Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Brave meiden geraken niet getrouwd en slechte meiden wel.

Pagina's : [1] 2 3

LZN
08-10-2003, 21:54

Hoi folks Ik krijg de laatste tijd te horen dat slechte meiden die op slechte pad zijn veel eerder getrouwd geraken dan brave meiden. Klopt dit ik hoor dat de laatste tijd vaak dat jongens van hier met een slechte meid trouwen die van alles heeft uitgespookt en toch getrouwd geraakt en brave meiden daar hebben ze niet veel oog op..

Miss_mandalinna
08-10-2003, 21:58
Origineel gepost door TemsamniHustler Omdat brave meisjes gaan doorstuderen en carriere maken...een man vinden en mooie kindertjes krijgen...! Slechte meisjes moeten stoppen met school...trouwen met een lillegaal of crimineel...kinderen moeten krijgen en doodgaan! :rolleyes: Hmmmmm that makes sens :rolleyes:

Touriyah
08-10-2003, 22:03
slechte meiden gaan overal op in, als een jongen pssst roept op straat reageren ze gelijk en geven ze meteen hun nummer. Goeie meiden negeer die sukkels en wachten. DAN MOET JE WE LANGER WACHTEN EN GEDULDIG ZIJN. MAAR IK DENK ZEKER DAT DAT DE MOETE WAARD IS

Amal112
08-10-2003, 22:04
Ha...kan ik eindelijk zeggen dat ik niet getrouwd ben omdat ik een goeie meid ben....:)

Salaama
08-10-2003, 22:06

Ik denk dat die losbolletjes sneller uitgegeven worden door hun ouders, omdat ze bang zijn dat ze helemaal niet trouwen, meestal is het een illie..Maarre dat brave meiden niet trouwen, vind ik onzin het is wel zo dat ze op latere leeftijd trouwen..

Salaama
08-10-2003, 22:08
Origineel gepost door Touriyah slechte meiden gaan overal op in, als een jongen pssst roept op straat reageren ze gelijk en geven ze meteen hun nummer. Goeie meiden negeer die sukkels en wachten. DAN MOET JE WE LANGER WACHTEN EN GEDULDIG ZIJN. MAAR IK DENK ZEKER DAT DAT DE MOETE WAARD IS Ja inderdaad, meestal zie ik in mijn omgeving dat brave meiden veel gelukkiger zijn dan die losbolletjes, omdat die meestal door hun man toch niet meer vertrouwd worden..En wat is nou een huwlijk ZONDER VERTROUWEN..

doc25
08-10-2003, 22:10
Jullie gaan er allemaal vanuit dat die rare stelling van Miss Voorgevel (:p) klopt, en gaan vervolgens verklaringen voor vinden !! wie zegt dat die stelling uberhaupt klopt ?? is het geen stelling die door gefrustreerde wijven is bedacht, om een verklaring te vinden waarom zij niet aan de man komen ? "we komen niet aan de man omdat we te goed zijn" <<< misschien is juist dit de oorzaak dat die dames niet getrouwd raken. Ze DENKEN goed en beter te zijn, terwijl ze dat NIET zijn :rolleyes:

Salaama
08-10-2003, 22:13
Origineel gepost door Kadieja Nee ik hoor vaak dat ze trouwen met een jongen van hier een geen illegaal.En mijn neef is ook getrouwd met een vrouw die hij op café heeft ontmoet en ze ging uit!!! Ze zijn doodgelukkig en hebben een zoontje ... en geloof het of niet mijn andere neef die getrouwd is met een brave meid awel die zit nu midden van een scheiding zo zie je maar. Ooohhhh,, ja dat kan..In mijn omgeving heb ik dat nooit meegemaakt..

Salaama
08-10-2003, 22:15
Origineel gepost door doc25 Jullie gaan er allemaal vanuit dat die rare stelling van Miss Voorgevel (:p) klopt, en gaan vervolgens verklaringen voor vinden !! wie zegt dat die stelling uberhaupt klopt ?? is het geen stelling die door gefrustreerde wijven is bedacht, om een verklaring te vinden waarom zij niet aan de man komen ? "we komen niet aan de man omdat we te goed zijn" <<< misschien is juist dit de oorzaak dat die dames niet getrouwd raken. Ze DENKEN goed en beter te zijn, terwijl ze dat NIET zijn :rolleyes: Ooohh echt weer iets voor jouw..Ik wil ook wel weten waarom jij nog niet aan de vrouw bent???..Misschien voel je je ook TE goed..

Muslimah
08-10-2003, 22:23
Origineel gepost door Kadieja Nee ik hoor vaak dat ze trouwen met een jongen van hier een geen illegaal.En mijn neef is ook getrouwd met een vrouw die hij op café heeft ontmoet en ze ging uit!!! Ze zijn doodgelukkig en hebben een zoontje ... en geloof het of niet mijn andere neef die getrouwd is met een brave meid awel die zit nu midden van een scheiding zo zie je maar. ja da is t lot. Je kan het onmogelijk op voorhand weten of je een goed huwelijk zal hebben of niet. Dus het is niet omdat je neef met een brave meid is getrouwd en op punt staat om te scheiden dat het zo zal zijn met elke brave meid die in een huwelijk stapt.

Najib26
08-10-2003, 22:44
De meiden met 10 vriendjes, strakke kleren, zwarte lippen van het roken, rode ogen van het tot diep in de nacht uitgaan. Ja die, die komen niet zo snel aan de man. Dit soort meiden is populair bij het flierefluitende deel van de jongens. Ik zeg jongens omdat het geen mannen zijn. Zij gebruiken dit soort meisjes en dumpen ze nadat ze vervelend worden. Ze trouwen niet met deze soort. Deze meiden, die hun mond vol hebben van "vrijheid", trouwen uiteindelijk wel. Meestal omdat ze op latere leeftijd zijn gaan nadenken en zij geen aanzoeken krijgen. Als er dan een man uit Marokko komt, dan zegt ze maar ja. Wordt ze opgesloten thuis. De meiden die Allah vrezen, die krijgen genoeg aanzoeken. Maar sommigen zeggen een paar mannen af. Hun goed recht :)

samira_el
08-10-2003, 22:58
Origineel gepost door doc25 Jullie gaan er allemaal vanuit dat die rare stelling van *Miss Voorgevel* (:p) klopt, en gaan vervolgens verklaringen voor vinden !! wie zegt dat die stelling uberhaupt klopt ?? is het geen stelling die door gefrustreerde wijven is bedacht, om een verklaring te vinden waarom zij niet aan de man komen ? "we komen niet aan de man omdat we te goed zijn" <<< misschien is juist dit de oorzaak dat die dames niet getrouwd raken. Ze DENKEN goed en beter te zijn, terwijl ze dat NIET zijn :rolleyes: Ik wist niet dat er ook iets intelligents uit je vingers kon komen ;) Naja niet alles dan * :rolleyes: *

doc25
08-10-2003, 23:48
Origineel gepost door Salaama Ooohh echt weer iets voor jouw..Ik wil ook wel weten waarom jij nog niet aan de vrouw bent???..Misschien voel je je ook TE goed.. gaat dit topic over mij ? oh, dat wist ik niet :rolleyes: als je een keer reageert, wil je dan je hormoontjes opzij schuiven ? dan reageer je inhoudelijker :rolleyes: en ik ben 26 en nog niet aan de vrouw (als dat al laat is, ik vind van niet). Dat heeft maar 1 reden. Ik ben er materieel niet klaar voor.

ChOcOtOfFfF
08-10-2003, 23:50
Origineel gepost door doc25 gaat dit topic over mij ? oh, dat wist ik niet :rolleyes: als je een keer reageert, wil je dan je hormoontjes opzij schuiven ? dan reageer je inhoudelijker :rolleyes: en ik ben 26 en nog niet aan de vrouw (als dat al laat is, ik vind van niet). Dat heeft maar 1 reden. Ik ben er materieel niet klaar voor. ik geef je nog 2 maanden de tijd anders bekijk je het maar:ego:

doc25
08-10-2003, 23:51

Origineel gepost door samira_el Ik wist niet dat er ook iets intelligents uit je vingers kon komen ;) Naja niet alles dan * :rolleyes: * ga naar de rubriek dating, daar staan een paar meesterwerken van mij :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3