Bekijk originele versie : Ooggetuige
LELIJKERD
12-08-2002, 20:15
Ik heb vandaag samen met Sarah wat meegemaakt, wat ik met jullie wil delen
Het was half 1 s'middags en we stonden in de rij van de Albert Heijn in Alkmaar, de winkel was niet druk, hooguit 5 mensen die boodschappen deden en 2 kassieres die hun werk deden, totdat op een gegeven moment een blanke man van in de 30 richting de klantenservice liep,
Sarah niks vermoedend, zegt tegen mij dat ze even beltegoed gaat halen bij de klantenservice, ( ik mag weer eens zoals altijd in de rij staan en betalen :D JOKE )
Ik rustig betalen, maar hou zoals altijd wel een oogje op Sarah, zie ik opeens de blanke man naast haar een pistool uit zijn zak halen (dit is echt geen fatoe , wollah ) ik stond perplex en riep SARAHHHH
Zij nog steeds niets vermoedend, draait zich om naar mij, en ik wenk haar te komen, zegt ze heel brutaal "wat is er ??? heb je geen genoeg geld bij je ofzo" :D DAMN zij is brutaal man, anyway, ze kwam dus naar me toe, en toen zag zij ook die man met een pistool, ondertussen had hij die vrouw bij de klantenservice gedreigt om geld te geven anders zou haar vermoorden, de kassiere waar ik betaalde drukte op een knopje, en in no time, was er politie en de beveiliger die binnen pauze hield kwam ook net een oen tevoorschein
wat bleek : Het geweer van die blanke man was niet GELADEN :giechel: hij dacht zeker, wie niet waagt die niet wint
vergeten bij te zeggen maar die vrouw bij de klantenservice (een negerin van in de 40) werd opeens blanker dan een scandinavier van de schrik :eek:
maar eind goed al goed, de blanke man werd meegenomen naar het politiebureau , Sarah en ik zette onze stadsverkenning door en genoten van het mooie weer in Alkmaar en van de dorritos die ik met MIJN geld betaald had ;)
laatje83
12-08-2002, 20:26
Hahahaha die gekke lelijkerd.
pannenkoek
12-08-2002, 20:31
lellijkerd, je bent dus een held !!!!
je hebt je leven geriskeerd voor sarah :eek:
LELIJKERD
12-08-2002, 20:32
iewa ja, pannenkoek sarah is ook niet een zomaar iemand ;)
FATINELLE
12-08-2002, 20:40
hahahahahahahha, zei ze dat echt GEEN GENOEG GELD BIJ JE OFZO ? :giechel:
maar jullie hebben dus wat meegemaakt vandaag, grappig :D
pannenkoek
12-08-2002, 20:44
Origineel gepost door LELIJKERD
iewa ja, pannenkoek sarah is ook niet een zomaar iemand ;)
is het trouwens sarah van hier :confused:
zo ja, dan moet ze je hier bedanken, vind je nie ?
FATINELLE
12-08-2002, 20:46
Origineel gepost door pannenkoek
is het trouwens sarah van hier :confused:
zo ja, dan moet ze je hier bedanken, vind je nie ?
nee de sarah van daar
fatoe, ja van hier
LELIJKERD
12-08-2002, 20:47
Origineel gepost door FATINELLE
nee de sarah van daar
fatoe, ja van hier
FATINELLE hoe weet jij dat ?
Pannenkoek ja die van hier
SaraZena
12-08-2002, 20:49
Origineel gepost door LELIJKERD
vergeten bij te zeggen maar die vrouw bij de klantenservice (een negerin van in de 40) werd opeens blanker dan een scandinavier van de schrik :eek:
dit vond ik het leukste stukje :D
Het was misschien niet bedoeld als een leuk verhaaltje{zie ongeluk}, maar ik heb me weer kostelijk geamuseerd. Misschie moet je schrijver worden van korte verhaaltjes, want je brengt het wel allemaal luchtig Groeten JXL
LELIJKERD
12-08-2002, 21:07
thanks allemaal
SABRINAT zit je nog teeds achter de PC :D
JXL ik had me ook kostelijk geamuseerd in de AH toen ik die negerin zag hahahah
Sarahsalima
12-08-2002, 21:30
hahahahahahahah Lelijkerd moest je dat zo nodig hier plaatsen ?
gekkerd !
wel leuk geschreven hahaha, die dorritos smaakten overtreffelijk :D
Missrapster
12-08-2002, 23:24
wajo..man ik had het misschien in me broek gedaan als die vent naast me stond...en als ik het zou zien zou ik zo hard schreeuwen en in arabisch of in het berbers van kom hier en wel nu...
K raak nooit in paniek...maar als ik een gun zie...waaaaaaaaa....kren weg...
Sarahsalima
12-08-2002, 23:30
Origineel gepost door Missrapster
wajo..man ik had het misschien in me broek gedaan als die vent naast me stond...en als ik het zou zien zou ik zo hard schreeuwen en in arabisch of in het berbers van kom hier en wel nu...
K raak nooit in paniek...maar als ik een gun zie...waaaaaaaaa....kren weg...
MISSRAPSTER ik kan je vertellen, ik deed het ook bijna in mijn broek
nog nooit zoiets meegemaakt, tot vandaag
achteraf wel gelachen :giechel:
Missrapster
12-08-2002, 23:42
ja dat zou ik ook doen...achteraf lachen...pfffff...gelukkig is het niet echt bij mij gebeurd ben wel bedriegd tot de dood..maar heb elhamdoellilah nooit een pistool voor me kop gehad...allah oe akbar...
Ben blij dat je er nog bent ..mn schatje...:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.