Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gat In De Markt!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

mmu2
15-08-2007, 12:10

Ik ben ziek en zat net te denken: Bestond er maar een boodschappenBEZORGdienst van een islamitische slager/groenteboer/bakker...:D Dan had ik nu al mijn boodschappen besteld, brood, vlees, groenten, etc... lekker makkelijk! :o Niemand die dit wil starten.. ik ben je 1e klant! :cool:

sihamkleuter
15-08-2007, 12:12
Is dit een hint? :moe:

mmu2
15-08-2007, 12:17
Is dit een hint? :moe: Heb je je ontslag al aangeboden? Je moet wel zo'n busje met een koeling aanschaffen...mijn groenten en vlees moet wel vers aankomen..anders hoef ik het niet.. :o

pelikaan
15-08-2007, 12:18
Ik ben ook ziekjes, wat heb jij mmu? Ik ben ook een beetje ongerust en voel me zielig :huil:

sihamkleuter
15-08-2007, 12:19

Heb je je ontslag al aangeboden? Je moet wel zo'n busje met een koeling aanschaffen...mijn groenten en vlees moet wel vers aankomen..anders hoef ik het niet.. :o Heb redouane hier, en moet nog een cadeau kopen voor hamed, hij is jarig we gaan vanavond naar hem toe. dus, ik koop dATBUSJE MORGEN WEL GOED?

Z_A_Z
15-08-2007, 12:20
Ik ben ziek en zat net te denken: Bestond er maar een boodschappenBEZORGdienst van een islamitische slager/groenteboer/bakker...:D Dan had ik nu al mijn boodschappen besteld, brood, vlees, groenten, etc... lekker makkelijk! :o Niemand die dit wil starten.. ik ben je 1e klant! :cool: En wat doet je zogenaamde man?? Geen broers? broertjes? Neefjes die een boodschapje voor je willen halen en wat willen bijverdienen :hihi:

sihamkleuter
15-08-2007, 12:20
Ik ben ook ziekjes, wat heb jij mmu? Ik ben ook een beetje ongerust en voel me zielig :huil: jIJ BNET NIET ZIEK, JIJHEBT GISTEREN TEVEEL BAMI EN ROTZOOI GEGETEN. BEL ME ZO ALS JE GEWEEST BENT, DNA KAN IK JE DE WIND VAN VOREN GEVEN OVER JE STRESS OM NIKS!

mmu2
15-08-2007, 12:21
Ik ben ook ziekjes, wat heb jij mmu? Ik ben ook een beetje ongerust en voel me zielig :huil: WIL JET ECHT WETEN? Ik heb 2 ziektes: De nederlandse welkomthuisziekte: griep/verkouden/spierpij. De marokkaanse afschijtsziekte: buikkrampen en diarree.. (je vroeg er zelf om) wat heb jij? waarom ben je ongerust? bang dat je zwanger bent ? :stout:

mmu2
15-08-2007, 12:24
En wat doet je zogenaamde man?? Geen broers? broertjes? Neefjes die een boodschapje voor je willen halen en wat willen bijverdienen :hihi: Mijn man is niet zogenaamd... :ego: Hij staat elke ochtend om 05.00 op om te gaan werken..en als hij thuis komt maakt hij zelf zijn avondeten (ik heb al vanaf zaterdag niet meer gegeten) Broertjes.. heb ik 2 van...23 en 24.. werken de hele dag.. Neefjes heb ik niet.. Ik heb een dochter van 9...maar die is uit logeren bij SK... Jij boodschappie voor mij doen?

Marisah
15-08-2007, 12:26
www.ah.nl, ik kan niet zonder. alleen geen isl. vlees, maar dan eet je paar een paar dagen vega of vis...

mmu2
15-08-2007, 12:30
www.ah.nl (http://www.ah.nl), ik kan niet zonder. alleen geen isl. vlees, maar dan eet je paar een paar dagen vega of vis... Ik woon 1 straat achter de AH...:hihi: En deze ken ik al..maar het gaat mij om de islamitische variant hiervan... Veel oudere mensen/gescheiden vrouwen/weduwes/zieke mmu's.. die in dorpen buiten de stad wonen..zouden het denk ik wel fantastisch vinden als er zo iets bestond...

Marisah
15-08-2007, 12:35
Ik woon 1 straat achter de AH...:hihi: En deze ken ik al..maar het gaat mij om de islamitische variant hiervan... Veel oudere mensen/gescheiden vrouwen/weduwes/zieke mmu's.. die in dorpen buiten de stad wonen..zouden het denk ik wel fantastisch vinden als er zo iets bestond... Ik ook, zit hier om de hoek, de dirk ook, maar heerlijk 's avonds je boodschappen online doen en ze brengen het naar 3 hoog heerlijk. Ja alsof die mensen er geld voor willen betalen? NOT. Jij misschien, maar de rest wil goedkoop boodschappen doen. Daarom bestaat het niet...

mmu2
15-08-2007, 12:38
Ik ook, zit hier om de hoek, de dirk ook, maar heerlijk 's avonds je boodschappen online doen en ze brengen het naar 3 hoog heerlijk. Ja alsof die mensen er geld voor willen betalen? NOT. Jij misschien, maar de rest wil goedkoop boodschappen doen. Daarom bestaat het niet... Tfoe macro's zough/crisis... Jammer dat de dirk het ook niet heeft. Ik doe mijn boodschappen 60% bij de Dirk en 40% bij de ah (brood/kaas/en de luxere producten/groenten)

MissLoulou
15-08-2007, 12:39
Ipv dat Sk zegt is goed zus van me ik kom eraan :rolleyes:

sihamkleuter
15-08-2007, 12:42

Ipv dat Sk zegt is goed zus van me ik kom eraan :rolleyes: Ik ben hoogzwaner!! heb allebei de dochters van mmu hier logeren! pa snu op mijn neefje van 8 maanden en moet nog opruimen:ego: Dus jullie 2 kunnen allebei opsjouten!

Pagina's : [1] 2 3 4 5