Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Flut adviezen...

Pagina's : [1] 2

RENTMEESTER
15-08-2007, 23:13

Goeiedag beste dames, Ik krijg vaak te maken met adviezen te maken waar ik dan later spijt van krijg dat ik ze ooit heb opgevolgd. Echter jullie stelen ook niet bepaald de show. Ik heb vaker gezien dat vrouwen hier het advies krijgen om een spannend setje lingerie aan te schaffen om hun seksleven op te krikken of om weer aandacht van hun man te krijgen. Vaak vertellen ze daarna dat het niet bepaald de juiste uitwerking heeft gehad. Maar vind je het gek, die man ziet een koe op bed met lingerie aan. Waarom raden jullie haar niet gewoon aan om weer als een gek te gaan trainen? Wie van jullie heeft nog meer 'advies' opgevolgd van iemand en heeft daar naderhand spijt van gekregen?? Gegroet, Rentmeester

Glimlachje
15-08-2007, 23:45
Meen je dit nou? :maf:

roemaisa78
15-08-2007, 23:49
Goeiedag beste dames, Ik krijg vaak te maken met adviezen te maken waar ik dan later spijt van krijg dat ik ze ooit heb opgevolgd. Echter jullie stelen ook niet bepaald de show. Ik heb vaker gezien dat vrouwen hier het advies krijgen om een spannend setje lingerie aan te schaffen om hun seksleven op te krikken of om weer aandacht van hun man te krijgen. Vaak vertellen ze daarna dat het niet bepaald de juiste uitwerking heeft gehad. Maar vind je het gek, die man ziet een koe op bed met lingerie aan. Waarom raden jullie haar niet gewoon aan om weer als een gek te gaan trainen? Wie van jullie heeft nog meer 'advies' opgevolgd van iemand en heeft daar naderhand spijt van gekregen?? Gegroet, Rentmeester last van kort geheugen yek. ik hoef niet lang na te denken over spijt hebben van opvolgen van advies. er was hier iemand die mij vertelde dat een sd en een xd kaart hetzelfde waren.:moe: ik weet niet meer door wie ik geadviseerd werd. weet jij het nog:nerd:

RENTMEESTER
15-08-2007, 23:50
last van kort geheugen yek. ik hoef niet lang na te denken over spijt hebben van opvolgen van advies. er was hier iemand die mij vertelde dat een sd en een xd kaart hetzelfde waren.:moe: ik weet niet meer door wie ik geadviseerd werd. weet jij het nog:nerd: :hihi: heb je nog een adapter gekocht?

roemaisa78
15-08-2007, 23:53

nee ik heb gewoon een xd kaart gehaald. en de sd kaart gebruikt om foto's op te slaan die ik op mijn computer had.

RENTMEESTER
15-08-2007, 23:57
nee ik heb gewoon een xd kaart gehaald. en de sd kaart gebruikt om foto's op te slaan die ik op mijn computer had. Oh oke voortaan geen blokker camera's meer aanschaffen!

roemaisa78
16-08-2007, 00:01
kruidvat ah tinkywinky :ego:

Gypsymeid
16-08-2007, 00:12
Ligt allemaal aan je zelf

Nefertari
16-08-2007, 01:07
Goeiedag beste dames, Ik krijg vaak te maken met adviezen te maken waar ik dan later spijt van krijg dat ik ze ooit heb opgevolgd. Echter jullie stelen ook niet bepaald de show. Ik heb vaker gezien dat vrouwen hier het advies krijgen om een spannend setje lingerie aan te schaffen om hun seksleven op te krikken of om weer aandacht van hun man te krijgen. Vaak vertellen ze daarna dat het niet bepaald de juiste uitwerking heeft gehad. Maar vind je het gek, die man ziet een koe op bed met lingerie aan. Waarom raden jullie haar niet gewoon aan om weer als een gek te gaan trainen? Wie van jullie heeft nog meer 'advies' opgevolgd van iemand en heeft daar naderhand spijt van gekregen?? Gegroet, Rentmeester Ai ai...je doet alsof alle getrouwde Marokkaanse vrouwen koeien zijn. :kwaad: :kwaad:

LoveBaby20
16-08-2007, 08:58
Goeiedag beste dames, Ik krijg vaak te maken met adviezen te maken waar ik dan later spijt van krijg dat ik ze ooit heb opgevolgd. Echter jullie stelen ook niet bepaald de show. Ik heb vaker gezien dat vrouwen hier het advies krijgen om een spannend setje lingerie aan te schaffen om hun seksleven op te krikken of om weer aandacht van hun man te krijgen. Vaak vertellen ze daarna dat het niet bepaald de juiste uitwerking heeft gehad. Maar vind je het gek, die man ziet een koe op bed met lingerie aan. Waarom raden jullie haar niet gewoon aan om weer als een gek te gaan trainen? Wie van jullie heeft nog meer 'advies' opgevolgd van iemand en heeft daar naderhand spijt van gekregen?? Gegroet, Rentmeester Kwestie van het aan de juiste mensen vragen I think.. Heb hier 2x om advies gevraagd,beide goed geholpen:goedzo: ps)Luchtjes bleken toch nep te zjin,vriendin te koppig..Toch gedaan..Ik blij,niet gedaan:banana: ..

RENTMEESTER
16-08-2007, 09:45
Kwestie van het aan de juiste mensen vragen I think.. Heb hier 2x om advies gevraagd,beide goed geholpen:goedzo: ps)Luchtjes bleken toch nep te zjin,vriendin te koppig..Toch gedaan..Ik blij,niet gedaan:banana: .. Ja dat had je aan mij gevraagd kan ik me nog herinneren. Goed dat je het ondanks je twijvels toch niet hebt gedaan :D

_NooR_
16-08-2007, 09:49
Waarom ben je af en toe zo bot?

RENTMEESTER
16-08-2007, 09:53
Waarom ben je af en toe zo bot? bot?? En hoezo dat....?

_NooR_
16-08-2007, 10:02
bot?? En hoezo dat....? Er van uitgaande dat je iedere vrouw (hier) maar een koe noemt...

HoneyBee
16-08-2007, 10:04

Als ik echt serieus advies willen hebben, dan vraag ik het niet hier. Dit is cyberadvies en dat moet je nooit serieus nemen. :D

Pagina's : [1] 2