Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Schijtziek?

lala_hamoesh
12-08-2002, 17:00

ik word echt schijtziek van mensen echt waar. ik zal jullie vertellen waarom. toen mij vader overleed was iedereen bijna jaloers op ons je zal je wel vragen waarom? nou omdat ze dachten de baas in huis leeft niet meer dus freedommmmmm wat een onzin :kwaad: . en mijn man is niet marokaans dan beginnen ze meteen te zeggen oooohh als je vader nog leefde dan was je echt niet met hem getrouwd geweest. tfoe wat haat ik dat ik zeg je eerlijk me vader was veel moderner dan me moeder en me vader layhrmoe zei altijd als ie maar moslim word is het geen probleem. ik kan jullie gevoelens niet weg stoppen als jullie niet verliefd zijn op een marokaanse jongen. maar ik word er zooooo schijtziek :kwaad: van. zo heb even me hartje opgelucht. en voor de mensen die zo denken hou der mee op want je het is echt dom. en voor me papa ik hou van je en zal je nooit vergeten xxxxxx jes lala :( .

saidaaatje
12-08-2002, 17:12
krijg er helemaal kippevel mang!!!laat de rest maar praten meid,je weet zelf wie je bent!!!!ik wens je verder veel sterkte toe...

Junkie
12-08-2002, 17:14
Goed gezegd. LET IT OUT!

Enna_Hiya
12-08-2002, 17:24
Allah rham je vader ten eerste en ten tweede waarom interesseert het je wat anderen denken? Je weet toch dat je vader en je moeder het met je eens zijn? Je doet toch niets verkeerds? ewa let it go wat anderen denken. Live your life! :)

Sheraz
12-08-2002, 17:28

Origineel gepost door lala_hamoesh ik word echt schijtziek van mensen echt waar. ik zal jullie vertellen waarom. toen mij vader overleed was iedereen bijna jaloers op ons je zal je wel vragen waarom? nou omdat ze dachten de baas in huis leeft niet meer dus freedommmmmm wat een onzin :kwaad: . en mijn man is niet marokaans dan beginnen ze meteen te zeggen oooohh als je vader nog leefde dan was je echt niet met hem getrouwd geweest. tfoe wat haat ik dat ik zeg je eerlijk me vader was veel moderner dan me moeder en me vader layhrmoe zei altijd als ie maar moslim word is het geen probleem. ik kan jullie gevoelens niet weg stoppen als jullie niet verliefd zijn op een marokaanse jongen. maar ik word er zooooo schijtziek :kwaad: van. zo heb even me hartje opgelucht. en voor de mensen die zo denken hou der mee op want je het is echt dom. en voor me papa ik hou van je en zal je nooit vergeten xxxxxx jes lala :( . Lieve Lala Hamoesh, Zo zijn mensen nu eenmaal, ze gunnen elkaar geen licht in de ogen, Blij dat jij je hartje hebt kunnen luchten meid! :) Laat de mensen maar praten zullen ze altijd doen, als ze maar kunnen roddelen, daar leven ze voor. Doei :zwaai:

lala_hamoesh
12-08-2002, 17:32
dank jullie wel lieve mensen van me. ben echt blij dat er mensen bij zitten met hersenen. echt soukran ik krijg er echt kippenvel van wallah. echt bedankt voor jullie reactie's :D .

Sheraz
12-08-2002, 17:50
Origineel gepost door lala_hamoesh dank jullie wel lieve mensen van me. ben echt blij dat er mensen bij zitten met hersenen. echt soukran ik krijg er echt kippenvel van wallah. echt bedankt voor jullie reactie's :D . You're welcome anytime :zwaai:

SweetRose
12-08-2002, 17:52
laat die mensen praten...Allah zal hen wel straffen..... xxx

Missrapster
12-08-2002, 17:55
he lala_hamoesh...laat ze maar lekker praten...als jij maar gelukkig bent...is alles ok..kweet jaloerse mensen zijn niet echt makkelijk...heb geduld mn scaht en jou wens zal uit komen...geloof me...;) Lieve schat als er wat is kun je me altijd pmen...I luve U... He en nog iets laat je verjaardag :gefelici: niet verpesten door hun ok?....;)

lala_hamoesh
12-08-2002, 20:19
Origineel gepost door Missrapster he lala_hamoesh...laat ze maar lekker praten...als jij maar gelukkig bent...is alles ok..kweet jaloerse mensen zijn niet echt makkelijk...heb geduld mn scaht en jou wens zal uit komen...geloof me...;) Lieve schat als er wat is kun je me altijd pmen...I luve U... He en nog iets laat je verjaardag :gefelici: niet verpesten door hun ok?....;) dank je wel habiba. ik had een leuk verjaardag gister was echt gezellig. en ik weet dat die mensjes gewoon jaloers zijn. het ergste vind ik altijd dat ze niet naar hun eigen dochters kijken ze kijken wel naar ons. maar al die mensen die over ons lullen kijken niet naar hun eigen dochters die zwerfen in amsterdam en weet ik veel waar. met allemaal gozers enzo tenminste ik ben getrouwd en heb een huisje beestje boompje. maar ik denk juist dat ze over ons praten omdat ze zelf geen toekomst hebben. mischien vandaar omdat iedereen hun al kent als slechte meisjes. en wij niet en omdat ze zagen hoeveel we van ons vader hielden. der was zelfs een kennis van ons die zei jeetje je bent er echt kapot van he. ik zei tuurlijk halloooo het was me vader van wie hielden en respecteerde. en toen zei ze nou als mij vader overlijd weet ik wel wat ik ga doen hoor. ik had echt zoiets jeetje wat zijn die voor mensen. maar ja van die mensen weet ik dat ze gewoon hun vader kwijt willen omdat er dan niemand meer op hun let en dan kunnen ze hun gang gaan. spijtig dat er zulke meisjes bestaan en vooral moslimse meisjes. die respect en liefde geleerd hebben van de islam. xxxxxjes lala...

lala_hamoesh
12-08-2002, 20:22
Origineel gepost door Missrapster he lala_hamoesh...laat ze maar lekker praten...als jij maar gelukkig bent...is alles ok..kweet jaloerse mensen zijn niet echt makkelijk...heb geduld mn scaht en jou wens zal uit komen...geloof me...;) Lieve schat als er wat is kun je me altijd pmen...I luve U... He en nog iets laat je verjaardag :gefelici: niet verpesten door hun ok?....;) i luv you 2 habiba djellie. :D