Bekijk originele versie : De marokkaanse vrouw en haar man.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Als ik soms die reacties lees van van die getrouwde vrouwen op Marokko.nl,doen ze net alsof hun het gelukkigste stel van ''heel de wereld''zijn.
ik bedoel maar, Hoe vaak zegt jou man ik hou van jou, hoor je eentje ''elke avond'',of mijn man heeft ontbijt op bed gebracht en blablablalala.
wat ik dan niet snap is waarom ze dan DAG en NACHT op marokko.nl zijn.
als jij en je man ZOOOO gelukkig zijn dan heb je heus wel wat beters te doen met je man dan op marokko.nl surfen?
Iman.
Schrijf_ster1
15-08-2007, 21:33
Ik voel me verplicht hierop te reageren.
Ik ben heel gelukkig met m'n man, een huwelijk dat gebasseerd is op respect, liefde, vertrouwen en samenwerken.
We zeggen na 4 jaar nog iedere dag dat we van elkaar houden, ontbijt op bed komt niet vaak voor omdat k t niet lekker vind ik bed te eten. :maf: al die kruimels. :hihi:
Ik ben op m.nl omdat m'n man werkt. :moe:
b_karima
15-08-2007, 21:37
als je getrouwd bent beteend niet dat je 24/.7 op elkaars lip moet gaan zitten :moe:
dat houd dus in, dat ik nu op de schoot van me man moet gaan zitten :moe:
Hij heeft net gezegd ik hou van je, hij heeft eten voor me klaar gemaakt, hij heeft me geknuffeld, hieuwaa... moet ik zo de hele avond door gaan... overdag zijn er ook nog mensen die werken ...
Hij is nu zijn filmpie aan het kijken en ik, op pc ja...
Én ik ben hardstikke gelukkig :o
hiewa, wees blij voor me, allah ie 7sen 3awen voor degene die ongelukkig is...
Ik voel me verplicht hierop te reageren.
Ik ben heel gelukkig met m'n man, een huwelijk dat gebasseerd is op respect, liefde, vertrouwen en samenwerken.
We zeggen na 4 jaar nog iedere dag dat we van elkaar houden, ontbijt op bed komt niet vaak voor omdat k t niet lekker vind ik bed te eten. :maf: al die kruimels. :hihi:
Ik ben op m.nl omdat m'n man werkt. :moe:
Dat bedoel ik nou.
welke Marokkaanse man zegt nou elke dag: 'ik hou van jou'
waarom liegen,waarom zo schijnheilig doen.
hahaha,en die mannen heb zeker allemaal nachtdienst.
iman_.
b_karima
15-08-2007, 21:42
zie jij alle vrouwen hier in de n8?
ja sommige hebben n8dienst anderen weer niet, kan je het niet hebben at er ook gelukkige huwelijken zijn? soubhanallah alleen maar afgeven en denken dat iedereen het slecht heeft omdat het bij jou ff niet goed gaat wat ik niet hoop dat dat het geval is
Miss_Magrebia
15-08-2007, 21:43
Als ik soms die reacties lees van van die getrouwde vrouwen op Marokko.nl,doen ze net alsof hun het gelukkigste stel van ''heel de wereld''zijn.
ik bedoel maar, Hoe vaak zegt jou man ik hou van jou, hoor je eentje ''elke avond'',of mijn man heeft ontbijt op bed gebracht en blablablalala.
wat ik dan niet snap is waarom ze dan DAG en NACHT op marokko.nl zijn.
als jij en je man ZOOOO gelukkig zijn dan heb je heus wel wat beters te doen met je man dan op marokko.nl surfen?
Iman.
Het leven houd niet op na het trouwen. Krijg steeds meer het gevoel dat het voor vele niet normaal is om binnen een huwelijk gelukkig te zijn :moe:
Ik was toen ik thuis woonde ook heel gelukkig, maar ook toen kwam ik op m.nl
Je bent zeker niet getrouwd. Moet niet denken dat wanneer je dat wel bent, de hele dag je vent om je heen wil hebben. Je blijft gewoon je ding doen en dat hij nu thuis is, wil niet zeggen dat ik continu naast hem moet gaan zitten. Wat het geluk betreft, jah ieder zijn ding, ik heb het er nooit over. Zal ook niet uit mezelf over mijn man, kids of iets persoonlijks beginnen. Zo ben ik niet. Als andere vrouwen dat willen neerzetten, who cares.
dat houd dus in, dat ik nu op de schoot van me man moet gaan zitten :moe:
Hij heeft net gezegd ik hou van je, hij heeft eten voor me klaar gemaakt, hij heeft me geknuffeld, hieuwaa... moet ik zo de hele avond door gaan... overdag zijn er ook nog mensen die werken ...
Hij is nu zijn filmpie aan het kijken en ik, op pc ja...
Én ik ben hardstikke gelukkig :o
hiewa, wees blij voor me, allah ie 7sen 3awen voor degene die ongelukkig is...
droom lekker verder meid.;)
daarom heeft bijna de helft van de vrouwen van Marokko.nl een man die lekker vrouwen aan het versieren is in marokko.
iman_.
Miss_Magrebia
15-08-2007, 21:45
Dat bedoel ik nou.
iman_.
Ik hoor meerdere malen per dag dat hij van mijn houd. Is toch niet zo raar, het is juist raar, als iemand het normaal vind om het nooit te horen.
:lol:
Soukaina22
15-08-2007, 21:46
iman ga een man zoeken, die ik hou van je tegen je kan zeggen jalours kreng!!!!!!!!!!!!!
ambitiontje
Dat bedoel ik nou.
iman_.
Ik weet niet in welk gebroken gezin jij bent opgegroeid hoor dat je denkt dat er geen enkele marokkaanse man bestaat die zijn vrouw niet iedere dag verteld dat hij van haar houdt.. geloof me er zijn er genoeg, waaronder mijn man..
Misschien heb jij het slecht getroffen, als dat zo is dan wens ik je veel sterkte..
Open liever een topic " Ik ben zo blij te lezen dat er zoveel gelukkige dames op M.nl zitten..
wa salam
Dat bedoel ik nou.
iman_.
Het hoeft toch ook niet dat je man elke dag ik hou van je moet zeggen?? :maf:
Daden zeggen meer dan woorden!!!!:hihi:
Mijn man heeft middagdienst en hij pas om 01.15 uur thuis!:jammer:
Schrijf_ster1
Dat bedoel ik nou.
welke Marokkaanse man zegt nou elke dag: 'ik hou van jou'waarom liegen,waarom zo schijnheilig doen.
iman_.
Een echte keiharde riffi van wie niemand het verwacht die heel veel van z'n vrouw houdt. :moe:
Haha jammer dat je zelf niet kan geloven dat er gelukkige mensen bestaan, dat zal wel aan jou liggen dan.
droom lekker verder meid.;)
daarom heeft bijna de helft van de vrouwen van Marokko.nl een man die lekker vrouwen aan het versieren is in marokko.
iman_.
ik zou niet weten hoe ie dat moet doen, als ie 2 jaar niet naar marokko gegaan is :melig2:
wa sier sier ten3aas... je hebt echt een verkeerde stempel over de getrouwde vrouw....
en waarom benoem je het de Marokkaanse vrouw, telt toch voor alle culturen :rolleyes:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.