Bekijk originele versie : Toxoplasmose
Vandaag kreeg ik mijn bloeduitslag terug en daaruit blijkt dat ik toxoplasmose heb:wow:
Het bloedonderzoek heb ik laten doen omdat ik de afgelopen maanden onzettend veel last heb van mn spieren. Soms was het zo erg dat ik mijn kind uit zn ledikant niet kon optillen omdat mijn handen gewoon te stijf en pijnlijk waren. S'ochtens kwaam ik soms niet uit bed omdat mijn geheel lijf verstijft was :jammer:
Maar alhamdoelilah, deze ziekte schijnt vanzelf over te gaan...ik dacht namelijk al aan andere erge ziektes (Jicht, Rheuma...)
Heeft iemand anders deze infectieziekte ook opgelopen en wat waren bij jou de verschijnselen?fgd
P.s. uit het bloedonderzoek is gebleken dat ik in het verleden ook de ziekte van pfeiffer had, heb daar niets van gemerkt :hihi: Maar heeft een van jullie het ook ooit opgelopen?
bollebuik
16-08-2007, 18:59
dat woord komt me zooooo bekend voor, is dat geen prik die je moet nemen tijdens je zwangerschap? katten hebben dat toch?
Miss_Magrebia
16-08-2007, 19:01
Lay Safiek! Insahallah zal je gauw weer top zijn :goedzo:
Ik heb ook pfeiffer gehad, op latere stadium pas echt gemerkt, maar gelukkig niet heel erg! Ik dacht vroeger dat je dat alleen door zoenen kon krijgen, maar niet dus.
Leila1982
16-08-2007, 20:41
Heel veel beterschap insahallah! Je weet nu tenminste wat het is en dat het vanzelf overgaat.
dat woord komt me zooooo bekend voor, is dat geen prik die je moet nemen tijdens je zwangerschap? katten hebben dat toch?
Als je toxoplasmose oplopt terwijl je zwanger bent kan dat heel gevaarlijk zijn voor het ongeboren kind....er bestaat geen prik/vaccinatie tegen tox.:)
En ja, tox. kun je oplopen door met aanraking te komen van uitwerpsel van katten en andere dierlijke uitwerpsel :hihi:
Vraag me niet hoe ik eraan gekomen ben :moe:
Lay Safiek! Insahallah zal je gauw weer top zijn :goedzo:
Ik heb ook pfeiffer gehad, op latere stadium pas echt gemerkt, maar gelukkig niet heel erg! Ik dacht vroeger dat je dat alleen door zoenen kon krijgen, maar niet dus.
bedankt meid
kindly_mom
16-08-2007, 21:19
allah ieschek inschallah!
tox nooit gehad,
pheiffer wel, was in de laatste stadium toen de dokter t ontdekte, vanaf dat moment stelde ik me aan op school en nam ik vaak vrij :hihi:
ik heb dat ook, en ik heb het ehler danlos syndroom en ik heb een spijsverteringsstoornis en mocht dat niet genoeg zijn, ik ben nu ook door een teek gebeten, die me met een leuke bacterie heeft besmet,waardoor ik de ziekte van Lyme kan krijgen...Het is dus heel gezellig in mijn lichaam. Ik dank Allah swt elke dag dat ik de gelukkige ben. Veel mensen in m'n omgeving merken niet eens dat ik ziek ben, ik hou me gewoon in alhamdolilah. Inna allaha ma3a asabirien!
Glimlachje
17-08-2007, 00:22
Allah yshafie!! ook voor Nuriye :jammer:
f_mouslima2
17-08-2007, 00:29
allah ishafiki hbiba!! je hebt zware tijd achter de rug..maar elhamdolillah.. t kan altijd erger..je moet t je maar zo voorstellen..ergens lopen er genoeg mensen die t minder hebben getroffen!
hoelang duurt t voor t weer overgaat?
@Nuriye..mashallah 3liki..ook voor jou genezing bi idni Allahi ta3ala..
Elke ziekte,of zelfs n steek van n doorn is n beproeving, en allah beproeft alleen degene waar Hij van houdt..
Elhamdolillah 3ala koellie 7aal..
baraka allahoe fiekom,dames!
chemicha
17-08-2007, 08:31
Vandaag kreeg ik mijn bloeduitslag terug en daaruit blijkt dat ik toxoplasmose heb:wow:
Het bloedonderzoek heb ik laten doen omdat ik de afgelopen maanden onzettend veel last heb van mn spieren. Soms was het zo erg dat ik mijn kind uit zn ledikant niet kon optillen omdat mijn handen gewoon te stijf en pijnlijk waren. S'ochtens kwaam ik soms niet uit bed omdat mijn geheel lijf verstijft was :jammer:
Maar alhamdoelilah, deze ziekte schijnt vanzelf over te gaan...ik dacht namelijk al aan andere erge ziektes (Jicht, Rheuma...)
Heeft iemand anders deze infectieziekte ook opgelopen en wat waren bij jou de verschijnselen?fgd
P.s. uit het bloedonderzoek is gebleken dat ik in het verleden ook de ziekte van pfeiffer had, heb daar niets van gemerkt :hihi: Maar heeft een van jullie het ook ooit opgelopen?
Hoe ver in het verleden was dit? Kus-ziekte.....laat je ouders je niet horen :hihi:
Maar meid Wens je veel beterschap en sterkte toe in deze moeilijke tijd. Rust veel uit en laat de bacterie lekker je lichaam uitlopen en natuurlijk goed de dokters adviezen volgen :hadj:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.