Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wanneer leer je partner kennen?

Pagina's : [1] 2

LZN
08-10-2003, 21:49

Hoi folks Wanneer leer je partner juist kennen want ik heb de indruk dat vele mensen denken dat ze hun partner kennen tijdens een relatie,verloving,... :Iluvu: klopt dat of niet? En waarom niet?.

Miss_mandalinna
08-10-2003, 22:03
Origineel gepost door GEBANDEJONGEN :o heb ik wat raars gezegd? volgens mij wel :D 2jaar bij wijze van .... Ik denk ook na een jaar of misschien wel twee maar wel een relatie in de zin van een huwlijk als je niet compleet samen bent dan laten mensen zich soms niet helemaal zien of houden ze soms dingen bewust achter zolang het maar allemaal mooiumover komt. In een huwlijk gaat dat wat moeilijker en komt de ware aard sneller en makkelijker naar boven.

Miss_mandalinna
08-10-2003, 22:05
Origineel gepost door Kadieja Hoe bedoel je een jaar of twee? bedoel je een relatie of een verloving .. Nee zoals ik net al zei echt een huwlijk

BerberLayD
08-10-2003, 22:32
Origineel gepost door GEBANDEJONGEN ik weet een relatie is haram ,maar is in princiepe wel beter ,zodat je elkaar kan leren kennen , en niet dat je gaat trouwen en in een later stadium weer gaat scheiden en helemaal ongelukkig word zoals veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllle marokkaanse dames :jammer: maar jij bent tog niet geintresseerd in MAROKKAANSE dames:rolleyes:..als ik het goed heb begrepen ....?

BerberLayD
08-10-2003, 22:40

Origineel gepost door GEBANDEJONGEN in het verleden niet nee maar ja ,,sinds ik internet heb ,, is het veranderd ( een beetje ) int, levert dus ook nog wat positiefs op :confused: :rolleyes: ...maar toch had je een relatie met.......u-know-who...oook al was je hier op het forum actief... anywayz..laat maar hangen:D... mr jij bent dus een voorstander vn relatie's..leuk om te weten buh baaaay :zwaai:

eyes_of_maroc
08-10-2003, 22:42
hey schat, je vraagt hoe je je partner moet leren kennen, nou ten eerste een relatie is haram, maar elkaar leren kennen is niet haram. Ook voor jezelf weet je dat je een relatie niet mag, ten eerste het mag niet van je geloof ten tweede doe het voor jezelf, Ik geef een voorbeeld: stel je ontmoet een leuke jongen, waar je graag een relatie mee op zou willen bouwen, 1e vraag: als jullie elkaar hebben leren kennen en een relatie mee bent begonnen zou je mee willen trouwen? 2e vraag: wilt hij jou wel als de moeder van zijn kinderen 3e vraag: weet je zeker dat hij de ware is voor je? want het is allemaal mekteb he dat zijn de vragen die je moet hebben voordat je met hem een relatie mee gaat beginnen en dan nog; je bent met hem relatie begonnen en het lukte niet, nou dat houdt dus eigenlijk in over de meeste relaties dat je met hem bepaalde dingen hebt gedaan hoeft niet per se met hem naar bed bent gegaan maar toch dan komt er een tweede persoon in je leven hij is ook leuk en knapper dan de eerste en bla bla bla je begint met hem een relatie maar uiteindelijk trouw je niet met hem. en dan komt de derde persoon en dan de vierde en misschien wel de vijfde maar zou jij het accepteren dat als jij een keer met je man loopt en hij word uitgelachen door die jongens waar jij mee hebt gehad, bijv. hey daar heb je khadija, ja ik heb gehoord dat ze getrouwd is, ah ja kijk daar lopen ze (dus jij en je man) en je word gewoon uitgelachen omdat je dom was om wat met hun te nemen en je man zal het ook nie accepteren dat hij zo word uitgelachen door de ex van jou, snap je is een hele grote afgang hoor. maar dat is mijn mening, ook al heb ik zelf wel relaties gehad, maar gelukkig heb ik nu een mooie, lieve verloofde die niet meer kijkt naar mijn verleden maar zich voorbereid op een toekomst. en hem heb ik gewoon leren kennen zonder iets te doen en dat anderhalf jaar he. :o maar ik hoop dat je een gelukkige persoon krijgt die absoluut niet naar je verleden kijkt! :koppel:

BerberLayD
08-10-2003, 22:43
nix:D... laat maar ....ik zeg het nog wel 1 keertje... buh bay peeps...I'm OUTTTT *exit*

numidiya25
08-10-2003, 22:47
Origineel gepost door Kadieja Hoi folks Wanneer leer je partner juist kennen want ik heb de indruk dat vele mensen denken dat ze hun partner kennen tijdens een relatie,verloving,... :Iluvu: klopt dat of niet? En waarom niet? je partner leer je kennen na 3jaar als hij zijn papieren op zak heeft

Meryam20
08-10-2003, 23:13
Je leert je partner pas kennen als je met hem onder een dak leeft. En niet daarvoor. Maar dat is mijn mening :D :zwaai:

Meryam20
08-10-2003, 23:25
Origineel gepost door Kadieja Waarom beginnen mensen dan een relatie van een jaar of twee? Omdat het in onze cultuur niet gebruikelijk is om met elkaar samen te wonen voordat het niet een officieel huwelijk is!! Mensen beginnen daarom een relatie om wat zekerheid te hebben voordat ze in het diepen vallen. Maar vergeten dat een relatie niet gebruikelijk is voor ons geloof de Islam.

sherine
08-10-2003, 23:36
NOOIT !!!

Atlas_Gebergte
09-10-2003, 09:41
Sallaam, je leert je partner echt kennen zodra jullie onder 1 dak wonen, en ik heb er ervaring mee meid. Wa Sallaam Alikoum

Shanaaz
09-10-2003, 09:51
Ik ben nu al een paar jaar getrouwd en regelmatig komt ie met een opmerking of handeling waarvan ik denk: is ie ook zo of dat had ik nooit achter hem gezocht het is raar maar waar

MOcROzINA
09-10-2003, 10:39
Origineel gepost door GEBANDEJONGEN :confused: :confused: wat dacht je anders????? nou in ieder geval :confused: ben je getrouwd ? of getrouwd geweest ? HEY HAAL DIE VIEZE PLAATJE BIJ JE ONDERTEKENING WEG HOOR VIEZE G EILE WIJ F :rolleyes: :rolleyes:

Pagina's : [1] 2