Bekijk originele versie : precies nu gaat de tijd in
praatjes
08-10-2003, 20:45
Het is nu 20:45 uur. Elk meisje dat nou nog over straat loopt of langs de straat staat is een hoe.rtje. Ik kijk nu door het raam over mijn straat, ik tel 2 hoe.rtjes die over straat lopen! :)
gelukkig ben net thuis
hahhaha
WAS BIJ MIJN ZUS DIE tegen over woon of ben je dan ook een htje? :lekkerpuh en nu ga ik de laatste plicht van deze dag doen
lovelymocro5
08-10-2003, 20:52
whahahahahahahhahahahhahahahahahhahahahahahahhahah ahahhahahaahha.....
elke meisje die tot half 10 moet werken is dus ook een **** grappig dat wist ik niet
praatjes
08-10-2003, 20:53
Origineel gepost door moiself
gelukkig ben net thuis
hahhaha
WAS BIJ MIJN ZUS DIE tegen over woon of ben je dan ook een htje? :lekkerpuh en nu ga ik de laatste plicht van deze dag doen
Ja ook jij zou maar een hoe.rtje zijn geweest als je na 20:45 over straat loopt. Dat zou je toch zelf moeten weten. :)
Ik moet dadelijk nog over straat!!! Wat ben ik dan wel niet....
praatjes
08-10-2003, 20:56
Origineel gepost door lovelymocro5
whahahahahahahhahahahhahahahahahhahahahahahahhahah ahahhahahaahha.....
elke meisje die tot half 10 moet werken is dus ook een **** grappig dat wist ik niet
Hoe.rtjes verichten nu op dit moment arbeid. Het is toch niet zo gek dat ik jullie meisjes, die nu zich buiten bevinden voor een hoe.rtje aanzie. :)
praatjes
08-10-2003, 20:58
Origineel gepost door Chyhaan
Ik moet dadelijk nog over straat!!! Wat ben ik dan wel niet....
Je hoort het heel goed, ook jij bent een hoe.rtje wanneer jij zometeen over straat gaat.
Origineel gepost door praatjes
Het is nu 20:45 uur. Elk meisje dat nou nog over straat loopt of langs de straat staat is een hoe.rtje. Ik kijk nu door het raam over mijn straat, ik tel 2 hoe.rtjes die over straat lopen! :)
En wat als ze van hun werk komen????? :confused: En dan bedoel ik telefonisch werk..telemarketing ect.... :confused:
MISS_ANISSA
08-10-2003, 21:01
dus bijv je werkt tot hmmmmm 9 uur laten we zeggen en je loopt nog om 9.15 op straat dan ben je een ****??????????
mijn vraag is dan aan jou....... weet je wel wat een **** betekent?
(ik denk dat je dat niet weet)
praatjes
08-10-2003, 21:01
Origineel gepost door cheima
En wat als ze van hun werk komen????? :confused: En dan bedoel ik telefonisch werk..telemarketing ect.... :confused:
Het is nu echt het tijdstip van het hoe.ren verkeer. Het spitsuur van de hoe.rtjes, helaas maar wel zo.
Origineel gepost door praatjes
Je hoort het heel goed, ook jij bent een hoe.rtje wanneer jij zometeen over straat gaat.
Ik zie het ik hoor niets...
Maar wat is dat voor achtelijke beredenering.... :rolleyes:
Niemand noemt mij een ho.er, zelfs geen puber als jij... SUKKEL :kwaad:
Origineel gepost door lady_cassis
gaat ie zeker zeggen, dat je van een sex-lijn komt...:jammer:
Zoiets..had ik ook al in gedachten..Call girl of whateva... :giechel:
3la grap... :rolleyes:
chicamaroquia
08-10-2003, 21:03
dat er mensen zijn die deze topic serieus nemen... :jammer:
Voor degene die net h**r zijn genoemd door praatjes, klik op Meld dit bericht bij de beheerder
dit gaat echt nergens over, werkelijkwaar triest, wollah dat iemand zoiets belachelijks kan zeggen
dat kan ik niet vatten
you are stupiddd
echt waar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.