Bekijk originele versie : 'Overweldigend' bewijs dat het leven op aarde een buitenaardse oorsprong heeft
Pagina's :
1
[
2]
3
4
5
6
7
raufvaugel
15-08-2007, 12:17
Erich , ik was ff zijn voornaam kwijt, zijn interessante boeken, maar erg zeventiger jaren.
Einherjer
15-08-2007, 12:20
En : waren de goden!
kosmonauten????
I'll guess so :D
Einherjer
15-08-2007, 12:22
Erich , ik was ff zijn voornaam kwijt, zijn interessante boeken, maar erg zeventiger jaren.
Ik heb nog niet zo lang geleden het boek "Waren de goden kosmonauten"gelezen.Interresante theorie ;)
Onze goden waren astronauten, Otto von Daenicken.
Herr von Daenicken wordt door veel vakgenoten niet algemeen erkend als een objectief auteur. Het is iemand die goede verdiensten heeft, maar ook fantasie en werkelijkheid en wenselijkheid soms nogal eens door elkaar haalt.
Overigens:
Als ik het woord Astrobiology lees krijg ik altijd van die paranormale kriebels. :hihi:
:maf2:
The__Kwisatz
15-08-2007, 12:25
Nou .. dat is lekker veel star trek. Wat een onzin. Als is vals. En de kometen .. waar komen die vandaan? The Big Bang? Bull Shit. Dingen ontstaan nu eenmaal niet uit het niets: Dat is een keiharde feit.
Een keihard FEIT zeg je.... Dan moet je dus op de hoogte zijn van vacuum quantum fluctuaties en deze kunnen weerleggen!
Ik wacht.....
Vind het in iedergeval aanneemlijker dan het scheppingsverhaal.God schiep Hemel en Aarde in 6dagen..de 7e dag zat ie lekker in de kroeg.Lamenielachuh juhhhhh. :D
kgeloof eerder dat, dan dat we een ongelukje zijn :maf:
Een keihard FEIT zeg je.... Dan moet je dus op de hoogte zijn van vacuum quantum fluctuaties en deze kunnen weerleggen!
Ik wacht.....
beam me up scotty :haha:
Ik wacht.....
Ach Dan Brown van de Da Vinci-code heeft ook een aardig verhaal geschreven waar veel mensen graag in willen blijven geloven.
:maf2:
Jij gelooft in 'The Big Bang', en de rest van al die andere evolutie-crap?
De "Big bang" heeft niets met evolutie te maken.
Spookrijder
15-08-2007, 12:42
..evolutie theorie is bij voorbaat al DOM...als dat zo was zouden we al geevolueerd zijn..ten tweede zouden de apen allang niet meer bestaan...je kan kwa uiterlijke evolueren...tot een papzak of een spierbundel maar daadwerkelijk in een ander soort levens vorm veranderen...:hihi:...typisch iets voor het westen om zoiets stoms op tafel te gooien en een dikke 50 jarig mensen daar in te laten geloven...en dan te weten dat dit alles is ontstaan door sinterklaas....
alrachman1
15-08-2007, 12:42
De "Big bang" heeft niets met evolutie te maken.
pas nu op hoor, anders raakt ze nog veel verder in de war!!
Iznogoudh
15-08-2007, 12:44
Er was niet niets alleen het had een andere en heeft zich in de loop der door allerlei omstandigheden en instabiliteiten gevormd tot wat het nu is.
Een zaadcel is ook maar een string DNA en de eicel idem dito, toch weet het zich te vormen tot een mens of iets anders levends.
We komen voort uit wat er zich op aarde bevindt en keren uiteindelijk terug tot waar we vandaan kwamen wat we als dood en levenloos beschouwen.
Ik geloof alleen niet dat het door een zelfbewust opperwezen is gebeurt.
Spookrijder
15-08-2007, 12:46
Er was niet niets alleen het had een andere en heeft zich in de loop der door allerlei omstandigheden en instabiliteiten gevormd tot wat het nu is.
Een zaadcel is ook maar een string DNA en de eicel idem dito, toch weet het zich te vormen tot een mens of iets anders levends.
We komen voort uit wat er zich op aarde bevindt en keren uiteindelijk terug tot waar we vandaan kwamen wat we als dood en levenloos beschouwen.
Ik geloof alleen niet dat het door een zelfbewust opperwezen is gebeurt.
..zelfs in star trek is er uiteindelijk het opperwezen....snap niet dat je zo respectloos doet hier....
alrachman1
15-08-2007, 12:47
..zelfs in star trek is er uiteindelijk het opperwezen....snap niet dat je zo respectloos doet hier....
Aha nu begrijp ik het !!!!
Q uit star trek is dus Allah!!
Iznogoudh
15-08-2007, 12:48
..evolutie theorie is bij voorbaat al DOM...als dat zo was zouden we al geevolueerd zijn..ten tweede zouden de apen allang niet meer bestaan...je kan kwa uiterlijke evolueren...tot een papzak of een spierbundel maar daadwerkelijk in een ander soort levens vorm veranderen...:hihi:...typisch iets voor het westen om zoiets stoms op tafel te gooien en een dikke 50 jarig mensen daar in te laten geloven...en dan te weten dat dit alles is ontstaan door sinterklaas....
Lineair denken terwijl je de evolutie meer moet zien als een boom die zich vertakt en dat vanuit wezen meerdere varianten kunnen ontstaan.
Pagina's :
1
[
2]
3
4
5
6
7
©2000-2010 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.