Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moeder bekent moord vijf pasgeborenen

beppie_truus
08-10-2003, 19:27

WARSCHAU - Een 38-jarige vrouw uit het oosten van Polen heeft bekend vijf van haar kinderen vlak na de geboorte te hebben gedood. Dat heeft een woordvoerder van het Poolse arrondissement Lublin woensdag gemeld. De 38-jarige vrouw uit Czernichow werd onlangs na een wekenlange speurtocht opgepakt. Twee oudere kinderen van haar hadden in de zomer in een zuurkoolvat in de kelder van hun ouderlijk huis de lijken van vijf zuigelingen gevonden. Een week daarvoor had de vrouw na een familieruzie het huis verlaten. Abortussen De politie dacht aanvankelijk dat de lijkjes te maken hadden met illegale abortussen in de omgeving. DNA-onderzoek heeft echter aangetoond dat de 38-jarige vrouw en haar 44-jarige man de ouders van de kinderen waren. Daarom is ook de man in voorlopige hechtenis genomen. Sommige lijkjes waren gewikkeld in kranten uit de jaren negentig. De man ontkent elke betrokkenheid bij de daden van zijn echtgenote. Hij zou niet eens op de hoogte zijn geweest van de zwangerschappen van zijn vrouw, die buren hebben beschreven als zeer corpulent. De vrouw heeft bekend de pasgeborenen net zo lang onder water te hebben gehouden tot ze verdronken. Als motief voor haar daden noemde ze angst voor haar man, omdat die verklaard zou hebben per se geen kinderen meer te willen. De vrouw heeft vier kinderen in de leeftijd van 12 tot 17 jaar, die nu bij hun grootmoeder zijn ondergebracht.

LaLa_SoFiA
08-10-2003, 19:33
:eek: Echt erg zeg!!! Dat mensen zoiets met hun eigen vlees en bloed kunnen uithalen :(

chicamaroquia
08-10-2003, 19:35
Inna lilahie wa inna ilaihie razji3oen... :( La 7awla welle 9owata illa billahi el3aziem... Mensen hebben echt geen hart... :verdriet:

Hanane
08-10-2003, 19:37
Zo wat een ZIEK mens zeg :jammer:

chimenne
08-10-2003, 19:46

Afschuwelijk gewoon, ik heb hier geen woorden voor!!!!!

beppie_truus
08-10-2003, 19:50
Origineel gepost door chimenne Afschuwelijk gewoon, ik heb hier geen woorden voor!!!!! precies mijn gedachte zo iemand mag toch nooit meer kinderen krijgen :kwaad:

Lady_B
08-10-2003, 19:59
Origineel gepost door beppie_truus precies mijn gedachte zo iemand mag toch nooit meer kinderen krijgen :kwaad: Ik denk dat die voorlopig zelfs niet aan kinderen hoeft te dénken, laat staan krijgen

chimenne
08-10-2003, 20:02
Origineel gepost door beppie_truus precies mijn gedachte zo iemand mag toch nooit meer kinderen krijgen :kwaad: Ze zouden haar baarmoeder eruit moeten halen, dat moeten ze doen!!!

MidGet
08-10-2003, 21:13
hoe kan die man niet weten dat zijn vrouw hoog zwanger was... zeker na 8 maanden kan het niet meer onopvallend zijn :rolleyes:

Exotique
08-10-2003, 21:22
Yeh zieke mensen! ALLAH YESTER! Zielig voor die baby's man. Wat betreft die so called moeder; zij moet gewoon levenslang jail krijgen!!

MidGet
08-10-2003, 21:26
als je een baby niet wilt. pleeg dan abortus maar ga het kind niet eerst op de wereld laten komen om het vervolgens weer zijn leven te ontnemen

Exotique
08-10-2003, 21:33
Abortus is in mijn ogen even erg. Als je een abortus laat plegen ontneem je het kind zijn/haar leven ook. Als je de baby niet wilt, kan je haar/hem nog altijd door andere mensen laten adopteren. Er zijn zat vrouwen op de wereld die helaas het geluk niet hebben om kinderen te krijgen....als jij als vrouwzijnde wel met die geluk gezegend bent, dan moet je gewoon blij zijn. Ik begrijp ut niet; sommige mensen hebben alles (elhamdollah gezond, een dak boven hun hoofd, kleren aan hun lijf, voldoende eten/drinken) en dan nog ist niet goed.

beppie_truus
09-10-2003, 17:20
Origineel gepost door chimenne Ze zouden haar baarmoeder eruit moeten halen, dat moeten ze doen!!! dat zouden ze inderdaad met haar moeten doen :kwaad: