Bekijk originele versie : 'Overweldigend' bewijs dat het leven op aarde een buitenaardse oorsprong heeft
Pagina's :
1
2
[
3]
4
5
6
7
De "Big bang" heeft niets met evolutie te maken.
No BigBang No evolution !! :moe:
de bigbang heeft tijd laten ontstaan en tijd is essentieel voor evolutie!
..evolutie theorie is bij voorbaat al DOM...als dat zo was zouden we al geevolueerd zijn..ten tweede zouden de apen allang niet meer bestaan...je kan kwa uiterlijke evolueren...tot een papzak of een spierbundel maar daadwerkelijk in een ander soort levens vorm veranderen...:hihi:...typisch iets voor het westen om zoiets stoms op tafel te gooien en een dikke 50 jarig mensen daar in te laten geloven...en dan te weten dat dit alles is ontstaan door sinterklaas....
Een individu kan niet evolueren. De kleinste eenheid die kan evolueren is een populatie.
En ja, wij evolueren zeker verder. We worden langer, ons systeem wordt steeds beter ingericht op rechtop lopen, etc. Alleen gebeurt dat in een tijdsspanne van meerdere generaties, dus een individu kan dat nooit zien gebeuren. Je kan wel kijken naar een openluchtmuseum en zien hoe de lengte van mensen is veranderd.
Een mooi voorbeeld hoe nieuwe soorten kunnen ontstaan zijn broccoli, rode kool en spruiten. Al deze groenten (totaal verschillende soorten die je nu onderling niet meer kan kruisen) zijn door kweken (selectie) onstaan uit de wilde mosterdplant.
No BigBang No evolution !! :moe:
de bigbang heeft tijd laten ontstaan en tijd is essentieel voor evolutie!
Het zijn 2 totaal verschillende theorien. Iemand kan best geloven dat de wereld op een andere wijze is ontstaan dan door de Big bang, maar tegelijk wel geloven in evolutie.
Het zijn 2 totaal vershillende theorien. Iemand kan best geloven dat de wereld op een andere wijze is ontstaan dan door de Big bang, maar tegelijk wel geloven in evolutie.
Zelfs nog veel sterker.
Iemand kan daarbij ook nog gelovig zijn en menen dat hierin God een rol speelt of heeft gespeeld.
Mensen denken vaak verward en kunnen ratio en geloof niet van elkaar scheiden.
Is het wonder dat ze soms zo verward overkomen ?
Iedereen heeft wel hersens, maar niet een ieder heeft er gedachten in.:maf2: :nerd:
AMAR___420
15-08-2007, 12:59
ik denk dat kaaskoppen inderdaad terug moeten naar hun planeet
oprotten en neem svp de duitsers, etc mee
Iznogoudh
15-08-2007, 13:01
..zelfs in star trek is er uiteindelijk het opperwezen....snap niet dat je zo respectloos doet hier....
Met alle respect, wat snap je niet aan?: Ik geloof alleen niet dat het door een zelfbewust opperwezen is gebeurt.
In Startrek bleek het zogenaamde opperwezen niet bepaald goede bedoelingen te hebben ( Star Trek 5 - The Final Frontier). Toen hebben de klingon nog netjes ingegrepen en bleek hij dus niet zo heel erg almachtig te zijn.
Online_111
15-08-2007, 13:01
Een keihard FEIT zeg je.... Dan moet je dus op de hoogte zijn van vacuum quantum fluctuaties en deze kunnen weerleggen!
Ik wacht.....
Denk jij nou werkelijk dat jij mij stil kan krijgen door theorieen op te sommen, waarvan jij zelf minder dan 1% kan bevatten? Het is best mogelijk dat er is sprake is van een uitdijend heelal, dat op een gegeven moment weer inkrimpt. Sterker nog, ik geloof het wel! Want aan het einde van de inkrimping .... is deze wereld waarin wij leven ook ten einde raad. En dat is de dag des oordeels. ;) Het kan. Alles is mogelijk. Maar hoe dan ook .. er zit altijd een Schepper achter!
alrachman1
15-08-2007, 13:02
Zelfs nog veel sterker.
Iemand kan daarbij ook nog gelovig zijn en menen dat hierin God een rol speelt of heeft gespeeld.
Mensen denken vaak verward en kunnen ratio en geloof niet van elkaar scheiden.
Is het wonder dat ze soms zo verward overkomen ?
Iedereen heeft wel hersens, maar niet een ieder heeft er gedachten in.:maf2: :nerd:
http://allesoversterrenkunde.nl/content.shtml?http://allesoversterrenkunde.nl/cgi-bin/scripts/db.cgi?db=default&uid=default&ww=on&ID=501&view_records=1&Subject=Zoek_de_moeders_van_de_oerknal
Online_111
15-08-2007, 13:04
Met alle respect, wat snap je niet aan?: Ik geloof alleen niet dat het door een zelfbewust opperwezen is gebeurt.
In Startrek bleek het zogenaamde opperwezen niet bepaald goede bedoelingen te hebben ( Star Trek 5 - The Final Frontier). Toen hebben de klingon nog netjes ingegrepen en bleek hij dus niet zo heel erg almachtig te zijn.
Je gelooft nog eerder in Stark Trek, dan ... ach ja.
alrachman1
15-08-2007, 13:05
Was woensdag nu groen of rood???
Heeft er iemand last van een quantum placnk voor zijn kop??
Up , down, alles is strange maar heeft wel charme!!!
Iznogoudh
15-08-2007, 13:09
Je gelooft nog eerder in Stark Trek, dan ... ach ja.
Over wie er nou achterlijk is kunnen we wel uren discussiëren.
Maar dat jij nou niet snapt dat Startrek sciencefiction is best wel triest.
Maar goed Scientology is ook op die manier ontstaan.
Dat was ook sciencefiction.
Het zijn 2 totaal verschillende theorien. Iemand kan best geloven dat de wereld op een andere wijze is ontstaan dan door de Big bang, maar tegelijk wel geloven in evolutie.
je vergeet een theorie :hihi:
maar je reactie is geen zinnig antwoord op de mijne :D
alrachman1
15-08-2007, 13:11
Als je stukjes van een zelfmoordterrorist voorbij ziet komen, mag je volgens de logica aannemen dat ie zich een tijdje terug heeft opgeblazen in een mini-bang.
Aangezien de restanten van de big-bang ons nog steeds, meetbaar, om de oren vliegen, kan volgens de logica geconcludeerd worden dat zo'n 13.5 miljard jaar geleden alle materie vanuit 1 punt is gekomen. Ook de, afnemende, temperatuur van het heelal wijst onverbiddelijk naar die conclusie.
Waarom zou een gepostuleerde Schepper trouwens niet van een big-bang gebruik hebben kunnen maken om tot schepping te komen?
De grote big bang klei modderpoel theorie dus!!
The__Kwisatz
15-08-2007, 13:14
Denk jij nou werkelijk dat jij mij stil kan krijgen door theorieen op te sommen, waarvan jij zelf minder dan 1% kan bevatten?
Maar daarom vraag ik het ook aan jou; jij schijnt de keiharde feiten te weten. Dus wacht ik met smart op de weerlegging van de vacuum quantum fluctuaties!
Ik wacht....
Het is best mogelijk dat er is sprake is van een uitdijend heelal, dat op een gegeven moment weer inkrimpt. Sterker nog, ik geloof het wel! Want aan het einde van de inkrimping .... is deze wereld waarin wij leven ook ten einde raad. En dat is de dag des oordeels. ;) Het kan. Alles is mogelijk. Maar hoe dan ook .. er zit altijd een Schepper achter!
Je bent ECHT goed op de hoogte he?:maf2: :maf2:
Ik heb het over quantum fluctuaties en jij begint over het uitdijen en inkrimpen van het heelal.
Nee echt, ik ben diep onder de indruk van je inzichten! Maar aangezien je ook op dat een gebied een authoriteit schijnt te zijn, kan je mij dan even vertellen waar en wat die ontbrekende 90% van de materie is die er voor nodig is om ons universum weer te laten inkrimpen?
alrachman1
15-08-2007, 13:22
Maar daarom vraag ik het ook aan jou; jij schijnt de keiharde feiten te weten. Dus wacht ik met smart op de weerlegging van de vacuum quantum fluctuaties!
Ik wacht....
Je bent ECHT goed op de hoogte he?:maf2: :maf2:
Ik heb het over quantum fluctuaties en jij begint over het uitdijen en inkrimpen van het heelal.
Nee echt, ik ben diep onder de indruk van je inzichten! Maar aangezien je ook op dat een gebied een authoriteit schijnt te zijn, kan je mij dan even vertellen waar en wat die ontbrekende 90% van de materie is die er voor nodig is om ons universum weer te laten inkrimpen?
Laat hem maar, last van een max quantum planck voor zijn kop!!
Pagina's :
1
2
[
3]
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.