Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : medewerkers dirk van den broek hebben gelijk????

Pagina's : [1] 2

M_AKK_A
09-10-2003, 13:51

Die gasten die bij dirk van de broek werken en die vrouw hebben doodgeslagen moetn een paar jaar goed bakken. Want ze werken voor 2 euro per uur en denken dat ze daarvoor hun rug moeten breken, beveiligen, politie spelen en gratis thaiboxlessen kunnen geven. Ze moeten lekker bakken. Wie wil stelen omdat hij verslaafd is, honger heeft moet je zijn gang laten gaan zolang het jou winkel maar niet is.

mocromagic
09-10-2003, 13:54
ik vond dat ze te ver zijn gegaan! niemand heeft t recht om een ander zo te mishandelen! laat staan dood slaan om een blikje hondenvoer en een blikje bier...... :jammer:

RaZer
09-10-2003, 13:59
het waren marokkanen he. Wist niet dat marokkanen zulke fanatieke werkers waren......:confused:

ZaYnaH
09-10-2003, 14:02
Origineel gepost door RaZer het waren marokkanen he. Wist niet dat marokkanen zulke fanatieke werkers waren......:confused: Huh? :confused: Heb ik niet gehoord op het nieuws :confused:

NoreJihan
09-10-2003, 14:04

Origineel gepost door RaZer het waren marokkanen he. Wist niet dat marokkanen zulke fanatieke werkers waren......:confused: Ja ik denk het ook

RaZer
09-10-2003, 14:07
Origineel gepost door ZaYnaH Huh? :confused: Heb ik niet gehoord op het nieuws :confused: ik hoorde het gister op het nieuws... weet niet welke, keek naar de herhaling zo rond 2 uur.. maar het waren echt marokkanen. Stond er ook van te kijken. :confused: Interviewer: kan je zeggen dat het marokkanen zijn? Cohen: jah dat kan je wel zeggen ja Interviewer: het zijn dus weer marokkanen, maar waarom noemt U ze niet bij naam bij Uw speech ofzo van gister waar U het over de problemen had van Adam? U noemde ze niet bij naam? bla bla bla... Cohen dan met ze politieke praatjes wel goed overigens... komt er op neer dat hij zei dat je het GEWELD Joden en homo haat etc etc moest bestrijden en dat geldt voor iedereen die dat doet en niet alleen de marokkanen.

mocromagic
09-10-2003, 14:11
Origineel gepost door RaZer ik hoorde het gister op het nieuwe... weet niet welke keek naar de herhaling zo rond 2 uur.. maar het waren echt marokkanen. Stond er ook van te kijken. :confused: Interviewer;kan je zeggen dat het marokkanen zijn? Cohen; jah dat kan je wel zeggen ja Int; het zijn dus weer marokkanen, maar waarom noemt U ze niet bij naam bij Uw speech ofzo van gister waar U het over de problemen had van Adam noemde U ze niet bij naam? bla bla bla... Cohen dan met ze politieke praatjes wel goed overigens... komt er op neer dat hij zei dat je het GEWELD Joden en homo haat etc etc moest bestrijden en dat geld voor iedereen die dat doet en niet alleen de marokkanen. het waren weer marokkanen.... die vorige AH mederwerkers waren gewoon hollands hoor.. maar ja t is weer aan onze jas gesmeerd :jammer:

ZaYnaH
09-10-2003, 14:12
Origineel gepost door RaZer ik hoorde het gister op het nieuwe... weet niet welke keek naar de herhaling zo rond 2 uur.. maar het waren echt marokkanen. Stond er ook van te kijken. :confused: Interviewer;kan je zeggen dat het marokkanen zijn? Cohen; jah dat kan je wel zeggen ja Int; het zijn dus weer marokkanen, maar waarom noemt U ze niet bij naam bij Uw speech ofzo van gister waar U het over de problemen had van Adam noemde U ze niet bij naam? bla bla bla... Cohen dan met ze politieke praatjes wel goed overigens... komt er op neer dat hij zei dat je het GEWELD Joden en homo haat etc etc moest bestrijden en dat geld voor iedereen die dat doet en niet alleen de marokkanen. Damn..:jammer: Ik vraag me alleen af waarom het niet zo uitgebreid in het nieuws is gekomen :confused: Waar gaat dit naartoe man :kwaad:

RaZer
09-10-2003, 14:14
Origineel gepost door mocromagic het waren weer marokkanen.... die vorige AH mederwerkers waren gewoon hollands hoor.. maar ja t is weer aan onze jas gesmeerd :jammer: met WEER bedoelde hij voor problemen inhet algemeen en niet het slaan van iemand. En die van de AH die sloegen die dief niet dood. Terwijl die gast nog wel een mes bij had en iemand van het personeel had bedreigd. Plus dit was een vrouw. Ik snap niet waarom je met 5 jongens een vrouw kan (dood)slaan. Je kan dus zeggen dat wij voor even weer het nieuws gaan beheersen. We nemen denk de eerste positie van de Antilianen weer over.

ZaYnaH
09-10-2003, 14:15
:jammer: Ik ben erover uitgepraat hoor :jammer:

RaZer
09-10-2003, 14:18
Origineel gepost door SlaatErgensOp 1 van die marokkaanse jongens, zit bij mij in de klas. hij is al sinds dinsdag niet op school geweest... dus ik denk dat ze flink zullen gaan branden in die celletje!! ze kunnen worden veroordeeld voor doodslag. Ik denk dat je daar wel minimaal 5 jaar voor zit. Misschien wel meer ik weet niet hoe dat zit.

Sweet_Chic
09-10-2003, 14:19
Stopppppppppppppppppppppppppppppppppp!!!!!!!!!!!!! !!!! Ik word gekkk STOPPPPPPPPPPPP!!!! NU!!!!!!!!!!!!!!!!

K_Prone
09-10-2003, 14:20
poging tot doodslag toch daar krijg je maximaal vijf jaar voor... Maar maakt et wat uit dat het marokkanen zijn..:confused:

ZaYnaH
09-10-2003, 14:22
Origineel gepost door RaZer ze kunnen worden veroordeeld voor doodslag. Ik denk dat je daar wel minimaal 5 jaar voor zit. Misschien wel meer ik weet niet hoe dat zit. In NL ben je binnen No Time weer op straat... Ik snap die daders echt niet..aslof het hun taak is om de wereld te redden van dieven ofzo, eerst maar eens bij zich zelf beginnen :kwaad:

Masriya
09-10-2003, 14:23

MONGOOLTJES JE GAAT IEMAND TOCH NIET DOODSLAAN

Pagina's : [1] 2