel bij de marokkaanse jeugd ze hebben altijd wel iets te vertellen over een ander die is dat die doet dat en onder tussen doen ze het zelf ook. WAAROM KUNNEN WIJ MAROKKANEN ONZE MONDEN GEWOON NIET HOUDEN, en mensen in hun waarde laten.., Dit is nou een negatief punt van marokkanen, WIJ ZIJN GEWOON DE GROOTSTE RACISTEN ONDER MEKAAR ELKE reacties is goed leef je uit en vertel wat je wil vertellen ik ga niemand vooroordelen met de reactie die men heeft, ieder ziet er anders tegen op dan een ander. dus zeg maar wat je wil zeggen op deze reactie. WAAROM KUNNEN WIJ MAROKKANEN ONZE MONDEN GEWOON NIET HOUDEN WAAROMMMMM NIETTTTTTTT :tranen::tranen::traan1: AHHAH :D :D

ZaYnaH
09-10-2003, 15:57

Origineel gepost door mounir19 Waarom zijn marokkanen zo, Nader uitleg, de marokkaanse gemeenschap is een volk dat elkaar niets gunt, als iemand een goede baan heeft en met een mooi auto rond rijd zegt iedereen meteen hij is dealer en waarom zijn marokkanen zo, ze hebben altijd vooroordelen, we moeten eerst naar ons zelf kijken en ons zelf verbeteren met de fouten die we zelf maken. en dan pas naar iemand anders kijken en er dan wat over zeggen. Dit probleem zit ook wel bij de marokkaanse jeugd ze hebben altijd wel iets te vertellen over een ander die is dat die doet dat en onder tussen doen ze het zelf ook. WAAROM KUNNEN WIJ MAROKKANEN ONZE MONDEN GEWOON NIET HOUDEN, en mensen in hun waarde laten.., Dit is nou een negatief punt van marokkanen, WIJ ZIJN GEWOON DE GROOTSTE RACISTEN ONDER MEKAAR ELKE reacties is goed leef je uit en vertel wat je wil vertellen ik ga niemand vooroordelen met de reactie die men heeft, ieder ziet er anders tegen op dan een ander. dus zeg maar wat je wil zeggen op deze reactie. Dat was allemaal al een feit..alleen een verklaring heb ik niet :)

Saidat0en
09-10-2003, 15:58
Origineel gepost door MOcROzINA WAAROM KUNNEN WIJ MAROKKANEN ONZE MONDEN GEWOON NIET HOUDEN WAAROMMMMM NIETTTTTTTT :tranen::tranen::traan1: AHHAH :D :D Of nie .. :( Soms word ik er echt gewoon schijtziek van! :kwaad:

ilias_18
09-10-2003, 15:58
Origineel gepost door mounir19 Waarom zijn marokkanen zo, Nader uitleg, de marokkaanse gemeenschap is een volk dat elkaar niets gunt, als iemand een goede baan heeft en met een mooi auto rond rijd zegt iedereen meteen hij is dealer en waarom zijn marokkanen zo, ze hebben altijd vooroordelen, we moeten eerst naar ons zelf kijken en ons zelf verbeteren met de fouten die we zelf maken. en dan pas naar iemand anders kijken en er dan wat over zeggen. Dit probleem zit ook wel bij de marokkaanse jeugd ze hebben altijd wel iets te vertellen over een ander die is dat die doet dat en onder tussen doen ze het zelf ook. WAAROM KUNNEN WIJ MAROKKANEN ONZE MONDEN GEWOON NIET HOUDEN, en mensen in hun waarde laten.., Dit is nou een negatief punt van marokkanen, WIJ ZIJN GEWOON DE GROOTSTE RACISTEN ONDER MEKAAR ELKE reacties is goed leef je uit en vertel wat je wil vertellen ik ga niemand vooroordelen met de reactie die men heeft, ieder ziet er anders tegen op dan een ander. dus zeg maar wat je wil zeggen op deze reactie. woellah deze man heeft zwaaaaaaaar gelijk.... voorbeeld...ik had tijdje geleden nl-vriendin, weet je. mensen gingen over me roddelen..zo van hij gebruikt r alleen maar voor de sex, hij gaat r toch dumpen en dat soort bullshit. En op het moment dat het uitgaat, krijg je zulke reacties van : zie je wel..we hadden gelijk..alsof elke relatie goed gaat.. :kwaad: dus haters..back the **** off

mocromagic
09-10-2003, 15:59
we weten allemaal precies wat mis is, maar we doen er zelf niks aan!! :jammer: ya gsarah