Bekijk originele versie : hoelang zijn wij marocs nog de zwarte piet
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
DUTCHIEXL
09-10-2003, 13:10
in dit klein geniepig landje zijn ze altijd goed geweest in een zondebok te vinden onder de minderheden bijna alle minderheden zijn ons al voorgeweest zondebok te zijn maar dat was meestal na een paar jaartjes voorbij terwijl de problemen bleven en wij we zitten nog steeds met de gebakken peren terwijl we onze problemen wel oplossen het gaat niet met een treinvaart maar de veranderingen zijn duidelijk merkbaar voorbeelden zat. We zijn gewoon geintegreerd op een paar uitzonderingen na maar dat willen ze niet accepteren laat staan respecteren onze rotte appels worden iedere dag goed geshowed terwijl de rest die wel iedere dag naar school gaat of werkt of een hoge ambtenaars funktie bekleed besteden ze geen aandacht aan niet alleen de media hoor iedereen de intelectuelen de middenstand zelfs de marocs zelf weten niets beter meer als dat we gewoon een slecht volk zijn terwijl we donders goed weten dat we hele goede mensen zijn met een hart voor de wereld en voor elkaar
Hitler zei eens als ik de wapens van de V.S had en de soldaten van marokko had ik zeker de oorlog gewonnen. dus we zijn ook heel strijdvaardig. netals hoe ze zeiden dat we allochtoon zijn. Ze hebbe zo vaak tegen ons gezegd dat we allochtoon zijn dat we nu over ons zelf gewoon doodleuk zeggen dat we allochtoon zijn. Nederland Democratischte land ter wereld. uit dit klein landje komt het wereldbekende woordje apartheid waar onze afrikaanse broeders honderden jaren onder hebben geleden dit land waarvan de schatkist vol zit met surinaams goud oranje huis dat gebouwd is op het bloed van de vele afrikaanse slaven We moeten gewoon zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld bijelkaar sparen om terug te gaan naar ons vaderland vergaar je kennis vergroot je worden schat spaar al je geld en ga op je 30e terug naar maroc om ons vergeten land met zoveel mogelijkheden op te bouwen zoals onze ouders dit land hebben opgebouwd.
Als het aan mij lag dan brachten we gezamelijk een initiatief van de grond die hier iets aan kan doen!
DUTCHIEXL
09-10-2003, 13:33
er valt weinig te doen gewoon richten op de goede zaken die gebeuren want ze weten dondersgoed dat we goede mensen zijn mischien een programma op tv
Nou, vraag: "hoelang zijn wij marocs nog de zwarte piet?"
Antwoord: "Zolang je je marocs blijft noemen!"
Scottie.
Origineel gepost door DUTCHIEXL
in dit klein geniepig landje zijn ze altijd goed geweest in een zondebok te vinden onder de minderheden bijna alle minderheden zijn ons al voorgeweest zondebok te zijn maar dat was meestal na een paar jaartjes voorbij terwijl de problemen bleven en wij we zitten nog steeds met de gebakken peren terwijl we onze problemen wel oplossen het gaat niet met een treinvaart maar de veranderingen zijn duidelijk merkbaar voorbeelden zat. We zijn gewoon geintegreerd op een paar uitzonderingen na maar dat willen ze niet accepteren laat staan respecteren onze rotte appels worden iedere dag goed geshowed terwijl de rest die wel iedere dag naar school gaat of werkt of een hoge ambtenaars funktie bekleed besteden ze geen aandacht aan niet alleen de media hoor iedereen de intelectuelen de middenstand zelfs de marocs zelf weten niets beter meer als dat we gewoon een slecht volk zijn terwijl we donders goed weten dat we hele goede mensen zijn met een hart voor de wereld en voor elkaar
Hitler zei eens als ik de wapens van de V.S had en de soldaten van marokko had ik zeker de oorlog gewonnen. dus we zijn ook heel strijdvaardig. netals hoe ze zeiden dat we allochtoon zijn. Ze hebbe zo vaak tegen ons gezegd dat we allochtoon zijn dat we nu over ons zelf gewoon doodleuk zeggen dat we allochtoon zijn. Nederland Democratischte land ter wereld. uit dit klein landje komt het wereldbekende woordje apartheid waar onze afrikaanse broeders honderden jaren onder hebben geleden dit land waarvan de schatkist vol zit met surinaams goud oranje huis dat gebouwd is op het bloed van de vele afrikaanse slaven We moeten gewoon zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld bijelkaar sparen om terug te gaan naar ons vaderland vergaar je kennis vergroot je worden schat spaar al je geld en ga op je 30e terug naar maroc om ons vergeten land met zoveel mogelijkheden op te bouwen zoals onze ouders dit land hebben opgebouwd.
Wie van jullie heeft gisteravond (8/10) het 8-uur journaal gezien.
Een item over de intergratie commisie, waarin een marokkaans gezin (tenminste het vrouwelijk gedeelte daarvan) even hun mening over de hele intergratie onderzoek gaf.
Perfect voorbeeld van 'feel good journalistiek'.
Naar mijn mening liet het item de typische marokkaan uit de zwijgende meerderheid aan het woord.
Dus als je vraag 'hoe lang nog .... ....' en je wilt er een eind aan maken dan moet je zorgen dat Nederland eindelijk eens kennis gaat maken met de zwijgende meerderheid uit de marokkaanse gemeenschap.
Net als dat turkse meisje twee weken geleden Jeroen Pauw toe sneerde "als jullie minder hoofddoekjes op straat willen zien, dan moet je stoppen met ze op televiesie te tonen, laat ook een een moslima zien die geen hoofddoekje draagt"
En wat misschien ook wel wil helpen is dat wanneer er een 5 jarig maroc-***-jochie op radio 1 roept dat alle Joden bla bla en dat Hollanders bla bla er iemand opstaat uit de maroc gemeenschap die daar publiekelijk iets over zegt....
Maar goed, dit zijn slechts tips van een een homosexuele kaaskop dus zie maar wat je der mee doet...
Origineel gepost door rnaj
Wie van jullie heeft gisteravond (8/10) het 8-uur journaal gezien.
Een item over de intergratie commisie, waarin een marokkaans gezin (tenminste het vrouwelijk gedeelte daarvan) even hun mening over de hele intergratie onderzoek gaf.
Perfect voorbeeld van 'feel good journalistiek'.
Naar mijn mening liet het item de typische marokkaan uit de zwijgende meerderheid aan het woord.
Dus als je vraag 'hoe lang nog .... ....' en je wilt er een eind aan maken dan moet je zorgen dat Nederland eindelijk eens kennis gaat maken met de zwijgende meerderheid uit de marokkaanse gemeenschap.
Net als dat turkse meisje twee weken geleden Jeroen Pauw toe sneerde "als jullie minder hoofddoekjes op straat willen zien, dan moet je stoppen met ze op televiesie te tonen, laat ook een een moslima zien die geen hoofddoekje draagt"
En wat misschien ook wel wil helpen is dat wanneer er een 5 jarig maroc-***-jochie op radio 1 roept dat alle Joden bla bla en dat Hollanders bla bla er iemand opstaat uit de maroc gemeenschap die daar publiekelijk iets over zegt....
Maar goed, dit zijn slechts tips van een een homosexuele kaaskop dus zie maar wat je der mee doet...
Die dochters van die aardige mevrouw die haar dromen via haar dochters uit liet komen is het bewijs VOOR MIJ dat de integratie helemaal niet is mislukt (NOS gisteren)
Maar als 1 idioot gaat roepen dat de integratie is mislukt en andere idioten gaan meel.ullen dan krijg je dus een beeld dat dat zo is, terwijl het helemaal niet zo is...... :D
Zolang de media alleen deze idioten aan het woord laat komen gaat men het nog geloven ook.
Zo en dat was het laatste wat ik over dit afgezaagde en 80.000 keer gestarte onderwerp heb te zeggen.
:zwaai:
Willemien
09-10-2003, 14:26
Dus als ik het goed begrijp, is de opener van dit topic een marokkaanse nederlander die zichzelf BETER vinden dan de hollanders, en hij vraagt zich af vol verbazing, wanneer sommige hollanders eens ophouden met marokkanen beoordelen als MINDER dan de rest.
Hoezo hebben marokkanen geen gevoel voor humor :rolleyes:
Nou, het lijkt mij dat deze 2 groepjes marokkanen en hollanders elkaar nog wel een paar jaar bezig gaan houden met welles, nietes, welles, nietes etcetera :D Ben benieuwd wie van de twee als eerste denkt: laat ik mijn tijd eens aan wat nuttigers gaan besteden :D
Origineel gepost door grendel
Die dochters van die aardige mevrouw die haar dromen via haar dochters uit liet komen is het bewijs VOOR MIJ dat de integratie helemaal niet is mislukt (NOS gisteren)
Maar als 1 idioot gaat roepen dat de integratie is mislukt en andere idioten gaan meel.ullen dan krijg je dus een beeld dat dat zo is, terwijl het helemaal niet zo is...... :D
Zolang de media alleen deze idioten aan het woord laat komen gaat men het nog geloven ook.
Zo en dat was het laatste wat ik over dit afgezaagde en 80.000 keer gestarte onderwerp heb te zeggen.
Grendel, dus als ik jouw goed begrijp is het de schuld van de media.
Is dat niet dat andere afgezaagde en 80.001 keer gestarte onderwerp.
Origineel gepost door Moezhint
wat is dat nou voor een opmerking? tuurlijk blijft ie zich marokkaan noemen, sukkel.
Het lijkt me dat de meeste Marokkanen hier van de 2e of 3e generatie zijn. Eigenlijk is het dan wel vreemd om jezelf dan nog Marokkaan te noemen toch? Je bent hier geboren en getogen!
Ik heb nogal wat familie die naar de VS is ge-emigreerd en die noemen zich (1e, 2e, 3e generatie) allemaal Amerikaan. Mijn oom van de 1e generatie sprak zelfs niet echt meer Nederlands, zijn kinderen hebben het nooit geleerd (daar hadden hij en mijn tante wel spijt van trouwens).
Origineel gepost door rnaj
Grendel, dus als ik jouw goed begrijp is het de schuld van de media.
Is dat niet dat andere afgezaagde en 80.001 keer gestarte onderwerp.
Haha :D
Het is heel simpel, Rnaj,
er zijn , geloof me, nog genoeg andere voorbeelden als die
leuke (en mooie :D ) slimme dochters zoals gisteren op het
journaal te zien was.
Maar die komen nooit op TV, nee, in plaats daarvan krijgen we
een paar gare zogenaamde "experts" die het hebben over hoe
groot de mislukking is van het integratiebeleid.
Er zal ongetwijfeld veel verkeerd gegaan zijn , maar om daarmee
te zeggen dat het een groot drama is, dat is een schromelijke
overdrijving die nergens op gebaseerd is.
Dit beleid is tenslotte geschreven door grotendeels "witte"
beleidsmakers die nu allemaal leuke baantjes hebben.
Laten zij maar op de blaren zitten en zichzelf nog eens lekker
achter de oren krabben.
DUTCHIEXL
09-10-2003, 14:57
bedankt voor jullie reacties ik heb een antwoord waarom ik mij maroc noem ten eerste die natinaliteit heb ik bij mijn geboorte gekregen en ten tweede mensen kijken mij raar aan als ik roep dat ik nederlander ben terwijl ik dat toch ook heel echt ben een paspoort van een nederlander een leven naar nederlandse maatstaven maar ik word niet geacepteerd als nederlander zoals bij surinamers het geval is.
Ik wil ook het liefst gewoon een wereldburger zijn zonder een of andere achtergrond maar t is eenmaal zo en dan heb ik geleerd gewoon trots te zijn zonder je waardigheid te verliezen en eerlijk tegnover jezelf zijn. Dus ik ben marokaan omdat mensen mij zo genoemd hebben. En ik zal marokaan blijven tot mensen mij een andere naam hebben gegeven.
Origineel gepost door Kruisvaarder69
Tja, Nederlanders hoeven in Amerika niet te integreren. De normen en waarden zijn bijna hetzelfde alleen een paar gewoontes en de taal is anders.
Dat is niet te vergelijken met iemand die uit een totaal andere cultuur komt. Zolang Marokkanen zich identificreren met de ander moslims in de wereld zullen ze in Nederland altijd een buitenbeentje blijven.
Onzin.
Heb je ooit van Dearborn, Michigan gehoord.
In Amerika hoef je helemaal niet te integreren, als je maar
trouw zweert aan de Amerikaanse grondwet.
Als je in je vrije tijd met je blote reet in je tuin rondjes wil rennen om een tent , ........dat mag.
:D
Origineel gepost door grendel
Haha :D
Het is heel simpel, Rnaj,
er zijn , geloof me, nog genoeg andere voorbeelden als die
leuke (en mooie :D ) slimme dochters zoals gisteren op het
journaal te zien was.
Maar die komen nooit op TV, nee, in plaats daarvan krijgen we
een paar gare zogenaamde "experts" die het hebben over hoe
groot de mislukking is van het integratiebeleid.
Er zal ongetwijfeld veel verkeerd gegaan zijn , maar om daarmee
te zeggen dat het een groot drama is, dat is een schromelijke
overdrijving die nergens op gebaseerd is.
Dit beleid is tenslotte geschreven door grotendeels "witte"
beleidsmakers die nu allemaal leuke baantjes hebben.
Laten zij maar op de blaren zitten en zichzelf nog eens lekker
achter de oren krabben.
Dus eigenlijk was het meer een oproep maar de media om ook eens de andere kant te laten zien.
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar volgens mij zijn het niet alleen de witte die zich achter de oren moeten krabben. Krijg de indruk dat er ook een aantal allochotone organisatie's zijn die ook nog maar een goed moeten bedenken welke koers zij willen varen. Dat werd in Amsterdam west met zaak Driss ook wel duidelijk
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.