Bekijk originele versie : Ondergewicht
Dag dames,
Ik lees hier en daar topics van dames die willen afvallen, en er worden heuse afvalraces gehouden. Ik wil alles behalve dat.
Al jarenlang kamp ik met ondergewicht. Het is niet zodanig dat ik er ziek van word - ik moet zeggen dat ik een goede weerstand heb - maar het is gewoon niet leuk meer. Ik ben 1.60 m en weeg 42,1. Althans, zo gaf de weegschaal dat vanmorgen aan. En het wordt alleen maar erger, aangezien ik twee weken geleden nog op de 43 zat.
Ik heb al van alles geprobeerd. Van zo gezond mogelijk tot zo ongezond mogelijk eten, diëtisten en weet ik het allemaal. Het lukt gewoon niet. Zelfs maatje 32/xs hangt zo nu en dan om mijn lijf. Ik wil gewoon naar de 46, het liefst 47. Dan pas ik precies maat 34 en voel ik me wat prettiger.
Dames die tips hebben of met hetzelfde kampen?
Lhayet_fi_Dunya
17-08-2007, 16:46
Dag dames,
Ik lees hier en daar topics van dames die willen afvallen, en er worden heuse afvalraces gehouden. Ik wil alles behalve dat.
Al jarenlang kamp ik met ondergewicht. Het is niet zodanig dat ik er ziek van word - ik moet zeggen dat ik een goede weerstand heb - maar het is gewoon niet leuk meer. Ik ben 1.60 m en weeg 42,1. Althans, zo gaf de weegschaal dat vanmorgen aan. En het wordt alleen maar erger, aangezien ik twee weken geleden nog op de 43 zat.
Ik heb al van alles geprobeerd. Van zo gezond mogelijk tot zo ongezond mogelijk eten, diëtisten en weet ik het allemaal. Het lukt gewoon niet. Zelfs maatje 32/xs hangt zo nu en dan om mijn lijf. Ik wil gewoon naar de 46, het liefst 47. Dan pas ik precies maat 34 en voel ik me wat prettiger.
Dames die tips hebben of met hetzelfde kampen?
Salaam amoelaikoem meid,
Best wel erg wat je hebt. Wat hebben de diétisten je verteld konden ze je niet helpen? Mischien is je stofwisseling zo snel dat je niks aankomt. Had ik dat maar.
Succes meid,
Asalaam amoelaikoem,
miss_C'b0rg
Salaam amoelaikoem meid,
Best wel erg wat je hebt. Wat hebben de diétisten je verteld konden ze je niet helpen? Mischien is je stofwisseling zo snel dat je niks aankomt. Had ik dat maar.
Succes meid,
Asalaam amoelaikoem,
miss_C'b0rg
Dag stadsgenootje,
Ik heb wel een snelle stofwisseling, maar om de hele dag te blijven eten trekt mij ook niet. Ik ontbijt, eet tussen de middag en 's avonds. En tussendoor wat fruit of iets anders. Maar wallou, alsof er een tweede persoon in mij zit die alles opeet. Ik ben ook bij de dokter geweest, en heb 7amdullilah niets ernstigs.
Oef, wees voorzichtig met wat je wenst. Is geen pretje.
Lhayet_fi_Dunya
17-08-2007, 17:05
Dag stadsgenootje,
Ik heb wel een snelle stofwisseling, maar om de hele dag te blijven eten trekt mij ook niet. Ik ontbijt, eet tussen de middag en 's avonds. En tussendoor wat fruit of iets anders. Maar wallou, alsof er een tweede persoon in mij zit die alles opeet. Ik ben ook bij de dokter geweest, en heb 7amdullilah niets ernstigs.
Oef, wees voorzichtig met wat je wenst. Is geen pretje.
Heeyy lieverd,
Kom je ook uit Culemborg:hihi: wist ik niet.
Ja, inderdaad daar heb je wel gelijk in. Maar als het niets ergs is hoef je je toch geen zorgen te maken? Zolang je er maar gezond uitziet, k ken jou niet dus kan niet oordelen. Maar je bent niet zo lang 1.60 dus het is niets ergs neem ik aan.
Doeidoei:sjans:,
Heeyy lieverd,
Kom je ook uit Culemborg:hihi: wist ik niet.
Ja, inderdaad daar heb je wel gelijk in. Maar als het niets ergs is hoef je je toch geen zorgen te maken? Zolang je er maar gezond uitziet, k ken jou niet dus kan niet oordelen. Maar je bent niet zo lang 1.60 dus het is niets ergs neem ik aan.
Doeidoei:sjans:,
Jep, ben ook een Culemborgse.. :hihi:
Het is niet zozeer dat ik mij ongezond voel, maar dat ik me onprettig voel. Ik wil gewoon maatje 34 aan en niet telkens te hoeven zoeken naar xs of in sommige gevallen xxs. Winkelen is net een nachtmerrie voor mij. Ik loop constant aan mijn broek te sjorren. Wil gewoon dat ik me prettig kan voelen zonder dat mensen telkens opmerkingen maken als: 'Goh, wat ben je (mooi) dun.'
En hoewel ik me goed voel is het heel ongezond. Damn, ik wil gewoon 4 kilo extra.
Iemand, niemand die hetzelfde wil?
Lhayet_fi_Dunya
17-08-2007, 17:19
Jep, ben ook een Culemborgse.. :hihi:
Het is niet zozeer dat ik mij ongezond voel, maar dat ik me onprettig voel. Ik wil gewoon maatje 34 aan en niet telkens te hoeven zoeken naar xs of in sommige gevallen xxs. Winkelen is net een nachtmerrie voor mij. Ik loop constant aan mijn broek te sjorren. Wil gewoon dat ik me prettig kan voelen zonder dat mensen telkens opmerkingen maken als: 'Goh, wat ben je (mooi) dun.'
En hoewel ik me goed voel is het heel ongezond. Damn, ik wil gewoon 4 kilo extra.
Iemand, niemand die hetzelfde wil?
Ja, ik kan je ook wel begrijpen. Me zus is ook aan de dunne kant. En die heeft soms ook problemen met broeken en dergelijke.
Ik kan je niet helpen:jammer:. Want ik zou zeggen eet meer maar heb je algeprobeerd.
Maybe krijg je nog straks een reactie van iemand met hetzelfde probleem.
pleasure
20-08-2007, 14:54
Hier nog eentje. Ik ben ook 1.60 m en het meest dat ik ooit gewogen heb is 43.5 kg, nu ik terug ben van Marokko ben ik weer afgevallen en weeg ik 38 kg.
dunyagirl
20-08-2007, 14:59
same here :moe: wil ook zoooo graag aankomen, maar t lukt niet :jammer:
eten tot ik niet meer kan is ook niet meer leuk, maar ja,,,gair insa allah
Princesnariff
20-08-2007, 15:58
Hier nog eentje. Ik ben ook 1.60 m en het meest dat ik ooit gewogen heb is 43.5 kg, nu ik terug ben van Marokko ben ik weer afgevallen en weeg ik 38 kg.
OH meid 38 is echt weinig weet je!! je moet er dringd iets aan doen!
Ik ben Ook niet zo dik.. Ik ben 1m58 en weeg 49 kg ik heb een normaal gewicht maar dat komt omdat ik niet zo lang ben
meid ik wil je 1 tip geven.. en dat is Ook voor de andere meiden die willen aankomen. 5 maanden geleden woog ik nog rond 43 kg.
Ik heb pilletjes gekocht in de apotheek de naam is PERIACTIN
ze kosten rond 4.50 euro in de eerste week at ik echt letterlijk alles wat ik tegen kom!! ik kwam zeker 2kg in 1week aan. ik nam 3x pilletjes per dag/ en toen nam ik 2 pilletjes en later nam ik 1 pilletje.. ik woog als max 54 kg. ik ging naar marokko / en ben vermagerd.. Nu neem ik niets maar heb nog altijd eetlust. Maar ik ga niks nemen.. Ik ben nu content met mijn gewicht.
Ik zou zeggen succes dames.. Ik hoop dat ik jullie geholpen heb!:)
ps: op deze site kun je zien of dat je een gezond gewicht hebt of niet;)
http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html
Jeetje, jij lijkt mij wel! Op mijn zestiende ben ik in Marokko 8 kilo afgevallen. Ik woog 39 en kwam terug met 31 kg aan mijn lijf, een een broek die ik telkens moest ophijsen. Gelukkig is dat goed gekomen, maar de andere kilootjes willen maar niet komen. Alsof er een limiet of iets dergelijks is bereikt bij mij.. :confused:
OH meid 38 is echt weinig weet je!! je moet er dringd iets aan doen!
Ik ben Ook niet zo dik.. Ik ben 1m58 en weeg 49 kg ik heb een normaal gewicht maar dat komt omdat ik niet zo lang ben
meid ik wil je 1 tip geven.. en dat is Ook voor de andere meiden die willen aankomen. 5 maanden geleden woog ik nog rond 43 kg.
Ik heb pilletjes gekocht in de apotheek de naam is PERIACTIN
ze kosten rond 4.50 euro in de eerste week at ik echt letterlijk alles wat ik tegen kom!! ik kwam zeker 2kg in 1week aan. ik nam 3x pilletjes per dag/ en toen nam ik 2 pilletjes en later nam ik 1 pilletje.. ik woog als max 54 kg. ik ging naar marokko / en ben vermagerd.. Nu neem ik niets maar heb nog altijd eetlust. Maar ik ga niks nemen.. Ik ben nu content met mijn gewicht.
Ik zou zeggen succes dames.. Ik hoop dat ik jullie geholpen heb!:)
ps: op deze site kun je zien of dat je een gezond gewicht hebt of niet;)
http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html
Hmm, op die site ben ik al geweest. De uitkomst was niet verassend: ondergewicht!
Over die pillen: ik heb er nooit van gehoord. Ik heb begrepen dat je het zo kunt kopen, zonder recept van de dokter?
Maar wat het is met pillen en andere medicijnen, ik ben daar altijd zo bang voor. Is het niet verslavend of zo? Of zijn er andere bijwerkingen?
dunyagirl
20-08-2007, 17:50
Periactin is toch een anti-allergiemiddel ?? :rolleyes:
Donkergroen
20-08-2007, 18:05
slik de pil
diana
Princesnariff
20-08-2007, 19:32
Hey.. meiden
mensen zeggen dat je er van gaat slapen en weet ik veel wat maar dat is allemaal Bull shit!! Ik kreeg veel honger en voelde mij de eerste dagen vlug moe! maar voor de rest geen negatieve dingen hoor!
ja je kan het in de apotheek krijgen.. zonder dokters recept!! gewoon ernaar vragen.:)
ik zag dat er iemand vroeg of ze verslavend zijn! meid in de eerste week moet je 3x per dag nemen.. maar later moet je verminderen naar 2x en dan naar 1x
als je ziet dat je de juiste gewicht hebt.. Moet je ermee stoppen.. want dan heb je al zoiezo een eetlust.!
Princesnariff
20-08-2007, 19:33
VEEL SUCCES!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.