Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : blunders bij je ouders!

Pagina's : [1] 2

iki_mocro
09-10-2003, 11:52

wie heeft er weleens een poepje gelaten bij zijn ouders ( per ongeluk) ik moet soms echt dringend mijn best doen een scheetje in te houden...maar soms gaat het weleens mis.......... :D ook sex op tv vind ik irritant......ben je een mooie film aan het kijken over leeuwen ( alsof jij daar zehma in geintresseerd bent) op national Geographic... gaan ze weer hebben over paren............op dat soort momenten schaam ik me dood.....en kan ik soms uit shock niet meer verwisselen van kanaal...............GENANT! herkenbaar??

iki_mocro
09-10-2003, 11:59
Origineel gepost door iki_mocro wie heeft er weleens een poepje gelaten bij zijn ouders ( per ongeluk) ik moet soms echt dringend mijn best doen een scheetje in te houden...maar soms gaat het weleens mis.......... :D ook sex op tv vind ik irritant......ben je een mooie film aan het kijken over leeuwen ( alsof jij daar zehma in geintresseerd bent) op national Geographic... gaan ze weer hebben over paren............op dat soort momenten schaam ik me dood.....en kan ik soms uit shock niet meer verwisselen van kanaal...............GENANT! herkenbaar?? :confused:

iki_mocro
09-10-2003, 12:02
niet herkenbaar dus

Bachelorette
09-10-2003, 12:11
tegenwoordig zit me moeder voor schut. k kijk laatste tijd vaker met haar arabische (lees egyptisch) films...nou dar beginnen ze ook wel elkaar te lebberen.... :hihi:

ZaYnaH
09-10-2003, 12:37

Ja man, tegenwoordig kan je niet eens meer normaal tv kijken..zelfs het Journaal niet eens :jammer:

smahen
09-10-2003, 13:38
ik heb er geen last van wij hebben namelijk 3 tv's in werking thuis groetjes

Melalia
09-10-2003, 13:54
Ja oke drie t.v's , maar als je gezellig met je familie wil kijke. Zit je b.v. een marokaanse film te kijken met je familie gaan ze ineens aan elkaar zitten.Nou dan zak je pas echt door de grond van schaamte hoor!!!! Beslama 3liekoem Melalia

hayete
09-10-2003, 14:30
ja ik herken het ;) je kan niks meer kijken....films ja daar gebeurd het meestal :rolleyes: journaal idd ook wel een beetje :rolleyes: zelfs tekenfilms kan je niet meer kijken :rolleyes: wij hebben dan ook wel 2 tv's maar alsnog ik wil ook wel gewoon met mijn ouders tv kijken tog?

MarocSistah
09-10-2003, 15:04
Ach ja, ze wennen er wel aan !!!

iki_mocro
10-10-2003, 00:57
Origineel gepost door MarocSistah Ach ja, ze wennen er wel aan !!! ik wen er in elk geval nooit aan........ ;)

Sjabakkia
10-10-2003, 06:44
Origineel gepost door smahen ik heb er geen last van wij hebben namelijk 3 tv's in werking thuis groetjes hahahhaa, komt mij bekend voor. Vind het wel een goede oplossing, nu ik zo deze topic lees..... Sjabakkia.

BintElmagreb
10-10-2003, 09:26
Ja, wallahila. je hebt helemaal gelijk, ik gister nog. Ik zat ff chill naar het nieuw te kijken en opeens was er reclame, ik schrok me dood en kreeg opslag een tomaten hoofd en zapte gelijk naar de sateliet. Echt een mea tahshiema......!!! :zwaai:

zoya
10-10-2003, 10:19
komt mij ook bekend voor vooral als ik aan het zappen bent en langs mtv-tmf-the box langs ga.........daar zijn soms nogal vieze clips echt hachoema. Die clips worden steeds ordinairder....er snel langs zappen maar anders krijg ik boze blikken. :rolleyes:

mocromagic
10-10-2003, 10:29
nee hoor dat hebbe we bij ons thuis niet...we kijke samen alles wat los en vast zit, we schamen ons er niet voor!! zahma zahma :rolleyes:

iki_mocro
10-10-2003, 22:06

Origineel gepost door mocromagic zahma zahma :rolleyes: ik wou net zeggen :D

Pagina's : [1] 2