Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goeien dag...

Pagina's : [1] 2 3

ibouwen
12-08-2002, 20:42

Hoi...hihihihi ...Dak ma nie op yene Fromaga Lijk... Ik zal me eventjes op gepaste wijze voorstellen... Naam: Jack Achternaam: AchtuhopdnAkker Woonplaats: Teike ...Kul ... Leeftijd: Dak ma nie bekant Bejaard ben...Tagneveftig... Hobbys: Plamuurverfkunstwerken schilderen mee mn rechterteen Werk/Opleiding: Plamuurverfpotten rippuh bij dn Gamma... Eeeuh Hoi....hihihihi....Eeeuh ik ben yene Rasechten Brabander...Dus gewoan Nie gek doeeeeeeehoeeeeeeeeeen anders kredde dur vanloangs a de da ma wit !!... :zwaai:

FATINELLE
12-08-2002, 20:45
oh op die manier, ja ik begrijp het ! anyway, leuk dat je er ook bent :D

SaraZena
12-08-2002, 20:58
http://home.zonnet.nl/animatieplaatjes/blauwe_welkom.gif Bij het virtuele gekkenhuis, genaamd: Marokko.nl Groetjes Sabrinaatje :zwaai:

Junkie
12-08-2002, 21:04
Van harte welkom, maar ga je vanaf nu svp gewoon lullen.

Analfabeet
12-08-2002, 21:04

Hehehe Me Booooooooontje...:)... Gewoon Nie Geheeeeeeek Doen zo Ist en Nie anderssssssssss...

Sheraz
12-08-2002, 21:09
Origineel gepost door ibouwen Hoi...hihihihi ...Dak ma nie op yene Fromaga Lijk... Ik zal me eventjes op gepaste wijze voorstellen... Naam: Jack Achternaam: AchtuhopdnAkker Woonplaats: Teike ...Kul ... Leeftijd: Dak ma nie bekant Bejaard ben...Tagneveftig... Hobbys: Plamuurverfkunstwerken schilderen mee mn rechterteen Werk/Opleiding: Plamuurverfpotten rippuh bij dn Gamma... Eeeuh Hoi....hihihihi....Eeeuh ik ben yene Rasechten Brabander...Dus gewoan Nie gek doeeeeeeehoeeeeeeeeeen anders kredde dur vanloangs a de da ma wit !!... :zwaai: Kom jij uit België?

LELIJKERD
12-08-2002, 21:10
Origineel gepost door Sheraz Kom jij uit België? hij zegt toch dat hij een rasechte brabander is

Sheraz
12-08-2002, 21:14
Origineel gepost door LELIJKERD hij zegt toch dat hij een rasechte brabander is Zowel in België als in Nederland ligt Brabant!

LELIJKERD
12-08-2002, 21:17
Origineel gepost door Sheraz Zowel in België als in Nederland ligt Brabant! OHW you catch me :(

Analfabeet
12-08-2002, 21:17
Origineel gepost door Sheraz Zowel in België als in Nederland ligt Brabant! Ga Ga Ga Brabant Ligt in Nederland..E3la Beledeging...Brabos en Bels dan sein tweey verschillende dinguh ...ade da nu no nie wit dan vat ik et wok nie meer...

Sheraz
12-08-2002, 21:24
Origineel gepost door Analfabeet Ga Ga Ga Brabant Ligt in Nederland..E3la Beledeging...Brabos en Bels dan sein tweey verschillende dinguh ...ade da nu no nie wit dan vat ik et wok nie meer... België is onderverdeeld in 2 delen, Vlaanderen en Wallonië(Fransstaligen) en daar bevindt zich ook Brabant,met provincies als Brussel en nog veel anderen.

Analfabeet
12-08-2002, 21:27
Origineel gepost door Sheraz België is onderverdeeld in 2 delen, Vlaanderen en Wallonië(Fransstaligen) en daar bevindt zich ook Brabant,met provincies als Brussel en nog veel anderen. Brabant ligt in NEDERLAND !!!....Vlaanderen heeft geen ene zak met Brabant te maken , omdat mensen met een zachte G praten wil dat niet zeggen dat ze Brabos zijn....!!! Brussel Brabant ? <--- Psyco !!

ibouwen
12-08-2002, 21:32
kende gij die ok die aap meej die rooiekont?

Sheraz
12-08-2002, 21:32
Origineel gepost door Analfabeet Brabant ligt in NEDERLAND !!!....Vlaanderen heeft geen ene zak met Brabant te maken , omdat mensen met een zachte G praten wil dat niet zeggen dat ze Brabos zijn....!!! Brussel Brabant ? <--- Psyco !! Jongen, zeg wat ben jij koppig!Take it easy Ik ontken toch niet dat Brabant ook in Nederland ligt..?Ik maak je alleen maar duidelijk dat België ook een Brabant heeft Capice?

remii
12-08-2002, 21:39

Origineel gepost door Sheraz Kom jij uit België? hoezo ..is iedereen uit belgie zo maf ..?? whuhahahaha :D

Pagina's : [1] 2 3