Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Blind DATE!!

Pagina's : [1] 2 3

SaraZena
12-08-2002, 18:30

Heb jij weleens een blind date gehad? Zo ja, hoe ging dat? Vertel! :)

JENIAA
12-08-2002, 18:41
Nope nog nooit en zal het inscha'allah ook nooit doen. Je weet maar nooit met wie je afspreekt :rolleyes: Straks heb je een date met de buurman :D

Junkie
12-08-2002, 18:42
Origineel gepost door sabrinat Heb jij weleens een blind date gehad? Zo ja, hoe ging dat? Vertel! :) Ja, en ik zit er voor mijn leven aan vast.  :kwaad:

JENIAA
12-08-2002, 18:44
Origineel gepost door OMar_EN_OMar OF NOG VEEL SLECHTER MET OMAR & OMAR!!! :D Dat bedoel ik nou.....oppassen dames !!!!!!!:D

Uitgeblust
12-08-2002, 18:46

/me zegt Salaam /me vertelt 1x en het was kaboem en ben nog steeds verliefd :Iluvu: ......

JENIAA
12-08-2002, 18:47
Origineel gepost door Uitgeblust * Uitgeblust zegt Salaam * Uitgeblust vertelt 1x en het was kaboem en ben nog steeds verliefd :Iluvu: ...... Vertel vertel.......... :p

SaraZena
12-08-2002, 19:01
maar hoe ging dat dan die blind date? Vertel dan!! waar hebben jullie afgesproken? Hoe ging het gesprek? Moeizaam of heel spontaan? TELL ME!!!!!!

Shyguy
12-08-2002, 19:02
Ik ook niet en sabrinat zelf dan, heb jij wel eens een blinddate gehad.

SaraZena
12-08-2002, 19:04
Origineel gepost door Shyguy Ik ook niet en sabrinat zelf dan, heb jij wel eens een blinddate gehad. nee, nog nooit. En ik zou het ook nooit doen.

Uitgeblust
12-08-2002, 19:07
Origineel gepost door JENIAA Vertel vertel.......... :p /me vertelt, we hadden afgesproken op het station en toen het persoon zich omdraaide, WOW :maf2: /me vertelt verder. We zijn toen een stukje door de stad wezen lopen en op een terrasje wat gaan drinken, we konden onze ogen niet van elkaar afhouden. /me zegt en toen weer wat wandelen en een ijsje gegeten, wat er om ons heen gebeurde weten we beide niet meer :verliefd: /me toen naar het station en afscheid nemen ging niet, onze gezichten trilde helemaal /me ben mee terug gereist omdat het persoon ook voor mij alleen gereist was en zo deelde we tenminste SAMEN /me vertelt op het station liepen wel dikke tranen en onderweg naar huis ging het helemaal niet meer, ik schaamde me kapot. /me zegt het was echt raak, wow en nu ik er aan terug denk :tranen:

Uitgeblust
12-08-2002, 19:10
Origineel gepost door sabrinat maar hoe ging dat dan die blind date? Vertel dan!! waar hebben jullie afgesproken? Hoe ging het gesprek? Moeizaam of heel spontaan? TELL ME!!!!!! /me zegt het was of we elkaar al jaren kende, zo bijzonder :verliefd: /me denkt dat zoiets je maar eens in je leven overkomt /me in de trein, ach ik weet niet eens meer wat er gebeurde, twee dromende mensen die elkaar verliefd aankijken /me heeft toe de Regenboog en Hemel samen gezien :Iluvu: ......

JENIAA
12-08-2002, 19:10
Origineel gepost door Uitgeblust * Uitgeblust vertelt, we hadden afgesproken op het station en toen het persoon zich omdraaide, WOW :maf2: * Uitgeblust vertelt verder. We zijn toen een stukje door de stad wezen lopen en op een terrasje wat gaan drinken, we konden onze ogen niet van elkaar afhouden. * Uitgeblust zegt en toen weer wat wandelen en een ijsje gegeten, wat er om ons heen gebeurde weten we beide niet meer :verliefd: * Uitgeblust toen naar het station en afscheid nemen ging niet, onze gezichten trilde helemaal * Uitgeblust ben mee terug gereist omdat het persoon ook voor mij alleen gereist was en zo deelde we tenminste SAMEN * Uitgeblust vertelt op het station liepen wel dikke tranen en onderweg naar huis ging het helemaal niet meer, ik schaamde me kapot. * Uitgeblust zegt het was echt raak, wow en nu ik er aan terug denk :tranen: Ahhhhh wat lief.....maar jullie hebben toch nog wel iets heh??

Uitgeblust
12-08-2002, 19:13
Origineel gepost door JENIAA Ahhhhh wat lief.....maar jullie hebben toch nog wel iets heh?? /me zegt alleen voor eventjes elkaars handen gevoelt dat was meer dan genoeg :Iluvu:

Uitgeblust
12-08-2002, 19:14
Origineel gepost door angel20 * angel20 zegt ja meid je had het zwaar te pakken, nu nog steeds :D /me zegt het wordt alleen maar erger en erger :(

SaraZena
12-08-2002, 19:15

hallooo mensen? ik wil meer verhalen horen!!!!! KOM OP, TELL ME!! :D

Pagina's : [1] 2 3