Advertentie: bereik met Marokko Media meer dan 50.000 Marokkaanse jongeren per dag

Google

PDA

Bekijk originele versie : 'Overweldigend' bewijs dat het leven op aarde een buitenaardse oorsprong heeft

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7]

Iznogoudh
16-08-2007, 01:14

Nee een wezen wat vanuit het niets een aarde schept.
En vanuit een hand klei een man, waarvan hij een rib steelt om een vrouw te scheppen.

Tering zeg, dát is geloofwaardig.

Alleen al de onzinbewering dat eerst de aarde werd geschapen en daarna de zon en de sterren. Er is vanuit de astronomie al lang bekend dat hemellichamen (planeten) ontstaan uit het ontstaan van sterren. De aarde kan er dus nooit eerder zijn geweest dan de zon.

Net zomin als de zon om de aarde heen draait.

Nog leukere vraag zou zijn waar komt god/allah uit voort?
Volgens gelovigen zou hij het leven hebben geschapen.

God/Allah komt toch niet uit het niets?:wijs:

GirlInHeaven
16-08-2007, 01:43
Als je 10 jaar geleden tegen moslims zou zeggen dat je over 10 jaar met een soort electronisch boek gratis kan communiseren met beeld en geluid hadden ze je gestenigd in het kader van hekserij,....truttebol :hihi: Ik ben geraakt, wat een vies woord was dat zeg:hihi:

:moe:

GirlInHeaven
16-08-2007, 01:44
GirlInHeaven
:lol: Ik krijg een lachkick van je! :lol:

janmetdepet
16-08-2007, 01:47
Onze beschaving is een uit de hand gelopen sim-spel gespeeld door een alien. In de toekomst wanneer biochemische processoren kunstmatige intelligentie toevoegen aan computerspellen zoals de bekende Sim-spellen , kunnen deze een eigen leven gaan lijden. Een of andere nerd alien heeft deze aardkloot uitgezocht en ons hier op gecreeerd.
Hij is zelf al met een veel beter spel bezig en laat ons maar wat aanklooien.

GirlInHeaven
16-08-2007, 01:49
Onze beschaving is een uit de hand gelopen sim-spel gespeeld door een alien. In de toekomst wanneer biochemische processoren kunstmatige intelligentie toevoegen aan computerspellen zoals de bekende Sim-spellen , kunnen deze een eigen leven gaan lijden. Een of andere nerd alien heeft deze aardkloot uitgezocht en ons hier op gecreeerd.
Hij is zelf al met een veel beter spel bezig en laat ons maar wat aanklooien.

:lacht te hard dat er geen smiley voor bestaat!!!:

Shit ik lach me een breuk zeg! :lol:

2Shay
16-08-2007, 11:09

Als je 10 jaar geleden tegen moslims zou zeggen dat je over 10 jaar met een soort electronisch boek gratis kan communiseren met beeld en geluid hadden ze je gestenigd in het kader van hekserij,....truttebol :hihi:

electronica was al in de tijd van de profeet al bekend dombo :hihi:

aplat
16-08-2007, 11:22
electronica was al in de tijd van de profeet al bekend dombo :hihi:

THNX :goedzo:

Bijzonder interessant

Bestond er ook al TV of video opnames?

2Shay
16-08-2007, 11:24
THNX :goedzo:

Bijzonder interessant

Bestaan er ook TV of video opnames van?

oew sarcasme :hihi:

nee maar wel veel teksten dat er een tijd zal komen van electronics :D

namelijk het onze

2Shay
16-08-2007, 11:27
mischien leuk om dit te delen met jullie

http://video.google.nl/videoplay?docid=6648399252502071170&q=harun+yahya

Strewt
16-08-2007, 11:33
:hihi: :hihi:

Eerst maar eens afwachten of die "hypotheses" in Science en Nature worden gepubliceerd.

Mee eens.

Zelf ben ik ook niet zo overtuigd van dit zgn. 'overweldigende' bewijs. Vooral omdat er zonder duidelijke onderbouwing met een enorm getal gesmeten wordt.

Ik kan me vergissen, maar volgens mij is de wetenschap nog helemaal niet zover om iets als een 'kans op het ontstaan van leven' te berekenen zonder daarbij enorm veel speculatieve aannames te doen.

Maar ondanks dat blijf ik het toch een interessante theorie vinden. :)

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7]