Advertentie: bereik met Marokko Media meer dan 50.000 Marokkaanse jongeren per dag

Google

PDA

Bekijk originele versie : 'Overweldigend' bewijs dat het leven op aarde een buitenaardse oorsprong heeft

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7

Spookrijder
15-08-2007, 13:56

In hoeverre is er sprake van zelfbewustzijn als ik iemand die me niet aanstaat op zijn muil sla? Was het determinisme of ben ik zelf verantwoordelijk voor de tik die ik uitdeelde?
..wil jij zeggen dat alles wat jij doet rationeel is...:hihi:...wij mensen leven in een wereld die alleen wij denken te begrijpen..maar zoals de natuur je duidelijk laat zien..neem nou een mier die telt zn stappen als die het nest verlaat en kan alleen de weg terug vinden als die dezelfde stappen terug neemt...mocht hij kortere poten hebben dan raakt het dingetje verdwaalt etc...boven hun staan anderen...boven ons staan weer anderen die leven in een wereld die wij niet begrijpen..maar hun begrijpen ons heel goed...

Online_111
15-08-2007, 13:57
Dus als ik op 'Schepper' ga googlen dan kom bij quantum fluctuaties uit??
Is dat wat je probeert te zeggen?
Is allah dan misschien ook een quantum fluctuatie?

Maar ga je nog antwoord geven? Je claimt keiharde feiten te hebben maar tot nu toe heb je jezelf alleen als joker geopperd! (en dat doe je best goed want ik vermaak me kostelijk).

Dat is ook weer zoiets wat ik heel merkwaardig vind aan jullie. Jullie dringen er altijd op aan dat wij iets moeten verdedigen en/of bewijzen. Ik geloof heilig in dat wat ik geloof. Punt uit. Ik walg van homoseksueel gedrag. Darwin is een eerste klas idioot. Dat is mijn mening. Dat mag in dit land. De big-bang is best mogelijk, maar dan wel door toedoen van een Schepper en zeer zeker niet uit het NIETS.

Ik hoef helemaal niks te verdedigen. Jij noemt een theorie op, die natuurkundigen zelf met moeite kunnen vatten. En dan roep je stoer ... ach k heb koffiepauze.

alrachman1
15-08-2007, 13:59
:D
Ik hoop niet dat je verwacht dat moslims deze begrijpen?

Ja zeg kom op nu wat denk jij wel niet van mij zeg!!!:hihi:

alrachman1
15-08-2007, 14:02
Het is nog altijd jouw keiharde feiten. We praten wel verder als je de Nederlandse taal wat meer onder de knie krijgt. Bye.;)

standaard lullo mo-slimpie, loop weg na een minuut omdat hij zijn keiharde waarheden niet kan verdedigen!

Iznogoudh
15-08-2007, 14:03
Ik blijf niks volhouden. Dat is ook zo iets wat ik heb gemerkt. Jullie vallen "een gelover in een Schepper" of een anti-homoseksueel altijd aan met meerdere personen. Nogmaals of jij nou wel of niet in Star Trek gelooft, dat is echt helemaal jouw eigen zaak.

Anti-moslims worden ook aangevallen dus de discussie die richting opduwen is zinloos. Volgens jouw zijn homofielen ziek, waarom zou je dan anti zijn? Loop je ook weg van je moeder als ze griep heeft? Het is vervelend als ze het ontkent maar je hoeft er haar niet om te verguizen. Als je niet lastig wil worden gevallen kun je dat ook op een normale manier ipv zwaar overtrokken te reageren. Het is maar goed dat je geen arts bent.

Maar ik sluit me aan bij jouw uitspraak wat je gelooft is je eigen zaak.
En wat betreft weet je niks van mij dan behalve dat ik geen moslim ben.

alrachman1
15-08-2007, 14:04

Dat is ook weer zoiets wat ik heel merkwaardig vind aan jullie. Jullie dringen er altijd op aan dat wij iets moeten verdedigen en/of bewijzen. Ik geloof heilig in dat wat ik geloof. Punt uit. Ik walg van homoseksueel gedrag. Darwin is een eerste klas idioot. Dat is mijn mening. Dat mag in dit land. De big-bang is best mogelijk, maar dan wel door toedoen van een Schepper en zeer zeker niet uit het NIETS.

Ik hoef helemaal niks te verdedigen. Jij noemt een theorie op, die natuurkundigen zelf met moeite kunnen vatten. En dan roep je stoer ... ach k heb koffiepauze.

:hihi: mijn zalige bevlekkenis! ze bestaan dus echt!!:hihi:

Iznogoudh
15-08-2007, 14:11
..wil jij zeggen dat alles wat jij doet rationeel is...:hihi:...wij mensen leven in een wereld die alleen wij denken te begrijpen..maar zoals de natuur je duidelijk laat zien..neem nou een mier die telt zn stappen als die het nest verlaat en kan alleen de weg terug vinden als die dezelfde stappen terug neemt...mocht hij kortere poten hebben dan raakt het dingetje verdwaalt etc...boven hun staan anderen...boven ons staan weer anderen die leven in een wereld die wij niet begrijpen..maar hun begrijpen ons heel goed...

Het gevaar in deze is namelijk dat men niet langer naar ratio handeld en alles maar op hun beloop laat gaan en geen verantwoording aflegt voor zijn/haar daden. In hoeverre ben ik de baas over mijzelf als dat idee een illusie is?

Spookrijder
15-08-2007, 14:13
Het gevaar in deze is namelijk dat men niet langer naar ratio handeld en alles maar op hun beloop laat gaan en geen verantwoording aflegt voor zijn/haar daden. In hoeverre ben ik de baas over mijzelf als dat idee een illusie is?
..nee hoor dat gevaar is netzo aanwezig in mensen met een grote ego...zoals vele westerlingen hebben die handelen in de vorm ik-heb-gelijk-en-jij-niet en zien daardoor 1 visie...hey joh dit lijkt wel op een vorm van extremisme...alleen zonder godje...alhoewel ze zichzelf tot een god hebben benoemt....:) its a smaaal world after all itsss a small world after all...iiiiiiiiitttts a small world world after all!!! moonwalked nog even door de kamer....

XXL
15-08-2007, 14:19

Je verwacht respect voor een mening,terwijl jezelf niet eens respect voor je homo sexuele medemens kunt opbrengen.
Niet Darwin is een idioot,maar mensen die geloven in een discriminerdende paashaas allah zijn dat.

alrachman1
15-08-2007, 14:19
..nee hoor dat gevaar is netzo aanwezig in mensen met een grote ego...zoals vele westerlingen hebben die handelen in de vorm ik-heb-gelijk-en-jij-niet en zien daardoor 1 visie...hey joh dit lijkt wel op een vorm van extremisme...alleen zonder godje...alhoewel ze zichzelf tot een god hebben benoemt....:) its a smaaal world after all itsss a small world after all...iiiiiiiiitttts a small world world after all!!! moonwalked nog even door de kamer....

dit is de topic titel:

'Overweldigend' bewijs dat het leven op aarde een buitenaardse oorsprong heeft

en niet jou frustraties en minderwaardigheidsgevoelens!

Spookrijder
15-08-2007, 14:20

dit is de topic titel:

en niet jou frustraties en minderwaardigheidsgevoelens! ..je moet je niet mengen in zaken die niet naar jou gericht zijn..en waar je geen weet van hebt....

Iznogoudh
15-08-2007, 14:21
dit is de topic titel:

en niet jou frustraties en minderwaardigheidsgevoelens!

Mijn schuld ik ging er op in ;).

Maar je hebt gelijk we dwalen af.

The__Kwisatz
15-08-2007, 14:26

Nu is het ineens heilig geloof??? Daarnet waren het nog keiharde feiten.
Tussen die twee begrippen zit een hoop licht!
Kijk; geloof is 'niet weten' dus als jij er heilig van overtuigd bent dat je ' niet weet' heb ik daar geen bezwaar tegen. Maar jij claimde harde feiten te hebben! Maar elke keer als ik er naar vraag kom je met andere niet ter zake doende onzin.
Als jij feiten claimt is het niet ongebruikelijk om de bewijsvoering ervan te geven. Als het ook echt feiten zijn is dat ook niet zo moeilijk; volgens mij zijn er geen wetenschappers die de stelling van Pythagoras ontkennen. En het is zeker dat als ik hen het bewijs ervan vraag dat ik dan niet te horen krijg; 'nou, omdat ik er heilig in geloof'

Spookrijder
15-08-2007, 14:28
..shiiit echt een mietjes die nederlanders......

Online_111
15-08-2007, 15:25
... Het is maar goed dat je geen arts bent..

Nu weet ik gewoon dat jullie echt bekrompen denken. Eerlijk waar. Hoe kom je erbij dat dit niet zo is? Omdat ik een moslim ben? En zoals Spookrijder al heeft aangekaart .. jullie zien jezelf als GOD....? Ongelofelijk.

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7