Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Digitale fotocamera die niet reageert op pc

Anissz_
14-08-2007, 16:14

Slm, Ik had hem meegenomen naar Marokko en daar veel foto's getrokken enzo. En kben nu al een paar dagen aan het proberen die foto's op pc te zetten maar als ik de usb-kabel insteek krijg ik nergens reactie van 'deze map openen' en er komt ook niks te staan bij ' deze computer '. Vroeger kwam er altijd ' Verwisselbare schijf ' te staan maar nu helemaal niks, maar hij trekt nog steeds foto's enzo =S. Ik hoop dat iemand me kan helpen!! Ps ; het is een MEDION

pakistan
14-08-2007, 20:31
Assalaam aleykum Probeer eerst dit Ga naar start druk op uitvoeren typ in services.msc En zoek Plug And Play Kijk of dat aan staat als het uit staat moet je het ff starten!

cotedor
15-08-2007, 02:10
Slm, Ik had hem meegenomen naar Marokko en daar veel foto's getrokken enzo. En kben nu al een paar dagen aan het proberen die foto's op pc te zetten maar als ik de usb-kabel insteek krijg ik nergens reactie van 'deze map openen' en er komt ook niks te staan bij ' deze computer '. Vroeger kwam er altijd ' Verwisselbare schijf ' te staan maar nu helemaal niks, maar hij trekt nog steeds foto's enzo =S. Ik hoop dat iemand me kan helpen!! Ps ; het is een MEDION probeer je camera eerst even op een andere pc. als je camera dan wel gezien wordt, dan ligt het probleem aan je eigen pc. zo niet, dan ligt probleem aan je camera of de usb-aansluitkabeltje.