rif_lady
14-08-2007, 23:02
Salaam Wa3aleikom, Ik vraag dit allemaal voor mn tante. Haar vader woont in Marokko en is er pas achter gekomen dat hij nierziekte heeft. Allebij de nieren zijn uitgedroogd. Dat is dus levensgevaarlijk. Hij moet dus daardoor elke week naar het ziekenhuis. Ze doen dat iets met zijn bloed maar wat weet ik niet precies. En dat kost veel geld. €700,- per maand. Dat kan hij, als bewoner van Marokko, nooit halen. Daarom wil mn tante werken voor hem. Ze wilt graag *********en; met *********en bedoel ik inpak oftewel sorteer werk ofso. Ik heb gezocht en gevonden. Ik moest gaan bellen, heb ik gedaan. Het enige wat je moet doen is wachten en wachten. €0,85 per minuut. Ik was ongeveer 10 minuten aan t wachten alsnog wellou antwoord. Dus dames en heren, alsjeblieft kennen jullie ********* zoals inpakwerk zonder dat geflash van eerst bellen enal die onzin. Willen jullie me dat alsjeblieft vertellen. Mn tante is hopeloos en is zo gestresst door dit. Al verdiend ze €300,- per maand. Alsjeblieft help haar en haar vader. Ze kunnen het echt niet meer. We zijn allemaal radeloos, echt we kunnen gewoon niet meer slapen door dit geval. Alvast hartelijk dank!! Wa3aleikom Wassalaam.