Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Artsen vergeten handdoek in buik

Pagina's : [1] 2

Ezzedine
09-10-2003, 12:08

Artsen vergeten handdoek in buik 08:52 - Bron: Gazet van Antwerpen Soms lopen operaties niet helemaal zoals gepland, zo ook bij de 62-jarige William Barlow. Na een operatie in december 2000 kreeg de man koorts en een bloedvergiftiging. Pas na 4 maanden werd ontdekt dat een handdoek de oorzaak hiervan was. De handdoek van 40 bij 70 cm was bij de operatie in zijn buik achtergelaten. De man heeft een schadevergoeding van 386.000 euro gekregen. Het ziekenhuis gaf wel toe de handdoek te zijn vergeten, maar probeerde de schadevergoeding laag te houden door te wijzen op de zwaarlijvigheid van de patient en diens leeftijd. Volgens de rechter zijn de gezondheidsproblemen van de man -onder andere diabetes en longemfyseem- door de fout verergerd en veroordeelde het ziekenhuis tot het betalen van de vergoeding.

DonAgewan
09-10-2003, 12:12
meestal worden de verpakkingen geteld en dan kom je er 1 te veel dus moet je gaan uitzoeken wat je mist. Dus nalatigheid van het personeel en heeft niks met dikke mensen te maken.

Heiba
09-10-2003, 13:37
:hihi: Vind dit een maf verhaal, zo een handdoek zie je toch als je de boel gaat dichtnaaien bij een patient :confused: Het klinkt in mijn oren een beetje als een broodje aap verhaal! Maar als het waar is dan hoeft het ziekenhuis, echt geen excuses te komen, de fout ligt dan toch echt 100% bij degene die die stommiteit onderging...

Ghribe
09-10-2003, 14:28
Wat denk je tijdens een operatie in Marokko wordt een schaar in buik van een patient vergeten. Helaas krijgt hij geen cent.

Sweet_Chic
09-10-2003, 17:33

Mijn God, he? Dat is allemaal toch niet te geloven. Hoe ongeconcentreerd kan een arts tijdens een operatie zijn om zelf seen schaar, een baddoek of wat dan ook in iemands buik achter te laten..... Ongelooflijk, hoor.

Bidawi_Mazlot
09-10-2003, 17:42
Origineel gepost door Ezzedine Artsen vergeten handdoek in buik 08:52 - Bron: Gazet van Antwerpen Soms lopen operaties niet helemaal zoals gepland, zo ook bij de 62-jarige William Barlow. Na een operatie in december 2000 kreeg de man koorts en een bloedvergiftiging. Pas na 4 maanden werd ontdekt dat een handdoek de oorzaak hiervan was. De handdoek van 40 bij 70 cm was bij de operatie in zijn buik achtergelaten. De man heeft een schadevergoeding van 386.000 euro gekregen. Het ziekenhuis gaf wel toe de handdoek te zijn vergeten, maar probeerde de schadevergoeding laag te houden door te wijzen op de zwaarlijvigheid van de patient en diens leeftijd. Volgens de rechter zijn de gezondheidsproblemen van de man -onder andere diabetes en longemfyseem- door de fout verergerd en veroordeelde het ziekenhuis tot het betalen van de vergoeding. Dat krijg je wanneer de Nederlandse patienten genoodzaakt zijn om in Belgie behandeld te worden....druk wordt voor de belgen ook groter dus het kan voorkomen dat er voorwerpen vergeten worden in een lichaam....nu nog wachten tot dat er bericht komt van een patient die vergeten dicht GEnaait te worden en uit z'n narcose kwam....Belgen kunnen slim zijn totdat de druk te groot wordt :D

verzet
09-10-2003, 19:40
wajaauw, "zou mijn moeder zeggen". verzet

MidGet
09-10-2003, 20:24
je kan een handdoek natuurlijk over het hoofd zien als ie onder het bloed zit... maar wat deed die handdoek helemaal in die buik? als je een handdoek plaatst tegen het bloeden moet ie toch wel gedeeltelijk buiten de buik blijven is het niet?

Bidawi_Mazlot
09-10-2003, 22:20
Origineel gepost door Amazoeloe Is die operatie in Belgie gebeurd ? Waaruit maak je op dat het Belgen zijn ? Mijn instinct vertelt me dat het in cowboyland is gebeurt. Kan niet anders. AMAZOELOE DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN Als je van de schadeclaim uitgaat misschien wel ja....maar dit deed ik expres omdat ik daarvoor een woordenwisseling had met de 'rasechte' Pistaa in een andere topic....ik ging gemakshalve uit van de bron....voel je niet aangesproken of je moet een Belgische Marokkaan zijn.

Bidawi_Mazlot
09-10-2003, 22:31
Origineel gepost door Amazoeloe Hou je insinuaties voor je. AMAZOELOE DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN Dat zeggen de kaaskoppen ook al tegen me :D

Bidawi_Mazlot
09-10-2003, 22:40
Origineel gepost door Amazoeloe Ja , en ? AMAZOELOE DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN Stel deze vraag aan hen, zij weten het antwoord immers beter :D

Bidawi_Mazlot
09-10-2003, 22:45
Origineel gepost door Amazoeloe Ik had het tegen jou , niet tegen een Kaaskop. "Hou je insinuaties voor je" is toch duidelijk ? Dat je het ook van Kaaskoppen hoort kan mij geen bal schelen. AMAZOELOE DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN Beginnen we weer? :D

Bidawi_Mazlot
09-10-2003, 23:50
Origineel gepost door KohiNoor Hahaha speelkwartier is weeeeeer begonnen :hihi: Voor mij isti geeindigd, slaapnilekker :zwaai:

Ezzedine
10-10-2003, 10:10
Bidawi waarom ontwijk je de confrontatie met Amazoeloe? Hij eet je heus niet op!!!!!

Heiba
10-10-2003, 13:33

Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Dat zeggen de kaaskoppen ook al tegen me :D :confused: Kaaskoppen he? Wat ben jij dan een Couscouskop? Een Italiaan is een pizzakop, een frans is een kikker-billen-kop of een baguette-kop, een chinees is een Foe-jong-haj-kop, een surinamer-is een roti-kop, een Belg is een Frieten-kop, een Duitser is een Bratwurst-kop, een Indier is een Basmati-Rijst-kop. Zo kunnen we nog wel even doorgaan... :rolleyes: Gegroet, De vrouw die de mensheid tegen rascisme leerde strijden :lekkerpuh

Pagina's : [1] 2