Bekijk originele versie : Dames die in Zeeland wonen,of daar wel eens geweest zijn
Salaam oe aleikom
IK wil dit weekend graag naar Zeeland gaan,alleen ik ken niet zoveel plekjes daar.(ben daar nooit geweest)
Wie is daar wel bekend?
Is daar wel wat te doen voor de kids.
groetje:D
Hafsah_2u
17-08-2007, 08:52
Salaam oe aleikom
IK wil dit weekend graag naar Zeeland gaan,alleen ik ken niet zoveel plekjes daar.(ben daar nooit geweest)
Wie is daar wel bekend?
Is daar wel wat te doen voor de kids.
groetje:D
Ik ben daar een keer naar Neeltje Jans geweest met een conferentie. Dat ligt ergens op de oosterscheldekering. Is echt leuk, ook voor kinderen. Hier is de site:
http://www.neeltjejans.nl/
Verder weet ik het niet zo.
oke bedankt:goedzo: ,nog meer mensen die geweest zijn en of er markt is
en de plaats der bij dzaak allah
Dun88187
17-08-2007, 18:54
Ik woon er :)
rust_in_je_hart
17-08-2007, 19:00
zeeland oer saai ik heb er vroeger gewoond nou geef mij maar zuidholland
1ladymaroc1
18-08-2007, 14:42
Zeeland is mooi en lekker rustig.Je kunt er van alles doen,je hebt zee,strand en bos.Zeeland is een toeristiese stadje en je hebt zoveel leuke dingen voor de kids.Ik hoop dat ik je voldoende heb geinfomeerdt zoniet, dan moet je even op de site www.zeeland.nl kijken dan zie je het van zelf.
Groetjes van uit zeeland.
samsam20
19-08-2007, 13:46
het is er zeker heel erg mooi en rustig als je komt voor de rust zit je er goed in zierikzee heb je grote marken ook in middelburg wanneer weet ik niet. zelf ben ik veel op Flakkee geweest (is nog net zuid holland) daar heb je veel voor kleine kinderen en ook veilige strandjes die rustig zijn aan het grevelingen meer. persoonlijk vind ik wel dat ze open staan voor wat bedekte benen en armen wel word je met een hoofddoek nagestaard en meestal krijg je er wel commentaar op maar in het hoogseizoen niet echt met de toeristen uit de steden die zijn wat gewend
insha allah heb je het naar je zin in zeeland
liefs samsam
Hoi,
Zeeland is inderdaad mooi. Ik woon er ook. Al 29 jaar. Lekker rustig voor de kinderen inderdaad. Je moet eens naar Vlissingen. Lekker even langs de boulevard, wat drinken. Misschien even de stad in. Wordt je echt rustig van. Als ik mijn hoofd leeg wil maken, rij ik er ook naar toe.
Ik hoop dat ik je heb overtuigd.
Groetjes Menoes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.