Bekijk originele versie : 'Overweldigend' bewijs dat het leven op aarde een buitenaardse oorsprong heeft
Pagina's :
1
2
3
[
4]
5
6
7
The__Kwisatz
15-08-2007, 13:26
Laat hem maar, last van een max quantum planck voor zijn kop!!
:hihi: :hihi:
Online_111
15-08-2007, 13:27
Maar daarom vraag ik het ook aan jou; jij schijnt de keiharde feiten te weten. Dus wacht ik met smart op de weerlegging van de vacuum quantum fluctuaties!
Ik wacht....
Je bent ECHT goed op de hoogte he?:maf2: :maf2:
Ik heb het over quantum fluctuaties en jij begint over het uitdijen en inkrimpen van het heelal.
Nee echt, ik ben diep onder de indruk van je inzichten! Maar aangezien je ook op dat een gebied een authoriteit schijnt te zijn, kan je mij dan even vertellen waar en wat die ontbrekende 90% van de materie is die er voor nodig is om ons universum weer te laten inkrimpen?
Jullie schijnen echt helemaal door te draaien en als een gek te google'en als iemand het woordje Schepper in zijn post heeft. Grappig is dat. :)
je vergeet een theorie :hihi:
maar je reactie is geen zinnig antwoord op de mijne :D
Waarom niet? De evolutietheorie is een biologische theorie, de big bang een fysische. De evolutietheorie beschrijft het ontstaan van soorten (niet eens van leven!!!), en big bang het ontstaan van aarde en tijd. Het zijn 2 totaal verschillende theorien. Alleen als je in de big bang gelooft, kan er inderdaad geen evolutie zijn zonder big bang. Althans, niet op deze aarde.
Online_111
15-08-2007, 13:30
Over wie er nou achterlijk is kunnen we wel uren discussiëren.
Maar dat jij nou niet snapt dat Startrek sciencefiction is best wel triest.
Maar goed Scientology is ook op die manier ontstaan.
Dat was ook sciencefiction.
We kunnen idd uren discussiëren, maar laten we dat maar niet doen. We hebben beide wel wat beters te doen.
Jij schijnt heel goed te weten wat ik wel en niet snap .. Dat is pas triest. Wij keken vroeger Star Trek voor de entertainment. Dat jij er heilig je geloof van maakt; dat is helemaal jouw zaak. In mijn ogen is dat dubbel triest. Dat is mijn mening. Dat mag in dit land.
alrachman1
15-08-2007, 13:33
We kunnen idd uren discussiëren, maar laten we dat maar niet doen. We hebben beide wel wat beters te doen.
Jij schijnt heel goed te weten wat ik wel en niet snap .. Dat is pas triest. Wij keken vroeger Star Trek voor de entertainment. Dat jij er heilig je geloof van maakt; dat is helemaal jouw zaak. In mijn ogen is dat dubbel triest. Dat is mijn mening. Dat mag in dit land.
We hadden het niet over meningen maar over jou KEIHARDE feiten weet je wel!!!
The__Kwisatz
15-08-2007, 13:35
Jullie schijnen echt helemaal door te draaien en als een gek te google'en als iemand het woordje Schepper in zijn post heeft. Grappig is dat. :)
Dus als ik op 'Schepper' ga googlen dan kom bij quantum fluctuaties uit??
Is dat wat je probeert te zeggen?
Is allah dan misschien ook een quantum fluctuatie?
Maar ga je nog antwoord geven? Je claimt keiharde feiten te hebben maar tot nu toe heb je jezelf alleen als joker geopperd! (en dat doe je best goed want ik vermaak me kostelijk).
alrachman1
15-08-2007, 13:36
:hihi: :hihi:
soms moet je even humoristisch prikkelen!:hihi:
Iznogoudh
15-08-2007, 13:38
Leg me geen woorden in de mond.
Zoek het woord fictie maar op en misschien zullen je hersentjes eindelijk eens naar behoren gaan functioneren.
Weet je wat nou triest is? Dat jij ondanks dat ik duidelijk heb aangegeven dat Startrek sciencefiction is dat jij blijft volhouden dat ik erin geloof.
Spookrijder
15-08-2007, 13:44
Met alle respect, wat snap je niet aan?: Ik geloof alleen niet dat het door een zelfbewust opperwezen is gebeurt.
In Startrek bleek het zogenaamde opperwezen niet bepaald goede bedoelingen te hebben ( Star Trek 5 - The Final Frontier). Toen hebben de klingon nog netjes ingegrepen en bleek hij dus niet zo heel erg almachtig te zijn.
..zelfbewustzijn is ook maar een vorm van verkapte zelf illusie uiteindelijk gaat alles onbewust en is de ego niets meer dan een conducteur op de trein naar het land van laaf...
alrachman1
15-08-2007, 13:46
Het is strange met die quantum humor , soms up soms down maar dat heeft zo zijn charme!
Je kan het top of bottom vinden maar quantum humor is en blijft quantum humor!!
alrachman1
15-08-2007, 13:50
..zelfbewustzijn is ook maar een vorm van verkapte zelf illusie uiteindelijk gaat alles onbewust en is de ego niets meer dan een conducteur op de trein naar het land van laaf...
Wel jammer dat de ene in een boemeltje rijdt en de ander in een tgv!!
Maar we komen allemal in het land van de pijplaaf en beflaaf!!
Online_111
15-08-2007, 13:51
We hadden het niet over meningen maar over jou KEIHARDE feiten weet je wel!!!
Het is nog altijd jouw keiharde feiten. We praten wel verder als je de Nederlandse taal wat meer onder de knie krijgt. Bye.;)
Iznogoudh
15-08-2007, 13:52
In hoeverre is er sprake van zelfbewustzijn als ik iemand die me niet aanstaat op zijn muil sla? Was het determinisme of ben ik zelf verantwoordelijk voor de tik die ik uitdeelde?
Online_111
15-08-2007, 13:53
Leg me geen woorden in de mond.
Zoek het woord fictie maar op en misschien zullen je hersentjes eindelijk eens naar behoren gaan functioneren.
Weet je wat nou triest is? Dat jij ondanks dat ik duidelijk heb aangegeven dat Startrek sciencefiction is dat jij blijft volhouden dat ik erin geloof.
Ik blijf niks volhouden. Dat is ook zo iets wat ik heb gemerkt. Jullie vallen "een gelover in een Schepper" of een anti-homoseksueel altijd aan met meerdere personen. Nogmaals of jij nou wel of niet in Star Trek gelooft, dat is echt helemaal jouw eigen zaak.
The__Kwisatz
15-08-2007, 13:55
Het is strange met die quantum humor , soms up soms down maar dat heeft zo zijn charme!
Je kan het top of bottom vinden maar quantum humor is en blijft quantum humor!!
:D
Ik hoop niet dat je verwacht dat moslims deze begrijpen?
Pagina's :
1
2
3
[
4]
5
6
7
©2000-2010 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.